• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    Hij schudt zijn hoofd. "Nee ik dacht dat je dat zei" zei hij.
    Hij kijkt me nog steeds aan en ik twijfel, terug kijken of weg kijken.
    Ik kijk naar de tafel en dan weer op, ik kijk terug.
    Zijn gezicht stond op een ik-ben-aan-het-nadenken-blik. Dus ik zei niks.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da silva reyes
    Mijn nieuwschierigheid wint het. "Sorry als het...Een rare vraag is maar ik ben een nieuwschierige jongen" zeg ik. "En ik bedoel er niks mee" ik wou het weten. Dat is toch niet zo erg? "Op wat voor jongens val jij?" Vraag ik. "En heb je een vriend? Ik zal zo ook wel antwoorden hoor als je wilt" ik glimlach even.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Austin Braylon Linscott.

    Net wanneer ik de deur open wil doen, draait de klink naar beneden en word hij al geopend. Ik werp even snel een blik naar rechts en zie dat het mijn moeder wel moet zijn, aangezien ze mijn scooter op heeft gehaald en er meteen boodschappen mee heeft gedaan. Dat is te zien aan de tas die aan het stuur bungelt.
    "Hi," Mompel ik, waarna ik haar passeer en de gang door loop naar boven. Mijn moeder zal alles verder wel uitleggen. Hoop ik, en anders is Skayler er ook nog. Mij kun je in ieder geval boven vinden. Muziek, een mobiel en een laptop. Daar kan ik me boven wel mee vermaken.
    "Ik ben boven!" Roep ik nog, voordat ze begint te zeiken. Tja, ze is heel aardig hoor, maar soms is het een beetje to much, laten we maar zeggen. Ik moet altijd alles zeggen en vragen, maar zij vraagt toch ook nooit of ze mijn scooter mag lenen? Nee, ze gaat er gewoon vandoor. En dan kom ik tien minuten later buiten en denk ik dat hij gestolen is. Ouders..
    Eenmaal boven, sluit ik mijn deur en sluit ik mijn Iphone aan op mijn box. Even ga ik met mijn vingers over het beeldscherm van mijn Iphone heen en direct daarna komen de klanken uit de boxen. Snel pak ik mijn afstandsbediening en zet hem wat zachter, voordat er straks iemand naar boven komt om te zeggen dat hij wat zachter moet.
    Als het aan mijn moeder zou liggen, had ze dat ding al lang al bij het vuilnis gezet. Maar omdat ik hem zelf heb betaald, mag ze dat niet doen. Even grijns ik bij de gedachte, maar laat me dan op mijn bed vallen en check mijn w'app berichten, terwijl mijn Iphone nog steeds via een snoertje aangesloten is op de box.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Op wat voor jongens val jij? En heb je een vriend? Ik zou ook wel antwoorden als je wilt" zegt hij glimlachend.
    Ik hou mijn hoofd even schuin, interessante vraag.
    "Nee, ik heb geen vriendje, sinds een half jaar" zeg ik terug denkend aan Oliver die nu ergens in New York woont.
    "Ik hou niet van slungelige jongens" ik denk even na "een beetje gespierd mag wel, ik vind bruine ogen wel mooi, hij moet sowieso langer zijn dan mij, en spontaan ik heb niks met verlegen jongens. En een mooie lach is een must, de kleding maakt niet zoveel uit zolang het maar geen nerd kleding is."
    Ik lach even, Oliver zag er precies zo uit als ik aan het beschrijven was.
    Ik miste hem wel, natuurlijk hadden we nog contact maar het is eerlijk gegaan, en het uitmaken kwam eigenlijk van beide kanten ik moest hem loslaten en dat heb ik gedaan.
    Ik kijk naar Damario en glimlach.
    "En heb jij een vriendin? En waar val jij op?"


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "En heb jij een vriendin? en waar val jij op?" vraagt Beth als ze me aankijkt en glimlacht. Ik glimlach terug. "Nee natuurlijk heb ik geen vriendin" zeg ik. Al is het niet zo 'natuurlijk'.
    Ik schud mijn hoofd. "Nee joh. Ik ga dat expres niet aan." Geef ik toe. "Ik vind het al moeilijk om het over....mijn thuis situatie te hebben...laat staan als zij dat dan zou moeten zien" Ik zucht even. "nee dat vind ik niks"
    "Waar ik op val?" Ik denk even na. "Ze moet wel een beetje sportief zijn. Een beetje, niet te" Ik pluk even aan me lip. "Kleur haar of ogen maken me niks uit...Zon gebruind vind ik wel mooi. Slank. platte buik maar wel volle borsten en billen" ik grijns even. "ik vind het wel mooi als haar ogen kunnen stralen. Ze moet een mooie lach of glimlach hebben. en verder gewoon er verzorgt uitzien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skyler Fay Linscott

