• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fennila Minté Blueford

    Ik friemel even aan mijn shirt.
    Misschien bedoeld hij eigenlijk dat hij zonder mij wilt gaan?
    Niet wetend wat te zeggen murmel ik iets onvertsaanbaars.
    Ik knik even zenuwachtig maar kom niet meer goed uit mijn woorden.
    Langzaamaan voel ik mijn wangen steeds meer gloeien.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    Fennila friemelt aan haar shirt en knikt.
    Ze lijkt haast wel...zenuwachtig.
    Haar wangen beginnen rood te worden.
    'Eh, heb ik iets verkeerds gezegd?' vraag ik. Zover ik weet heb ik niks raar gezegd. Ik ga alles even bij langs wat ik heb gezegd maar kan op niks komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [hey ik ben de hele dag in purmerend dus kan niet reageren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fennila Minté Blueford

    Ik schud mijn hoofd.
    "N-nee," stamel ik zacht terwijl ik naar mijn handen staar.
    Mijn moeder knikt me even bemoedigend toe.
    "Helemaal niet.." zeg ik een beetje harder.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    Fennila schudt haar hoofd. 'N-nee,' stamelt ze zacht zonder me aan te kijken. 'Helemaal niet...' zegt ze iets harder.
    Ik twijfel of ze wel de waarheid spreekt maar haal uiteindelijk gewoon mijn schouders op. 'Zullen we zo maar gaan dan?' vraag ik. Nu wil ik de stad eigenlijk ook wel echt zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben weer thuis :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Het is een erg lief meisje. Als ik een paar jaar jonger was geweest was ik waarschijnlijk over een paar dagen verlieft geworden antwoordt Damario op mijn moeders vraag waarnaar hij even grinnikt.
    Ik begin te blozen, hoe gênant.
    Mijn moeder lacht even en kijkt dan vluchtig op de klok.
    "Ik moet nog wat boodschappen doen, jullie redden je toch wel, he Beth?" zegt mijn moeder daarna staat ze op, pakt haar boodschappen tas en loopt de deur uit.
    Inmiddels is mijn thee op en ik sta op om het kopje op het aanrecht te zetten.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Soms heb je van die momenten dat je wou dat je nog wat jonger was. Ik heb nu zo'n momentje. Dat was zo veel makkelijker. Nu zijn dingen veel ingewikkelder. Ik volg Beth even via mijn ooghoeken kijk dan naar mijn kopje en roer afwezig in de thee. Het is nog maar een half kopje. Maar ik zou niet weten wat ik tegen Beth zou moeten zeggen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Er valt een ongemakkelijke stilte, bij het aanrecht kijk ik uit het raam.
    Na een tijdje draai ik me weer om en ga weer tegenover Damario zitten en pak nog een koekje.
    Ik blijf kijken naar Damario die met zijn ogen naar de thee kijkt.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    Na een lange tijd kijk ik Bethany weer aan. "Eh" zeg ik dan maar ik weet niks om te zeggen. "Je was 15 toch?" Vraag ik voor de zekerheid. Ik zou wel heel erg laag zinken als ik verlieft zou worden op dit meisje. Plus zou dat een extra pak rammel opleveren want pedofilie is verboden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Na een tijdje keek hij me weer aan.
    "Je was 15 toch?" vraagt hij.
    "Nee, 16, bijna 17" antwoord ik "Zie ik er uit als 15 dan?"
    Ik kijk hem vragend aan.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    Ik schud mijn hoofd. "Nee ik dacht dat je dat zei" antwoord ik. Ik kijk haar nog steeds aan zonder mijn blik af te wenden. Ze heeft best wel een mooi gezicht. Alsnog zou het fout zijn. Al kun je gevoelens niet controleren. Nee ik kan dat wel. Ik weet dat ik kan. Ik moet het maar ik weet zeker dat ik het kan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Scott en Beaudine melden zich!]

    Blanche schreef:
    [face=arial][Scott en Beaudine melden zich!]


    [We kunnen doen dat Austin, Beaudine, Miare, Shane en Skayler thuis zijn?]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    [We kunnen doen dat Austin, Beaudine, Miare, Shane en Skayler thuis zijn?]


    [Doe maar. Of dat ze uit de auto stappen. Something like that. ;D]