• Ik heb mijn DVD binnen gekregen met de personal message maar het gekke is, mijn personal message zat er niet bij, weet iemand of meerdere het probleem hebben of waar die personal message zou moeten zitten?


    Nutella is life.

    dat is wel echt ontzettend kut!!!! ik heb geen idee wat je nu moet doen maar het is wel echt kut!!! succes:)


    Never Say Never

    J1DBieber schreef:
    dat is wel echt ontzettend kut!!!! ik heb geen idee wat je nu moet doen maar het is wel echt kut!!! succes:)


    dankjewel!


    Nutella is life.

    Staat dat niet gewoon op de voorkant?
    Stiekem ben ik al gewoon jaloers omdat hij bij jou al binnen is en bij mijn nog niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Staat dat niet gewoon op de voorkant?
    Stiekem ben ik al gewoon jaloers omdat hij bij jou al binnen is en bij mijn nog niet


    Nee het staat er niet, ik heb het echt duizenden keren bekeken en ik kon het echt nergens vinden.


    Nutella is life.

    Ohh, bel anders?

    Ik heb hem al en al gezien, echt hij is gewoon perfect hahahahaha!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ohh, bel anders?

    Ik heb hem al en al gezien, echt hij is gewoon perfect hahahahaha!


    Ik heb een email gestuurd en uit ervaring weet ik dat ze snel terugsturen. Ik heb hem ook al gezien, geweldig gewoon, maar het probleem is meer dat is wil weten of andere dit ook hebben. Nu heb ik op twitter gelezen dat ze prongelijk de normale DVD's verstuurd hebben inplaats van de DVD's met personal messages maar ik weet niet of dat klopt.


    Nutella is life.

    Hij is bij ook binnen, maar ook zonder the Personal Message
    En mijn dvd hoesje is kapot


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Hij is bij ook binnen, maar ook zonder the Personal Message
    En mijn dvd hoesje is kapot


    Ik heb precies hetzelfde, kapot en geen personal message, maar ik heb een mail gestuurd en ze hebben teruggestuurt dat ergens volgende week de personal messages worden verstuurd door een klein foutje of zoiets...


    Nutella is life.

    Dat klopt, ik had een mail gekregen dat mijn dvd wel was verstuurd en de rest erachter aan zou gestuurd worden (:
    Dus nu moeten nog even wachten :Y)


    Dreams are only dreams until you wake up and make them real.

    Dat klopt, ik had een mail gekregen dat mijn dvd wel was verstuurd en de rest erachter aan zou gestuurd worden (:
    Dus nu moeten nog even wachten :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 19:58 ]


    Dreams are only dreams until you wake up and make them real.

    Winterland schreef:
    Dat klopt, ik had een mail gekregen dat mijn dvd wel was verstuurd en de rest erachter aan zou gestuurd worden (:
    Dus nu moeten nog even wachten :Y)

    Handig
    Ik moet hem zoiezo terugsturen want dat dvd doosje is aan alle kanten gescheurd afgeleverd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    (...)
    Handig
    Ik moet hem zoiezo terugsturen want dat dvd doosje is aan alle kanten gescheurd afgeleverd


    Ow, lekker dan =,=
    ik heb het van meerder gehoord dat het hoesje kapot is,


    Dreams are only dreams until you wake up and make them real.

    Winterland schreef:
    (...)

    Ow, lekker dan =,=
    ik heb het van meerder gehoord dat het hoesje kapot is,

    Hoe meer ik er naar kijk hoe meer scheuren ik zie, ik heb er nu al een stuk of 8 geteld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kon het niet bestellen. Heb geen credit card en van mijn ouders mocht ik hem niet lenen. x'D


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Ik kon het niet bestellen. Heb geen credit card en van mijn ouders mocht ik hem niet lenen. x'D


    Je kon hem ook gewoon bestellen met iDeal.


    Nutella is life.