• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario Da Silva Reyes
    "Ik zeg dat ik een excuus heb voor dat mannen en sex gedoe" Ik grijns even. "Jij en een sexbeest, echt niet trouwens" zegt ze. Ik draai me om en kijk haar nep-beledigt aan. "Echt wel" zeg ik. Dan trek ik mijn wenkbrouwen even op. "je kan dat helemaal niet weten dametje, we hebben nooit sex gehad. Ik ben écht wel een sexbeest" Ik grijns weer even


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Beaudine Nicole Rivera.
    We lopen een hoek om en er doemt een groot huis op. Ik sleur mijn trolley achter me aan, terwijl Austin nog steeds de andere tas draagt.
    Austin loopt voor ons het pad op. Zijn moeder doet open. Ze heeft een vriendelijk gezicht en glimlacht uitnodigend.
    "Hi," Mompelt Austin en passeert haar. Daarna verdwijnt hij in de gang.
    Ik loop naar de vrouw toe en geef haar een hand. "Beaudine Rivera, u mag me Beau noemen," Zeg ik tegen haar, met een glimlach.
    Ze schud mijn hand en stelt haarzelf ook voor.
    "Ik ben boven!" Hoor ik Austin roepen. Gezellig. Op het vliegveld deed hij vriendelijk, maar nu sluit hij zichzelf boven op?
    Ik schud mijn hoofd en loop langs de mevrouw Linscott. Rustig neem ik plaats aan de eettafel. Mevrouw Linscott schenkt een glaasje cola voor me in en zet dat voor me neer. Ik neem een klein slokje.
    "Mevrouw, mag ik kijken bij Austin? Of.. ehm.. doet hij iets wat privé is?"
    Ze grinnik zachtjes en glimlach. "Tuurlijk mag je naar hem toe,"
    Ik sta op en loop rustig de trap op. Achter één van de gesloten deuren klinkt muziek. Het klinkt best goed en aangezien Austin ook met een koptelefoon op het vliegveld liep, lijkt het me logisch dat het zijn slaapkamer is.
    Ik klop op de deur en wacht rustig af. "Austin?" Vraag ik, nadat ik twee keer geklopt heb.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:37 ]

    Rebecca Charlie Linscott
    Austin en Skylar zijn inmiddels al met Beaudine en Miare staan.
    Ik loop even rond en zie dan Scott staan, samen met Nathalie, twee meisjes en een jongen. Waarschijnlijk de uitwisselingsstudenten. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik naar ze toe en voeg ik me bij het groepje.
    'Sorry dat ik jullie stoor maar ik moet Scott even lenen,' glimlach ik waarna ik Scott bij zijn arm pak en hem meetrek naar een iets afgelegener stukje van het vliegveld. Ik kijk om me heen en als ik geen bekenden zie druk ik een kusje op zijn lippen. 'Heb je misschien zin om iets te gaan doen?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanche schreef:
    Beaudine Nicole Rivera.
    Austin stopt de auto voor een groot huis. Ik gooi de deur open en spring de auto uit. Het lijkt hier nog wel warmer dan op het vliegveld! Ach, ik hoop gewoon dat ze in de buurt een zwembad of strand hebben.
    Austin laadt de koffers uit en loopt ons voor, het pad op. Zijn moeder doet open. Ze heeft een vriendelijk gezicht en glimlacht uitnodigend.
    "Hi," Mompelt Austin en passeert haar. Daarna verdwijnt hij in de gang.
    Ik loop naar de vrouw toe en geef haar een hand. "Beaudine Rivera, u mag me Beau noemen," Zeg ik tegen haar, met een glimlach.
    Ze schud mijn hand en stelt haarzelf ook voor.
    "Ik ben boven!" Hoor ik Austin roepen. Gezellig. Op het vliegveld deed hij vriendelijk, maar nu sluit hij zichzelf boven op?
    Ik schud mijn hoofd en loop langs de mevrouw Linscott. Rustig neem ik plaats aan de eettafel. Mevrouw Linscott schenkt een glaasje cola voor me in en zet dat voor me neer. Ik neem een klein slokje.
    "Mevrouw, mag ik kijken bij Austin? Of.. ehm.. doet hij iets wat privé is?"
    Ze grinnik zachtjes en glimlach. "Tuurlijk mag je naar hem toe,"
    Ik sta op en loop rustig de trap op. Achter één van de gesloten deuren klinkt muziek. Het klinkt best goed en aangezien Austin ook met een koptelefoon op het vliegveld liep, lijkt het me logisch dat het zijn slaapkamer is.
    Ik klop op de deur en wacht rustig af. "Austin?" Vraag ik, nadat ik twee keer geklopt heb.


