• Hey, ik start binnenkort met een nieuw verhaal rond Draco Malfoy. Hierover gaat het :
    Aurora is door The Dark Lord zelf naar Hogwarts school of Witchcraft and Wizardy gestuurd om jonge heer Malfoy, die nog maar een jonge Death Eater is, nauwlettend in de gaten te houden. Aurora is al sinds haar geboorte een Death Eater en de eerste erfgename van the Riddle House. The Dark Lord’s achternicht is niet gekend in de wereld, hij hield haar altijd al geheim, ook voor zijn trouwste dienaars. Aurora is zijn geheime wapen die er voor zal zorgen dat hij eindelijk zijn wraak zal kunnen nemen op The Boy Who lived.

    Als het jullie wat lijkt, neem dan alvast een Abbo het eerste deeltje zal hopelijk zondag klaar zijn. Ik schrijf ook de namen in het Engels, ik ga niet de verhaallijn van HP zelf volgen. In mijn verhaal zitten we in het laatste jaar op Hogwarts en is Draco net pas een Death Eater geworden en gaan ze proberen Harry in de val te lokken. Voor verdere informatie kan je me altijd wel iets vragen.
    http://www.quizlet.nl/stories/54821/his-secret-weapon--draco-malfoy/


    V.Productions

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 18:28 ]


    Out of sight but not out of mind