• Dr. Pratchett Asylum for Insane teenagers since 1851 staat midden in de onbewoonde wereld van Engeland. Er is maar één toegangsweg en het dichtstbijzijnde bewoonde huis ligt zo'n 24 kilometer verderop. Om het oude gebouw ligt een grasveld met enkele bomen en vlak erachter een metershoog hek. Hier worden de zware gevallen heen gebracht, tieners die absoluut bij de beschaving vandaan gehouden moeten worden en waarbij geen kans op terugkeer in de beschaving is.
    Er zijn maar weinig ouders die dit voor hun kinderen kunnen betalen en het ervoor over hebben. De persoonlijke begeleiding kost een hoop geld en bezoek is niet toegestaan. Op een vreemde, regenachtige nacht om 12 uur precies, klikken alle sloten van de binnendeuren open, geen gang of kamer is ontoegangbaar voor de tieners. Alleen het vreemdste is dat elke vorm van leiding ontbreekt. Deze insane teenagers moeten het alleen zien te redden in een oud gebouw, waar de buitendeuren op slot zitten en het glas onbreekbaar is voor hun eigen veiligheid.


    De regels:
    - Ik wens dat je actief bent en regelmatig post. Ben je afwezig, meld het in het topic. Als je langer dan een week niet reageert, niets laat weten en mijn berichten negeert, valt je karakter ten prooi aan de anderen.
    - 16+ is zeker toegestaan, in alle vormen. Seks, geweld, etc.
    - Posts langer dan 2 regels.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ik, en alleen ik, mag een nieuw topic openen. Dit zodat ik ook het overzicht hou en alles snel kan aanpassen.


    Het gebouw:
    Het gebouw bestaat uit een kelder, de begane grond, een eerste en tweede verdieping en een zolder.
    De kelder en de zolder zijn een geval apart en nooit toegankelijk geweest voor de patiënten. In de kelder is de wasserette en de ruimte voor de medewerkers. Iedereen die er werkte had er een kamer en er is een keuken.
    De zolder is al sinds 1893 afgesloten, niemand heeft er sindsdien een stap meer gezet. In de lente van 1893 heeft er een gruwelijke gebeurtenis plaats gevonden, één van de patiënten sloeg door en heeft de gehele afdeling vermoord, niemand kon aan deze gestoorde ontsnappen. Het was een open afdeling met verschillende bedden en geen muren of deuren erin. Hoog in het plafond zitten grote ramen die de ruimte goed verlichten.
    De begane grond is verdeeld in twee ongelijke ruimtes. In de kleinste ruimte kom je binnen, daar vind je een receptie en de binnenkomst hal. Helemaal aan het uiteinde zie je een deur, van de bewaking. Het kleine kamertje bevat enkele telefoons en beeldschermen waarop camerabeelden weergeven worden. In de lange muur naast de balie van de receptie vind je klap deuren, die normaal goed afgesloten zijn. Daarachter bevind zich het trappenhuis en de lift in de verste linkerhoek. In de rest van de ruimte vind je verschillende banken met tafels, bedoeld voor de ouders van de kinderen en de kennismaking van het kind. De eerste en enige keer dat de ouders binnen mogen komen.
    De eerste verdieping is verdeelt in verschillende kamertjes. Sommige bedoeld voor recreatie en anderen onderzoek. Hier vind je de medicijnen en ander materiaal. De recreatieruimtes zijn beperkt. Een tv achter kogelvrij glas is waarschijnlijk het meest luxueuze eraan.
    Op de tweede verdieping vind je een lange gang. Aan de ene kant zijn de deuren roze geverfd en aan de andere kant blauw. De slaapkamers. Iedere tiener heeft zijn eigen kamer waar hij of zij normaal gesproken het grootste gedeelte van de dag door zou brengen. Er staan een bed en een kastje voor de weinige persoonlijke bezittingen die ze mogen hebben.
    In 1951 is het gebouw na zijn 100 jarige bestaan gerenoveerd met moderne en veiligere materialen en dergelijke.

    De rollen:
    Aurélie Rye Beate ~ 19 ~ Anorexia Nervosa en Manie ~ Assassin
    Jacklynn Evita Connor ~ 14 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Valentino
    Marella Mea Fletcher ~ 14 ~ Dwangneurose ~ Space
    Samantha 'Sam' Jeanine Billington ~ 17 ~ Conduct Disorder ~ Aragog
    Jenna Sophie Davis ~ 18 ~ kraambedpsychose Meanish
    Hailey Robberts ~ 15 ~ ontwijkende persoonlijkheidsstoornis ~ Mockingjayy
    June Lauren Hastings ~ 16 ~ Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (APS) ~ xHeavenlyx
    Celeste Mariah Debra Hullington ~ 16 ~ Alcoholisme en ADHD ~ Brutus
    Alexis Brooklyn Westlane [ Lexi ] ~ 18 ~ Separatieangst ~ JustMeanXx
    Michelle -Mich- Anne-Marie Blakely ~ 19 ~ Parkinson, Projectie en Regressie ~ Burlington
    Myra Bailey ~ 15 ~ Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) ~ Meanerd

    Nathan Justin Hale ~ 19 ~ Narcistische persoonlijkheidsstoornis ~ xHeavenlyx
    Christian Austen Aiden Mahone (Chris) ~ 18 ~ Paranoide Schizofrenie ~ Brutus
    Gilbert Fuchs ~ 19 ~ Posttraumatische stressstoornis ~ Aurelia
    Gabriël Arch ~ 19 ~ bipolaire stoornis type 2, gepaard met meervoudige psychoses (wanen & hallucinaties) ~ Cosette
    Lucas Alexander Daniëls [Luc] ~ 19 ~ Schizoaffectieve stoornis ~ IHeartMusicc
    Xavier (Spike) Grey ~ 21 ~ Borderline ~ DarkSavior
    Quinn Mason Addams ~ 17 ~ Dissociatieve Fugue en Depersonalisatiestoornis ~ JustMeanXx
    Jascha Michajlovitsj Solovjov ~ 18 ~ Posttraumatische stressstoornis en Bigorexia Nervosa ~ Mombasa
    Oliver Andrew Bruce / Mason Kyler Stone ~ 20 ~ Twee persoonlijkheden, verlatingsangst en een trauma ~ Meanish
    Emilio Sanchez ~ 19 ~ Erotomanie ~ Helios
    Matthew 'Matt' Patrow ~ 19 ~ Waanstoornis ~ Trident
    Yvo Enright ~ 18 ~ Hypergrafie en Achluofobie ~ Gabumon

    Het rollentopic
    De rollenstory


    Your make-up is terrible

    Aurélie Rye Beate

    "Huh? Wil je zo terug? Of wil je naar een plek waar je goede herinneringen aan hebt? Ik kan ook wat fruit voor je bestellen. Dat is safe." bied hij aan, maar ook dat sla ik af.
    "Het maakt niet echt uit wát ik eet." zeg ik met een trieste zucht. "Ik kan het niet in mijn mond stoppen, kauwen en doorslikken. Het is en blijft eten en er zal iets inzitten waardoor ik aan kan komen of waardoor mijn hongergevoel afneemt." Ik sla mijn ogen neer, dit is nogal beschamend.
    "Het is eh- een hongergevoel is in mijn ogen iets goeds, daardoor mag ik trots op mezelf zijn."

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:16 ]


    Your make-up is terrible

    [Myra heeft eindelijk een vriend! :D]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Yvo Enright

    Ze fluisterde weer iets en keek mij toen aan. 'Eh... Ja het gaat wel hoor!' zei ze en ik glimlachte. Jenna was ondertussen opgestaan en huppelde een beetje rond. Ik stond weer recht op en keek Jenna na. Wat had zij opeens? 'Kijk ik glimlach!' hoorde ik Myra. Ik keek haar aan en zag dat ze gelijk had. Ik lachte zachtjes. 'Dat is mooi,' zei ik met een glimlachje, al werd ze wel een beetje eng. Ik keek weer naar Jenna. 'Jenna?!' riep ik. Eventjes keek ik nog naar Myra en Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jenna Sophie Davis
    *knuffelt een kast* *Tilt hoofd op en kust de kast*