    [Lieve schat, ze liepen naar huis. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "je kan dat helemaal niet weten dametje, we hebben nooit sex gehad. Ik ben écht wel een sexbeest" zegt hij en hij grijnst.
    "Ja tuurlijk in je dromen" antwoordt ik lachend.
    Ik spring weer van het aanrecht en loop weer naar de tafel toe.
    "Denk maar niet dat je het kan maken om hier het sexbeest uit te gaan hangen" zeg ik lachend.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    [Fock. Kansloos. >.<]

    Damario Da Silva Reyes
    "Je hoeft me niet te geloven hoor" zeg ik onschuldig. "Hoezo niet. Wie zegt dat ik thuis sex moet hebben? dat doe ik thuis toch ook niet" ik grijns weer breed en volg Beth met mijn ogen. "zijn genoeg plekjes hoor, het zou zelfs buiten nog kunnen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blanche schreef:
    [Fock. Kansloos. >.<]


    [Maakt niet uit. Maareh, Rebbeca en Austin delen een kamer, dus meiden dingen kun je er straks ook aantreffen x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Austin Braylon Linscott.

    Een klein fluitje komt uit mijn mobiel, wat betekend dat ik een berichtje of w'app bericht heb gehad. Wanneer ik zie dat hij van Levi komt begin ik hem snel te lezen. 'Fie, Jenny en Elliot komen vanaaf naar de skatebaan, zien we jou daar ook? Scott heeft toch van die uitwisselingsstudenten?'
    Hmm, ik beloofd aan mijn moeder dat ik vandaag en morgen thuis zou blijven voor de uitwisselingsstudenten en dus moet ik het weigeren. Jammer, dat wel.
    'Ja, klopt. Ik heb ze ook hier. Twee meiden en een jongen, dus ik kan niet ;$.' Stuur ik terug.
    Twee klop geluiden op mijn deur zijn net door de muziek heen te horen, omdat hij wisselt naar een ander nummer. Even denk ik dat het Rebecca is, maar die zal nooit zomaar kloppen aangezien het ook haar kamer is.
    "Austin?" Vraagt iemand dan, waardoor ik zeker weet dat het Rebecca niet is, want ze heeft een andere stem.
    "Kom maar binnen hoor, ik doe niets geheims" Zeg ik en lach even, waarna ik mijn mobiel wegleg en de muziek wat zachter zet, aangezien het hier binnen nogal hard klinkt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beaudine Nicole Rivera.
    "Kom maar binnen hoor, ik doe niets geheims," Zegt hij en lacht daarna even.
    Ik duw de deur verder open en stap naar binnen. Ondertussen is de muziek zachter geworden.
    "Hay," Zeg ik lichtelijk verlegen. Wat moet ik nu zeggen? Waarom ben ik eigenlijk naar zijn kamer gekomen?
    "Ehm.." Stamel ik. "Waarom ging je direct naar boven?" Mijn vraag komt er brutaal uit. "Ik bedoel.. ik vind het persoonlijk nogal ongezellig," Zeg ik tegen hem, terwijl hij op zijn bed blijft liggen.

    [Ik ben er dit weekeind niet. Ben op volleybalkamp.. En heb daar geen internetverbinding!!!]


    Now life has killed the dream I dreamed

    xEPONINEx schreef:
    [Ik ben er dit weekeind niet. Ben op volleybalkamp.. En heb daar geen internetverbinding!!!]


    [Oehh, volleybal ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin Braylon Linscott.

    "Hay," Zegt ze lichtjes verlegen, wat er best schattig uit ziet, maar iets wat ik nu al zeker weet ondanks de korte tijd dat ze hier als is, is dat ze níet schattig is en zeker voor zichzelf opkomt.
    "Ehm, Waarom ging je direct naar boven?" Vraagt ze nogal brutaal, waardoor er even een kleine grinnik uit mijn mond komt. "Ik bedoel.. ik vind het persoonlijk nogal ongezellig" Zegt ze dan.
    "Tja," Zeg ik en haal even nonchalant mijn schouders op, terwijl ik op mijn bed blijf liggen. Ik wil nog iets zeggen, maar ik hou mijn mond dicht, als ik mijn naam hoor.
    "Austin! Kun je ze naar hun tijdelijke kamer brengen?" Schreeuwt mijn moeder van onder aan de trap naar boven. "Hoe kunnen we ze met zijn drieën in één kamer stoppen? Dan zou er iemand bij Skyler moeten slapen" Roep ik terug, "Maar oke, ik breng ze er wel heen." Vervolg ik.
    Ik leg mijn mobiel op mijn bed en ga vervolgens rechtop zitten, waarna ik van mijn bed af ga en richting Beaudine loop.
    "Ben ik ook nog zo ongezellig als ik je naar jullie kamer breng?" Vraag ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMarvelous schreef:
    (...)

    [Oehh, volleybal ^^]

    [Even de laptop verkassen, dan krijg je een reactie.]