• Ik vroeg me af, wat zijn eigenlijk de OTP's van Quizletters?
    In dit topic heb je de ruimte om uit te leggen wat jouw OTP is en waarom (nerd)



    Dit topic is voor OTP's van fictie, dus geen 1D, 5SOS, etc.
    Discussiëren mag, maar het is niet toegestaan om iemands OTP te beledigen.
    Voel je vrij om meerdere van je OTP's te delen.
    Plaatjes plaatsen mag, maar doe het asjeblieft onder een spoiler, dan wordt het topic minder druk en vol







    Als je even niet weet waar te beginnen zijn dit mijn fandoms, misschien kun je daar wat mee:
    ~ Star Wars
    ~ Grijze Jager
    ~ Harry Potter
    ~ The Hobbit / Lord Of The Rings
    ~ Disney





    Mijn OTP's (voor zover ik kon kiezen dan :P)
    Star Wars: Obi-Wan Kenobi & Senator Satine en Han & Princess Leia
    Harry Potter: Remus & Tops en Molly & Arthur
    Grijze Jager: Halt & Pauline
    Disney: Eugene & Rapunzel

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:28 ]


    Not all those who wander are lost.

    Jily(HP), Over de rest van mijn fandoms heb ik eigenlijk geen OTP.
    Oh wacht, Klaine bij Glee obviously


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jilan bij De Grijze Jager! Jenny & Gilan zijn zo schattig c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Phanism schreef:
    Jilan bij De Grijze Jager! Jenny & Gilan zijn zo schattig c:


    Jaa, helemaal als zij voor hem kookt ^^)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 20:51 ]


    Not all those who wander are lost.

    Harry Potter: Hermelien en Ronald • George en Angelique • Rubeus en Olympe
    Disney: Eugene en Rapunzel • Roger en Anita • Lady en de vagebond • Eilonwy en Taran • Tarzan en Jane • Eric en Ariël


    I solemly swear that I am up to no good

    Sowieso Eugene en Rapunzel. Zij zijn zo schattig <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb er zoveeeeel. ;-;
    Maar goed, ehm, ik zal een poging doen. Ten eerste is er natuurlijk Percy/Oliver uit Harry Potter; als ik hen niet noem in een topic over OTP's is er waarschijnlijk iets mis. Verder ben ik sinds afgelopen zomervakantie heel erg into In The Flesh, wat naar mijn mening een van de beste series van de afgelopen jaren is, en het supercanon zombieship van Kieren/Simon. Dan zijn er nog een hele berg andere OTP's waar ik niet per se meer dagelijks mee bezig ben, maar waarbij dat wel ooit het geval was, en die zo nu en dan ook nog weleens naar de voorgrond komen: Cecil/Carlos (Welcome to Night Vale), Sirius/Remus (HP), Jack/Ianto (Torchwood), Kirk/Spock (Star Trek), Willow/Tara (Buffy the Vampire Slayer), Merlin/Arthur (Merlin), Wash/Zoe (Firefly) Veronica/Logan (Veronica Mars), Dean/Castiel (Supernatural) en Derek/Stiles (Teen Wolf) bijvoorbeeld, en dan heb ik nog steeds het gevoel dat ik er een hoop mis, eigenlijk.

    Edit: Steve/Bucky uit Captain America! Oh mijn God, hoe kan ik Stucky vergeten? Ik lees nu al weken bijna alleen Stucky fic. Ik wist wel dat ik nog iets heel belangrijks miste. D:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 23:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er echt mega veel en ik heb er zelfs een blogbericht van gemaakt hier haha. Maar, in ieder geval, de belangrijkste: (allemaal anime trouwens) Nezumi/Shion (No.6), Makoto/Haru (Free!), Kageyama/Hinata (Haikyuu!!), Yato/Hiyori (Noragami), Haruka/Takane (Kagerou Project), Shintaro/Ayano (Kagerou Project), Kano/Kido (Kagerou Project), Natsu/Lucy (Fairy Tail), Gray/Juvia (Fairy Tail), Jellal/Erza (Fairy Tail) en Yoite/Miharu (Nabari no Ou).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)