    Oliver Andrew Bruce
    Ik hoorde mensen om me heen praten, maar ik durfde mijn ogen niet open te doen. Mijn hoofd bonsde, en alle geluiden die ik hoorde galmden rond in mijn schedel alsof er niets zat. Dat zou trouwens best zo kunnen zijn. Of althans, er zat weinig. Ik had daarnet weer zo'n rottige black-out gehad. Ik wilde niet eens weten wat ik zou zien als ik op zou kijken, dus deed ik het niet, en bleef zitten alsof ik nog bewusteloos was, luisterde alleen naar de geluiden, de stemmen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Myra Bailey
    Het meisje is onder tussen opgestaan en huppelt een beetje rond. De jongen kijkt me aan, 'Dat is mooi,' zet hij met een glimlachtje. Dan kijkt hij weer naar het meisje, 'Jenna?' roept hij. Dan kijkt hij weer naar mij en de jongen naast me. Ik kijk, nog steeds glimlachend, ook naar de jongen naast me. Dan schrik ik en spring overeind, de jongen hij beweegt! 'Help! Hij komt bij!' roep ik Yvo toe. Ik kijk dan verschrikt naar Yvo. 'Wat nu?' Ondertussen knuffelt Jenna een kast.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 20:31 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Even geweizigt, toen ik mijn stukje instuurde stuurde Reina ook, dus moet even weizigen wat verkeerd was ik mijn stukje! (flower) ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Yvo Enright

    'Help! Hij komt bij!' riep Myra naar mij toe. Geschrokken keek ik even van haar naar Mason, naar mijn weten zat hij er nog roerloos bij. Haar glimlach was weg en ze keek nu geschrokken naar mij toe. 'Wat nu?' vroeg ze en ik dacht eventjes na. Ik keek naar Jenna die een kast aan het knuffelen was. Fronsend keek ik haar aan. Wat waren haar dingen ook al weer waardoor ze hier was.. Kraambedpsychose.. Hoorde dit erbij? Ik keek Myra weer eventjes aan. 'Kijk even hoe hij zich gedraag,' zei ik en ik liep naar Jenna toe. Ik wist niet wat ik moest doen en dacht na.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Maar.. Hij houdt zich juist stil zodat jullie niet weten dat hij bijgekomen is...]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Gilbert Fuchs.

    Ze legt het uit. Ik krab aan mijn hoofd en probeer te begrijpen wat ze vertelt.
    Honger is iets.. goeds? Ik probeer het te vatten, maar kan er met m'n kop niet bij. Ik wrijf in een oog en trek mijn vest weer aan, omdat ik weet dat ze het niet zal aannemen.
    'Het is niet iets om trots op te zijn,' mompel ik zacht.
    'Ik begrijp niet.. waarom je trots op jezelf zou zijn als je jezelf dood hongert. Er zal vast een stemmetje in je hoofd zijn dat zegt dat ik het niet begrijp, dat het goed is wat je doet en dat je gedisciplineerd bent. En misschien is het waar. Misschien begrijp ik het inderdaad niet. Maar ik begrijp voldoende van het menselijk lichaam dat het eten nodig heeft om te kunnen functioneren. Je bent koud en nat. Je zal makkelijk verkouden worden omdat je lichaam geen weerstand heeft doordat het zo verzwakt is. Je hebt het nodig, om jezelf in leven te houden.' Ik glimlacht zacht.
    'Dat is de reden dat ik zo veel eet; om mijn energie op peil te houden. Ik heb een snelle stofwisseling. Hoeveel ik ook vreet, ik kom niet aan, hoe graag ik het ook zou willen. We zijn wel een beetje tegenpolen, denk ik.' Ik kijk voor me uit en denk weer terug aan mijn tijd in het weeshuis.
    'Ik kookte graag, vroeger. Om mijn gedachten ergens anders op te zetten. Ik..' Ik zwijg even.
    'Ik zocht nachtenlang kookboeken door op zoek naar geschikte recepten, omdat ik bang was om te gaan slapen. Bang voor de nachtmerries.' Ik wimpel mijn woorden weer weg.
    'Uiteindelijk.. denk ik dat het mijn uitlaatklep is geweest.' Ik sluit de ogen even, kijk naar de regen voor me.
    'Uh.. het spijt me, ik eh.. het gaat niet om mij. Wil je weer naar binnen komen? Ik weet.. dat je het niet prettig vindt, maar hier buiten vat je nog kou. Een longontsteking bij iemand die zo mager is als jij kan fataal zijn. Ik wil niet dat je sterft.' Ik merk hoe er tranen achter mijn ogen prikken. Joshua. Hij is gestorven, omdat ik hem niet heb kunnen helpen. Ik wil niet dat haar hetzelfde gebeurt!