    Als we thuis komen loopt Austin naar boven. "Ik ben boven," roept hij als hij bovenaan op de trap staat.
    Ik rol even met mijn ogen, gaat hij vast weer muziek luisteren op z'n iphone. Als hij het maar niet weer te hard zet.
    "Ik ook," ik geef mn moeder nog snel een kus op haar wang en loop de trap op.
    Mam leidt de studenten vast wel rond, of Rebecca.
    Als ik in mn kamer aankom zet ik de foto's die ik vandaag in het bos gemaakt heb op mijn laptop.
    Er zitten weer mooie foto's tussen, maar ook minder goede die ik snel verwijder.
    Daarna zet ik mijn laptop weer uit en ga achter mijn piano zitten, en begin te spelen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Bethany Richelle Blueford
    Na zijn beschrijving kijk ik hem weer aan.
    Ik ga even met mijn hand door mijn blonde haar. Ik snap het wel dat hij geen vriendin neemt door thuis.
    "Maar hier hoef je niet te praten over thuis toch? Misschien vind je hier wel een leuk meisje" zeg ik en ik glimlach naar hem.
    "Ga je vanavond nog mee naar het kampvuur op het strand? Daar zijn genoeg meisjes die aan je beschrijving vol doen" ik glimlach nadat ik dat zeg.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik glimlach even. "Maar ik moet uiteindelijk toch naar huis en dan zit zij hier..." antwoord ik. Ik zucht even. "Ga je vanavond nog mee naar het kampvuur op het strand? daar zijn genoeg meisjes die aan je beschrijving voldoen" ik grinnik even. Beth zelf voldeed al aan mijn beschrijving. "ik ga mee ja, maar ik ben hier niet om opzoek te gaan naar meisjes. Als het gebeurt, fijn maar verder" ik schud weer even glimlachend mijn hoofd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Hij schudt glimlachend zijn hoofd
    "Maar dat duurt nog wel even voordat je gaat" zeg ik "en trouwens meer dan genoeg meisjes zien jou vast wel zitten, ik bedoel je moet toegeven dat je knap bent." Ik lach en kijk hem aan, mijn ogen stralen waarschijnlijk, dat doen ze altijd als ik met iemand praat die ik graag mag.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik glimlach even. "Dankjewel" zeg ik. Het zou inderdaad nog wel een tijd duren voor ik weg zou gaan. "Dat valt reuze tegen hoor" zeg ik na de opmerking dat er vast veel meisjes waren die mij zagen zitten. "Je zou denken van wel maar mensen hebben wat tegen Latino's he. We hebben niet zo'n goede reputatie"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Wacht maar af, de meeste meisjes hier willen wel wat met een Amerikaanse jongen, niet dat dat veel scheelt met de jongens hier maar toch. En ik heb niks tegen Latino's hoor, als ze jou iets doen laat ik ze wel een toontje lager zingen" zeg ik lachend.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik schiet in de lach door Beth. "Nou dat hoeft niet hoor, Meiden kunnen me niet zo veel doen" antwoord ik. Ik kijk Beth vrolijk aan. "Ik zie wel hoe het loopt. Een vriendin kan soms wel fijn zijn. Met intimiteit of sex ofzo maar ik ben er niet naar op zoek. Ik kom het vanzelf wel tegen" ik knipoog eventjes naar Beth.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Ik glimlach als ik zie dat hij knipoogt.
    "Pfft jongens denken ook alleen maar aan sex" zeg ik grappend en ik lach. "Meisjes genoeg hier."
    Ik sta op en kijk op de klok, het is al bijna tijd voor het avond eten, ik vraag me af of Fennila en Summer nog komen avondeten.
    Ik draai me om en leg de rol koekjes op het aanrecht.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Ik kan niet ontkennen dat ik van sex houd" lach ik. "Maar daarvoor ben ik ook een stuk ouder dan jou mop, ik mag het" ik knipoog nogmaals. Ik werp na Beth een blik op de klok. Ze loopt naar het aanrecht om de rol koekjes erop te leggen. "Plus ik ben Latino, wij zijn sex beesten" ik grinnnik even. De meeste waren dat ook écht


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "En jij wou zeggen dat ik dat niet mag?" vraag ik
    Ik draai me om en ga behendig op het aanrecht zitten en kijk hem aan zijn bruine ogen kijken terug.
    "Jij en een sexbeest, echt niet trouwens" zeg ik.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous