• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'De opstand,' zei hij zacht. 'De opstand zal falen. Ik wil de Hunger Games spelen zoals ze zijn, zonder opstand! En aangezien niemand naar me zou luisteren, moest ik het op deze manier doen.'
    Er ontstond een donkere, woedende blik in mijn ogen. Kon het hem dan helemaal niets schelen dat iedereen dood zou gaan? Dat híj misschien dood zou gaan? God, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik had hem gemogen. Ik vond hem áárdig. Nog nooit had mijn gevoel er zover naast gezeten.
    'Het zou weer eens niet, District 2,' hoorde ik Freya er luchtig tussendoor gooien.
    Boos keek ik haar aan. Hoe kon ze hier nu zo luchtig over denken?
    'Laat Lisa gaan.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Steefie toch,' zuchtte ik. 'Waarom moet iemand altijd mijn plannen tegenwerken,' gromde ik, ik ging tegen de rand van de grot zitten en zocht een manier om de hele situatie onder controle te houden, vanaf hier zag ik alles en kon ik overal op mikken. 'Jammmer, zonde...' zuchtte ik, zogenaamd tegen mezelf, dit zou me al mijn bondgenoten gaan kosten, maar in de verwarring kon Lisa misschien ontsnappen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Laat Lisa gaan," Zegt Noëmi. Ze klinkt woedend. Fantastisch.
    "Nee," Zeg ik kort.
    "Steefie toch. Waarom moet iemand altijd mijn plannen tegenwerken?" Zucht Freya, terwijl ze zich tegen een van de wanden van de grot laat zakken.
    "Jammer.. zonde.." Zucht ze.
    "Jullie hebben het niet beseft, maar mijn doel is mijn doel. Ik steek een stokje voor de opstand, ook al moet ik het in mijn eentje doen," Zeg ik.

    [omg. Ik wil ook rpg'en naar ben nog bij maxime xd en daarna moet ik leren]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [omg. Ik wil ook rpg'en naar ben nog bij maxime xd en daarna moet ik leren]


    [Hahahaha. >;d]

    Freya Aprilynne, district 11

    'Shh!' zuchtte ik verveeld, ik wou het niet horen, Steef was misschien wel vals, hij was blijkbaar ook dom...
    'Wat ga je alleen tegen hen beginnen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Hier komt onze deal aan,' zegt Destiny, precies op het moment dat ik de groep tributen zie. Gelijk begin ik te grijnzen, knijp even in haar hand en stroop dan mijn mouwen omhoog en knak mijn vingers. Vervolgens pak ik de knots van achter mijn rug en onze zelfgemaakte speer.
    'Let's go!' Aan strategiën dacht ik even niet, ik wilde op dit moment gewoon alleen bloed zien.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Wat ga je alleen tegen hen beginnen?"
    "Ik begin niks tegen het capitool," Zeg ik simpel en haal mijn handen bij Lisa's keel weg.
    "Ik eis dat de spelen gespeeld worden zoals het hoort. En dat de sterkste twee overblijven," Voeg ik eraan toe.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik grijnsde en we slopen dichterbij. Toen ik echt zag wat er gebeurde stopte ik Rowan. Ik maakte een gebaar dat hij even moest luisteren naar wat ze zeiden. Blijkbaar had Steef, Lisa ontvoerd. Oke, ze hadden het over het capitool en de spelen. Volgens mij over die opstand ofzo. Ik sloop dichterbij. Buiten het zicht van dat kind uit twaalf maar wel zodat Steef me zou kunnen zien. Ik maakte een ssht gebaar. Hij was een beroeps, en ik vermoord beroeps niet voordat ze me echt iets aan hebben gedaan. De rest? Die kan stikken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik zuchtte weer verveeld. 'Ik bedoel niet tegen hén, ik bedoel tegen deze hier, in de arena...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Zelf blijf ik staan, terwijl Destiny dichterbij sluipt. Eerst snap ik niet waarom ze zo gaat staan dat die ene gast haar kan zien, dat is niet echt slim. Dan besef ik dat ik in het Trainingscentrum nog met hem wilde gaan trainen, wat dus betekende dat hij Beroeps was. Hij kon mooi die stomme grietjes bezighouden terwijl wij ze van achteren aanvielen. Later zou ik hem zelf wel hardhandig vloeren.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Blanche schreef:
    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Wat ga je alleen tegen hen beginnen?"
    "Ik begin niks tegen het capitool," Zeg ik simpel en haal mijn handen bij Lisa's keel weg.
    "Ik eis dat de spelen gespeeld worden zoals het hoort. En dat de sterkste twee overblijven," Voeg ik eraan toe.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Conclusie is dus dat jij dood wil!' Woedend hief ik mijn wapen weer omhoog. Gespannen. Waakzaam op het allerminste en geringste geluidje of beweging.
    'Er zijn tientallen tributen naar Lisa opzoek die hun leven riskeren! Voor haar! Denk je nou echt dat die je ongeschonden laten het moment dat wij Lisa bij je weghalen? Ze zullen je stuk voor stuk willen doden.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Conclusie is dus dat jij dood wil!" Roept Noëmi en heft haar wapen omhoog.
    "Dat zeg ik niet!" Zeg ik tegen haar.
    "Er zijn tientallen tributen naar Lisa opzoek die hun leven riskeren! Voor haar! Denk je nou echt dat die je ongeschonden laten het moment dat wij Lisa bij je weghalen? Ze zullen je stuk voor stuk willen doden,"
    Ik sla mijn ogen neer. "Mmm.." Brom ik. Nee. Ik ga niet toegeven dat ze gelijk heeft. "Geweldig," Zeg ik sarcastisch.
    Plotseling zie ik in mijn ooghoeken een meisje verschijnen. Ze maakt een gebaar dat ik mijn mond moet houden.
    Ik kijk niet naar haar, maar blijf gefocust op Freya.
    "Ik bedoel niet tegen hén, ik bedoel tegen deze hier, in de arena..." Zucht ze.
    "Ik wed dat er nog wel anderen zijn die er ook zo over denken. En anders zorg ik er wel voor dat mensen met de meedoen," Dat laatste voeg ik eraan toe met een geniepige grijns.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 14:41 ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik luisterde naar het gesprek. Ze willen de opstand door zetten. Ik kijk Rowan aan en knik dat hij naar me toe moet komen. Ik hoop dat Steef me nog herkend van de trainingen. Hoewel ik me op de achtergrond heb gehouden. Tijdens de privesessies heb ik toch een cijfer 11 gescoord. Ik probeer zo stil mogelijk te zijn. Wat gaan ze doen? De opstand had zo zijn voor en nadelen. Maar toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik rolde met mijn ogen en zorgde dat ik de beroeps aan de ingang niet aankeek, dat zou te veel opvallen, ik hield een redelijk zware steen klaar voor haar.
    'Je doet maar, uiteindelijk gaan we toch allemaal dood, op ééntje na, succes met die worden...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...