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurélie Rye Beate

    "Het is niet iets om trots op te zijn." mompel ik zacht.
    "Ik begrijp niet.. waarom je trots op jezelf zou zijn als je jezelf dood hongert. Er zal vast een stemmetje in je hoofd zijn dat zegt dat ik het niet begrijp, dat het goed is wat je doet en dat je gedisciplineerd bent. En misschien is het waar. Misschien begrijp ik het inderdaad niet. Maar ik begrijp voldoende van het menselijk lichaam dat het eten nodig heeft om te kunnen functioneren. Je bent koud en nat. Je zal makkelijk verkouden worden omdat je lichaam geen weerstand heeft doordat het zo verzwakt is. Je hebt het nodig, om jezelf in leven te houden." Ik glimlacht zacht.
    "Ik weet dat het verkeerd is, maar zo zit het in mijn hoofd en ik kan er niet mee stoppen, misschien omdat ik het ook niet wil." mompel ik tegen hem.
    "Dat is de reden dat ik zo veel eet; om mijn energie op peil te houden. Ik heb een snelle stofwisseling. Hoeveel ik ook vreet, ik kom niet aan, hoe graag ik het ook zou willen. We zijn wel een beetje tegenpolen, denk ik." Ik knik begrijpend en lichtelijk jaloers. Had ik dat maar, dan hoefde ik niet zoveel moeite te doen en trots te zijn op het lege gevoel in mijn maag.
    "Ik kookte graag, vroeger. Om mijn gedachten ergens anders op te zetten. Ik.." Hij zwijgt.
    "Ik zocht nachtenlang kookboeken door op zoek naar geschikte recepten, omdat ik bang was om te gaan slapen. Bang voor de nachtmerries. Uiteindelijk.. denk ik dat het mijn uitlaatklep is geweest.' Hij sluit zin ogen even en kijkt daarna voor zich uit, terwijl ik niet echt weet wat ik moet zeggen. Ik ben blij voor hem dat hij zijn uitweg kan vinden in eten.
    "Uh.. het spijt me, ik eh.. het gaat niet om mij. Wil je weer naar binnen komen? Ik weet.. dat je het niet prettig vindt, maar hier buiten vat je nog kou. Een longontsteking bij iemand die zo mager is als jij kan fataal zijn. Ik wil niet dat je sterft."
    "Oké." fluister ik zacht, voor hem. Ik wil niet dat iemand zich zorgen maakt, ook al weet ik dat hij overdrijft. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk hem aan met een zachte glimlach.
    "Ik kom mee naar binnen. Maar maak je alsjeblieft geen zorgen, ik ben taaier dan je denkt hoor."


    Your make-up is terrible

    Meanish schreef:
    [Maar.. Hij houdt zich juist stil zodat jullie niet weten dat hij bijgekomen is...]


    [zijn vingers bewogen? -suggestie- ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Myra Bailey
    'Kijk even hoe hij zich gedraag,' zegt Yvo. Ik hou de jongen in de gaten, hij beweegt alleen nog maar een beetje met zijn vingers. Ik kijk nog even om, en zie dat Yvo kijkt hoe Jenna een kast knuffelt. Ik trek zelf een wenkbrauw op. Dan kijk ik meteen weer naar de jongen op de stoel. 'Hoe heet hij eigenlijk? En waarom is hij vast gebonden?' vraag ik Yvo.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik ga naar bed], tot morgen allemaal! :D ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [ truste kiwi!! wees braaf dan krijg je morgen een koekje ]


    Je croix a toi

    [ ik ga mezelf opkrullen in een deken en ik schrijf morgen wel mijn eerste post van alexis, moet nog even denken wat ik haar laat doen. HAILEY where are you????? truste everybodey ]


    Je croix a toi