• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Scott Louca Covin.
    "Dat zie je vanzelf wel," Zegt ze en wiebelt met haar wenkbrauwen, slaat haar armen om mijn nek en likt over mijn lippen. Rawr!
    Na een lange, tedere kus, laat ze me los. "Wanneer moet je eigenlijk weer weg?"
    Ik kijk haar niet-begrijpend aan. "Wat bedoel je?" Vraag ik aan haar.

    [Alana heeft iets te doen als Scott terug gaat en Austin als Rebecca terug gaat. Niet verkeerd denken mensen. x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [OMYGOSSH. <3 Jajajaja. Das goed. x'D. Ookal had ik liever een Senne-Bernard hond gehad. Of hoe je dat ook schrijft x'D]


    [Nu nog een naam verzinnen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xFreedom schreef:
    [Alana heeft iets te doen als Scott terug gaat en Austin als Rebecca terug gaat. Niet verkeerd denken mensen. x'D.]



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xFreedom schreef:
    [Alana heeft iets te doen als Scott terug gaat en Austin als Rebecca terug gaat. Niet verkeerd denken mensen. x'D.]


    [Ik denk altijd verkeerd. Verwacht nou niet iets anders van me. ;p]

    [Ik ga douchen, ik kijk nog wel of ik er zo nog ben.]

    [Maareh, ga jij even lekker douchen. x'D.
    Ik ga slapen mensjes. Succes met, ehm. Dat dus.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    Terwijl Damario antwoordt zit hij nog steeds op 2 poten en knalt hij bijna achterover van zijn stoel af waardoor mijn ogen beginnen te fonkelen eb ik grijns. Gehaast staat hij op en ik moet omhoog kijken anders kijk ik recht tegen zijn borst aan.
    Dus kantel ik mijn hoofd en kijk naar boven. " Ach ja die latino's toch" zeg ik lachend. "Stelletje sexbeesten" voeg ik eraan toe. Mijn grijns verandert in een glimlach terwijl ik nog steeds omhoog kijk.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario da silva reyes
    "Ach die latino's ook, stelletje sexbeesten" zegt ze en ik kan een grijns niet onderdrukken. "Tsjah, het is nou eenmaal zo,kan er niks aan doen dat we zo vreselijk goed zijn in bed" zeg ik onschuldig. Ik moet omlaag kijken om haar aan te kunnen kijken. Ik ben lang voor een latino. De meeste zijn best klein.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rebecca Charlie Linscott
    Scott kijkt me niet begrijpend aan. 'Wat bedoel je?'
    'Jeweetwel, wanneer je weer moet werken,' leg ik uit. Dat is één van de irritantere dingen van ons leeftijdsverschil. Ik ga nog naar school en hij heeft al een baan, als vrachtwagenchauffeur helaas.
    Ik werp een blik op de klok en bijt op mijn lip. 'Ik moet nu echt gaan denk ik'. Ik bijt even op mijn lip. 'Ik zie je vanavond wel dus'. Als ik nog even snel een kusje op zijn lippen heb gedrukt draai ik me om een loop richting de uitgang van het vliegveld. Ik kom er al aan w'app ik naar Austin. Niet veel later ben ik al thuis. 'Austin schatje!' roep ik lachend door het huis. 'Ik ben al thuis hoor!'


    [We moeten nog een naam voor het hondje verzinnen a.]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin Braylon Linscott.

    Ik grinnik even om de foto die Elliot van Fie en Jenny heeft gemaakt. Zo te zien zijn ze niet meer bij de skatebaan. Fie is echt een kei in skatboarden als je het mij vraagt. Ik heb nog nooit een meisje zo zien skatboarden als zij. Snel is ze ook, aangezien ze Jennifer kan bijhouden, terwijl ze op de fiets zit. Elliot zal er zelf wel met z'n skatboard achteraan zijn gegaan evenals Levi.
    Jennifer is meer zoals mij. Ze houd meer van dansen, ookal kan ze wel aardig skateboarden. Ik kan wel een paar tricks, maar dansen is toch echt mijn passie.
    Het kleine fluitje laat zich weer door de muziek heen klinken. Ik kom er al aan. Een w'app bericht van Rebecca. 'Tot zo dan (:' stuur ik terug, nadat ik mijn vingers even over het beeldscherm van mijn mobiel heb laten glijden.
    "Austin schatje!" hoor ik zachtjes een iet wat bekende stem zeggen, na ongeveer vijf minuten. "Ik ben al thuis hoor!" Vervolgt ze dan.
    "Nou, meid. Wat enig!" Roep ik en betwijfel of ze het heeft gehoord, aangezien ik boven de muziek uit moet komen en mijn deur ook nog eens dicht is.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oké. Ik zit al vanaf 13.00 aan mijn huiswerk. Non stop. >.<
    Dus nu tijd voor een pauze! Ik zal even reageren met Scott en met Beauine.]

    Scott Louca Covin.
    "Jeweetwel, wanneer je weer moet werken," Legt ze uit.
    Ik haal mijn schouders op. "Ik heb nog geen opdracht, maar laatst zij m'n baas dat het de aankomende tijd drukker wordt. Waarschijnlijk ben ik dan langer weg," Zeg ik en kijk haar lichtelijk bedroeft aan. "Gelukkig krijg ik dan wel wi-fi in mijn vrachtwagen, zodat we kunnen chatten," Vervolg ik, maar erg blij ben ik niet.
    "Ik moet nu echt gaan denk ik," Zegt ze. "Ik zie je vanavond wel dus,"
    Ik krijg een klein kusje op mijn lippen gedrukt en daarna verdwijnt ze in de mensenmenigte. Ik blijf nog even wachten en loop dan terug naar Nathalie, Manon, Alana en Shane.
    "Laten we maar gaan dan?" Vraag ik aan alle vier.

    Rebecca Charlie Linscott
    Ik hoor Austin iets terug roepen maar wat het precies is versta ik niet doordat hij zijn muziek knetterhard heeft staan. Maar goed dat mama en papa niet thuis zijn.
    Ik glimlach als ik zacht gekef hoor en ons hondje Harvey op me af komt gelopen. Ik kriebel even achter zijn oren en loop daarna naar de keuken wat ik te drinken pak waarmee ik vervolgens naar boven loop. Harvey volgt me op de trap, wat er nog al grappig uitziet aangezien hij nog niet zo groot is. Zacht grinnikend doe ik de deur van mijn en Austin's kamer. 'Doe die muziek eens zachter, ik word doof,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered