• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Austin Braylon Linscott.

    "Oh, zo ge-wel-dig gewoon, je weet niet half hoe goed" Grinnikt ze sarcastisch.
    "Oh, gewoon," Zegt ze schouderophalend, "Zo raar is het toch niet dat ik met hem praat?" Vervolgt ze. "Nee, inderdaad" Zeg ik en haal even mijn schouders op. Nieuwsgierigheid.
    "We waren gewoon aan het praten over die studenten," Legt ze uit, "We hadden bedacht dat we vanavond wel met z'n allen op het strand kunnen afspreken" Vervolgt ze, waarna ik even knik.
    "Dat is misschien wel een heel erg goed idee" Zeg ik instemmend, aangezien ik dan zonder problemen met mijn moeder, Jenny, Fie, Levi, Elliot en Scott kan zien. Waarschijnlijk maar voor even, of misschien helemaal niet. Ach, ik kan altijd nog met hun afspreken. Met de studenten gaat dat wat minder gemakkelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario Da Silva Reyes
    "Ik weet het niet, ze zouden daar wel zon enquete van moeten maken, dan blijft wel dat we beter zijn in sex dan andere jongens" zeg ik met een grijns. Ze stapt wat naar achter zodat ze niet meer zo omhoog moet kijken. Ik grinnik even. "ik weet niet, er zullen vast wel Latino's zijn die slecht zijn en andere jongens die heel goed zijn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Skyler Fay Linscott

    Na een tijdje liep ik naar beneden. Op dat zelfde moment wordt er iets geroepen.
    "Eten!" Huh, was mam al thuis?
    ik loop de keuken in en een pannekoeken geur dringt mn neus binnen.
    "Pannekoeken! Lekker." Pannekoeken is mijn favoriete eten.
    m'n moeder grinnikt even en legt de laatste pannekoek op de stapel met pannekoeken.
    "Ik denk niet dat de rest heeft gehoord dat we gaan eten. Austin had z'n muziek weer eens hard aan staan." zeg ik terwijl ze de pannekoeken op tafel legt.
    "Anders roep je ze even."
    Zuchtend loop ik de gang in richting de trap.
    "Eten!" Roep ik vanaf onderaan de trap, ze hebben het vast wel gehoord. Ik ga namelijk niet helemaal naar boven lopen. Rustig loop ik naar de eettafel.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:43 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rebecca Charlie Linscott
    Ik zucht opgelucht als Austin zegt dat het niet raar is dat ik met Scott praat.
    'Dat is misschien wel een heel erg goed idee,' zegt hij instemmend.
    'Okee, dan w'app ik Summer en Bethany zo meteen wel even of zij het ook goed vinden,' zeg ik. 'Moeten er dan ook nog speciale dingen komen?' vraag ik daarna. Het zou wel handig zijn als er wat drank zou komen, als Austin dan wat op zou hebben let hij al helemaal niet meer op mij en Scott...
    'Ik w'app Scott dan ook wel even dat het plan doorgaat,' zeg ik, zonder dat ik het door heb met een brede glimlach rond mijn lippen.
    'Eten!' hoor ik Skylar dan roepen. Ik zucht even en kom overeind waarna ik Harvey van Austin's schoot pak.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin Braylon Linscott.

    Rebecca zucht even opgelucht, waardoor ik even verontwaardigd een wenkbrauw omhoog haal, maar trek mijn gezicht alweer snel in de plooi.
    "Oke, dan w'app ik Summer en Bethany zo meteen wel even of zij het ook goed vinden. Moeten er dan ook nog speciale dingen komen?" Vraagt ze.
    "Ik kan met Scott of een van de studenten wel wat gaan halen. Of met jou, als je dat wilt" zeg ik en glimlach even.
    "Ik w'app Scott dan ook wel even dat het plan doorgaat" Zegt ze met een brede glimlach op haar gezicht.
    "Eten!" Hoor ik Skyler dan vanaf beneden roepen. Met een zucht komt Rebecca overeind, waarna ze Harvey van mijn schoot pakt.
    "Hé!" Zeg ik en grinnik even. "Ik haal de studenten wel". Ik sta op van mijn bed en klop de haren van Harvey van mijn broek af.
    "Komen jullie ook eten?" Vraag ik vriendelijk aan Cádiz en Beaudine.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alana Baylee Emerson.

    "Vind je het erg dat je naar de familie Covin bent verplaatst?" Vraag ik opeens aan Shane. De vraag kwam zo maar in me op, aangezien Shane niet meer bij Cádiz zit.
    Volgens mij kunnen ze het altijd wel goed met elkaar vinden. Manon en Shane hebben niet echt iets met elkaar. Ik praat wel eens met hem, maar veel weet ik niet van hem. Ach, misschien gaat dat in deze tijd hier wel veranderen en weet ik straks meer van hem dan ik zou willen weten.
    "Ik bedoel, je zit nu niet meer met Cádiz in een familie" Leg ik aan hem uit, terwijl ik hem even aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shane Welsch

    Tegen de tijd dat ik mijn spullen weer opgeraapt heb, moet ik hollen om de anderen nog in te halen. Ik mopper even als ik niet eens over mijn voorhoofd kan wrijven, omdat ik mijn handen vol heb. Ik schrik even als Alana meteen een vraag op me afvuurt.
    "Vind je het erg dat je naar de familie Covin bent verplaatst?"
    Ik kijk haar even niet-begrijpend aan en denk er even over na. Wanneer ik mijn mond open doe om te antwoorden, onderbreekt ze me. Niet dat ik het compleet onaangenaam vind.
    "Ik bedoel, je zit nu niet meer met Cádiz in een familie"
    Ik knik zachtjes en haal mijn schouders op. Ik besluit eerlijk te antwoorden.
    "Ik keek er eerlijk gezegd wel naar uit, jongens onder elkaar. Maar er valt niks aan te doen en ik weet zeker dat het met jou ook gezellig wordt. Je bent geen drama-queen. Al denk ik niet dat Féline ermee opgezet zal zijn." Dat laatste zeg ik een heel stuk stiller. Ik klem mijn kaken op elkaar als ik denk aan het onwaardige afscheid. Ik kan mezelf nu wel voornemen haar niks te vertellen, maar ik ken mezelf. Dat doe ik toch wel.
    "Vind jij het niet erg om met een jongen te hokken?" vraag ik zacht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alana Baylee Emerson.

    Hij knikt zachtjes, waarna hij zijn schouders even ophaalt.
    "Ik keer er eerlijk wel naar uit, jongens onder elkaar. Maar er valt niks aan te doen en ik weet zeker dat het met jou ook gezellig wordt. Je bent geen drama-queen. Al denk ik niet dat Féline ermee opgezet zal zijn." Het laatste zegt hij een stuk zachter, wat me even aan het denken zet.
    "Vind jij het niet erg om met een jongen te hokken?" Vraagt hij dan zacht.
    Ik schud mijn hoofd met een kleine glimlach.
    "Tja, als het iemand was geweest die ik niet zou mogen was het een ander verhaal geweest. Maar jij bent niet zo erg toch?" Vraag ik met een glimlach.
    Eigenlijk akn ik die vraag zelf ook wel beantwoorden. Shane is rustig en meestal erg kalm. Iets wat ik ook wel ben. Nouja, dat is dan de ene kant van Alana. Er is ook nog een andere, drukke kant. Maar die laat ik meestal alleen zien bij mensen die ik écht vertrouw zoals mijn familie.
    "Maareh, hoe zit het nu tussen jou en Féline, als ik vragen mag?" Vraag ik dan voorzichtig. Ik weet niet veel over hun relatie, maar iets wat ik wel weet is dat het de laatste tijd niet echt meer soepeltjes loopt.

    [Ik ga slapen. Morgen weer om 6:20 mn bedje uit]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    Hij grinnikt. "ik weet niet, er zullen vast wel Latino's zijn die slecht zijn en andere jongens die heel goed zijn" zegt hij.
    "Aha, nu geef je toe dat je misschien wel niet zo goed bent in bed" zeg ik lachend. "maar dat idee van de enquete is niet slecht."
    Ik kijk in zijn bruine ogen, en gimlach.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 9:05 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Dat heb ik niet gezegt! Ik zei sommige, ik ben een van die jongens die juist heel erg goed is in bed" dan kijk ik haar aan. "Jij zit me gewoon heel erg te fucken of niet" zeg ik met een grote grijns. Ik knik even. "Jaa goed he, ik ben gewoon de beste" ik haal even speels mijn wenkbrouwen op


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Jaa goed he, ik ben gewoon de beste" zegt hij.
    "Tuurlijk joh" zeg ik lachend en hij haalt speels zijn wenkbrauwen op.
    "Zeker nog iets wat typisch is voor latino's, arrogantie" ik lach plagend en kijk naar zijn reactie, terwijl ik grinnik. "Die arrogante latino's toch he?"


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva santos
    "Ja joh we zijn heel arrogant" zeg ik sarcastisch met een grijns. "Nee joh, is nergens voor nodig want we weten dat we gewoon de beste en de knapste zijn" zeg ik onschuldig en ik knipper even met mijn ogen. "Probeer maar eens te ontkennen dat ik -of andere latino's- niet knap zijn" zeg ik met een grijns en blijf haar aankijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rebecca Charlie Linscott
    'Hé!' grinnikt Austin. 'Ik haal de studenten wel'. Hij staat op en als hij Harvey's haren van zijn broek heeft geveegd loopt hij de kamer uit.
    'Komen jullie ook eten?' hoor ik hem vragen aan de studenten.
    Ik zet Harvey even neer en haal mijn mobiel uit mijn broekzak.
    Vanavond met alle studenten naar het strand? w'app ik eerst naar Summer en Bethany.
    Hee lief, Austin vindt het een goed idee dus vanavond naar het strand. We moeten dan alleen nog even wat te eten en drank halen, ik laat je nog wel weten hoe laat x verstuur ik daarna naar Scott.
    Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en als ik Harvey weer heb opgetild loop ik de kamer uit. Austin staat nog steeds op de gang op de studenten te wachten.
    'Ik heb Scott, Summer en Bethany een berichtje gestuurd en ik ga wel mee om iets te halen,' zeg ik tegen hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben aan het leren voor twee toetsen. Morgenochtend krijg je een reactie.]

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 20:43 ]

    Bethany Richelle Blueford
    Vertwijfeld of ik moest toegeven keek ik hem aan. Oké hij is knap, en de meeste latino's zien er net zo uit, ik beet even op mijn onderlip.
    "Oké, oké jij je zin, latino's zijn over het algemeen knap, maar de arrogantie spat er vanaf" zeg ik, ik kon het niet laten er nog een grapje achter te plakken. Ik kijk naar hem op, maar mijn ogen dwalen af en nemen hem goed op, ja, knap zeker. Dan gaan mijn ogen weer naar zijn ogen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous