• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    "Dankje voor je compliment" lach ik.
    Ineens pakt hij mijn hand, ik kijk hem raar aan.
    "Luister" zegt hij ernstig. "Ja oké, mjijn vader slaat mij en mijn zusjes met zijn handen en andere dingen die hij in zijn handen kan krijgen" zeg ik. "Nee het niet goed. Maar er is niks dat we er aan kunnen doen. Dus ik wil het er niet over hebben en ik wil niet dat je het tegen iemand verteld oké?"
    Ik kijk hem aan.
    "Ik zal mijn mond houden" zeg ik, ik hou nog even zijn blik vast en kijk dan weer naar de zee.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Oke mooizo" zeg ik. Ik laat de board los. Ik kijk naar mijn board en kijk met een zucht weer op. "Dan laten we het nu achter ons en gaan we weer lol hebben oke?" ik kijk haar met een stralende glimlach aan. Ik kijk naar de zee en de golven en heb ineens geen zin meer om te surfen. Ik wil eigenlijk gewoon een flink stuk hardlopen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Okay dan laten we het achter ons" zeg ik.
    Ik glimlach en we peddelen terug naar de kant.
    Ik droog me af met een handdoek en trek mijn slippers en hempje weer aan.
    Langzaam lopen we weer terug naar huis.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Nadat ik mijn hemdje en slippers heb aangetrokken lopen we terug. "Hey, weet jij een leuk pad waar ik kan hardlopen?" Vraag ik. Ik had zo erg de behoefte om een flink stuk te gaan hardlopen dat het niet normaal is. "Of ben jij niet zo'n sporter?" Ik grinnik even. Dat zou me niks verbazen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Raphael Zach Verville
    'N-nee hoor,' stamelt ze zacht. 'Maar als je niet wil moet je het zeggen'.
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik dacht dat jij juist niet zou willen,' zeg ik nonchalant. 'Maar eh, zullen we maar gaan dan?' stel ik voor. 'En misschien kunnen we dan ergens iets drinken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bethany Richelle Blueford
    "Nee, ik ben niet zo'n sporter" lach ik "maar er loopt een mooi pad door het bos en ook eentje langs het strand, of je moet het gewoon met de stoep doen."
    Als we weer bij huis zijn open ik de garage en leg mijn surfboard terug.
    "Leg jou surfboard hier ook maar neer, plek zat," zeg ik


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik leg het board naast die van Bethany. Als ik naar binnen loop kom ik hun moeder tegen. "Hallo mevrouw" zeg ik met een glimlach. "Ik ben Damario" ik schud haar hand. "Leuk je te ontmoet te hebben Damario. Heb je een goede vlucht gehad?" Ik knik. "ja lang maar heb nog geen last van een Jetlag" De vrouw glimlacht. "Ik ga zo thee zetten. Wil je ook?" Ik knik. "graag dan ga ik me even omkleden" De vrouw knikt. "Doe rustig aan" ik knik. Ik loop weer naar boven. Doe een spijker driekwarts broek aan en een wit t-shirt. Stop mijn mobiel terug in mijn zak en loop weer naar beneden,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford.

    Ik sluit de deur achter me als Damario al naar boven loopt.
    "Hey mam" zeg ik tegen mijn moeder.
    "Hoi Beth, wil je ook thee?" vraagt ze. "Ja graag" antwoordt ik.
    Ik loop naar boven en wissel mijn strand kleding om voor een lichte ripped jeans short en een hemdje. Ik kam even mijn haar en loop weer naar beneden.
    Daar zijn mijn moeder en Damario in de keuken.
    "Hebben jullie leuk gesurft?" vraagt mijn moeder aan ons.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Ja het was wel leuk om weer eens te doen" Ik stop mijn handen in mijn zakken en zwijg. Ik voel me de hele tijd al vreemd sinds ik het moest toegeven aan Beth. Ongemakkelijk is het denk ik. Ik weet niet wat ze denkt, ervan denkt. Hoe ze nu zal reageren op mij nu ze dit weet. Bah mijn vader moet ook alles voor me verpesten!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford.
    Ik glimlach en ga tegenover mijn moeder en Damario aan tafel zitten.
    "Het was heel gezellig en Damario kan echt goed surfen!" zeg ik.
    Mijn moeder staat op en haalt de thee en schenkt hem in.
    "Beth, pak jij eens de koekjes" zegt ze als ze weer zit.
    Ik sta op en rommel even naar een rol koekjes en leg die op tafel.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Dankje" zeg ik met een glimlach en trek mijn mok naar me toe en snuif de geur op. "Hmm ik houd van thee" Zeg ik gelukzalend. Ik glimlach even naar de thee, doe er wat suiker in, roer en neem een slokje. "heerlijk" zeg ik nogmaals al verbrand ik haast mijn mond. Ik blijf Beth's blik een beetje ontwijken. Ik blijf het vreemd vinden. ik heb het nog nooit tegen iemand gezegt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Ik merk ineens hoe erg Damario mijn blik aan het ontwijken is dus staar ik maar naar mijn thee.
    "En Damario denk je dat jet een beetje uit gaat houden met mijn dochters?" vraagt mijn moeder.
    Ik kijk op naar Damario benieuwd naar zijn antwoord.
    "En wat vind je eigenlijk van onze Beth?" vraagt mijn moeder.
    Ik rol met mijn ogen, mama had vast al gehoord dat ik het meest met hem heb opgetrokken tot nu toe.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Ik heb thuis ook twee zusjes dus dat gaat wel lukken hoor mevrouw" ik glimlach naar Beth's moeder. "Wat vind je eigenlijk van onze Beth" vraagt de moeder opeens. Ik denk even na. "Het is een erg lief meisje" antwoord ik. "Als ik een paar jaar jonger was geweest was ik waarschijnlijk over een paar dagen verlieft geworden" ik grinnik even en staar naar mijn thee.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fennila Minté Blueford

    Ik sta even in mijn gedachten verzonken als Bethany en de andere jongen binnenkomen.
    Rustig draai ik me weer naar Raphael toe en glimlach zwak.
    "Dus je wilt ergens heen?" vraag ik zacht ter bevestiging.
    Ik strijk ongemakkelijk een pluk haar achter mijn oor.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Raphael Zach Verville
    Voordat Fennila antwoord kan geven komen Bethany en Damario binnen. Ik knik even naar ze als begroeting en kijk dan weer naar Fennila.
    'Dus je wilt ergens heen?' vraagt ze zacht.
    'Alleen als jij het wil hoor,' zeg ik. 'Als jij niet wil dan kan ik ook wel in mijn eentje gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered