• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario Da Silva Reyes
    "Nou, je bent er best knap genoeg voor hoor, maar anders had je vast allang met iemand staan flirten voor je sex" Zegt Bethany. "Dat ik niet meteen op het eerste de beste meisje afstap, betekent niet dat ik geen sexbeest ben" ik grijns even. "Ik kan met één iemand zijn en nóg een sexbeest ben. Weetje wel wat een sexbeest inhoud?" Ik grijns breed. "Dat betekent dat je goed bent in bed, sexueel. Niet dat je met heel veel mensen naar bed gaat" zeg ik met een grote grijns en mijn ogen twinkelen geamuseerd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Welkom in Australië, hier heeft sexbeest een dubbele betekenis gast" zeg ik lachend, ik kijk in zijn twinkelende ogen en kijk daarna snel ergens anders heen.
    4 jaar, zouden ze hem als pedofiel beschouwen als het van beide kanten kwam, nee toch? Mijn vader en moeder hadden ook al wat met elkaar toen mijn moeder 16 was en mijn vader 23, en mijn vader is nooit opgepakt ofzoiets.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Welkom in Australië, hier heeft sexbeest een dubbele betekenis gast" zegt ze lachend. Ik lach eventjes. "Ik vind mijn betekenis wel leuker, al klopt de andere betekenis wel voor andere Latino's" voeg ik er aan toe. Mijn stoel valt bijna helemaal naar achter maar kan mezelf nog net vastgrijpen aan de tafel en besluit maar op te staan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xFreedom schreef:
    Mededeling.
    XScaramouche is niet meer actief.
    Haar profiel is niet meer zichtbaar, waarschijnlijk heeft ze hem verwijderd.


    [Schrap haar dan maar uit de begin-post.]

    Beaudine Nicole Rivera.
    "Loop maar mee, als je me niet kunt bijhouden moet je het maar zeggen," Zegt hij en lacht opnieuw.
    Ik rol met mijn ogen. "Dat ik klein ben, betekend dat nog niet dat ik ook sloom ben!" Protesteer ik, maar Austin glimlacht alleen maar naar me.
    Hij loopt me voor, de gang door en opent een deur aan de rechterkant.
    Ik kijk langs hem en zie dat er twee benden in de kamer staan, een bureau - Dat ik ga omtoveren tot make-up tafel, als het aan mij ligt - en een kast.
    "Aangezien het nog geen avond is, hoeven we ook nog niet te weten wie waar slaapt. Er moet sowieso iemand bij een van ons op de kamer, tenzij jullie met zijn drieën in dit mini kamertje willen slapen," Grinnikt hij.
    Oké, hoe zal ik dit opvatten? Laat ook maar.
    "Ik overleg wel met Como en Miare," Zeg ik tegen hem en gooi mijn tas op het bed, waar een grijs deken, met rode tekst op ligt. Er staat 'Everyone is perfect in their own way' opgeschreven in sierlijke letters. Die zin past perfect bij me.

    [Welke dag is het in de roleplay?]

    [Wil je misschien ook zo reageren met Scott ^^ ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Of course. Eerst soep eten en dan reageer ik. (:]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:03 ]

    [Beaudine en Cádiz slapen nu dus wel beiden op de logeerkamer.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oke, ik zal weer gaan reageren hoor maar heb het gewoon even druk ook met andere dingen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Austin Braylon Linscott.

    "Ik overleg wel met Como en Miare," Zegt te om vervolgens haar tas op het bed met de tekst 'Everyone is perfect in their own way' erop te gooien.
    "Ow, en dat van net. Ik loop normaal nogal erg snel, terwijl ik het niet door heb. Ik had het dus niet over je lengte" Zeg ik en schenk haar een vriendelijke glimlach.
    "Maar ik denk dat je jezelf wel even red? Als je het niet te ongezellig vind, ga ik weer naar mijn kamer." Zeg ik dan en haal mijn hand even door mijn haar heen.
    "Als je me nodig hebt, weet je waar je me kan vinden" Is mijn laatste zin die ik met Beaudine uitwissel, voordat ik weer terug de gang op loop richting mijn kamer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mebarak schreef:
    [Oke, ik zal weer gaan reageren hoor maar heb het gewoon even druk ook met andere dingen.]


    [Dat snap ik. Ik zelf heb het deze twee weken ook nogal erg druk, alleen Quizlet trekt ;$.
    Maar, je kan dus in de logeer kamer komen. Jullie derde uitwisselings studente is geschrapt, omdat haar account niet meer actief is. Haar profiel is daardoor niet meer te zien.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ow, oké, ik ga mijn best doen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rebecca Charlie Linscott
    Austin en Skylar zijn inmiddels al met Beaudine en Miare staan.
    Ik loop even rond en zie dan Scott staan, samen met Nathalie, twee meisjes en een jongen. Waarschijnlijk de uitwisselingsstudenten. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik naar ze toe en voeg ik me bij het groepje.
    'Sorry dat ik jullie stoor maar ik moet Scott even lenen,' glimlach ik waarna ik Scott bij zijn arm pak en hem meetrek naar een iets afgelegener stukje van het vliegveld. Ik kijk om me heen en als ik geen bekenden zie druk ik een kusje op zijn lippen. 'Heb je misschien zin om iets te gaan doen?' vraag ik.


    Scott Louca Covin.
    Ik kijk op als ik een bekende zie. Iemand die ik wel héél goed ken; Rebecca. Er staat een grote glimlach op mijn gezicht en ze komt bij ons staan.
    "Sorry dat ik jullie stoor maar ik moet Scott even lenen," Glimlacht ze, pakt mijn arm en trekt me mee, dwars door de mensenmassa naar een rustiger gedeelte.
    Rebecca drukt haar lippen op de mijne. Ik laat mijn handen op haar derrière rusten.
    "Heb je misschien zin om iets te gaan doen?" Vraagt ze.
    "Kon je niet langer zonder me?" Zeg plagerig. "Waar heb je zin in?" Vraag ik dan geheimzinnig.

    Beaudine Nicole Rivera.
    "Ow, en dat van net. Ik loop normaal nogal erg snel, terwijl ik het niet door heb. Ik had het dus niet over je lengte," Zegt hij met een glimlach.
    "Klets je er maar weer uit," Zeg ik en schud mijn hoofd.
    "Maar ik denk dat je jezelf wel even red? Als je het niet te ongezellig vind, ga ik weer naar mijn kamer,"
    Ik grinnik zachtjes door de gedachten in mijn hoofd. "Ga maar weer w'appen met je vriendin," Zeg ik plagerig.
    "Als je me nodig hebt, weet je waar je me kan vinden," Zegt hij.
    Ik knik, terwijl Austin wegloopt. Ik leg mijn trolley op de grond en klik deze open. Rustig begin ik al mijn spullen in de ene helft van de kast te leggen.

    [Welke dag is het in de roleplay?]

    [Ehm, Vrijdag? Rond ehm, etenstijd?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'