• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik heb het echt heel erg druk de laatste tijd, dus sorry! Ik kijk wel even of ik morgen kan reageren. ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rebecca Charlie Linscott
    Zijn handen liggen op mijn billen.
    'Kon je niet langer zonder me?' zegt hij plagerig.
    'Nou, eigenlijk wel. Maar ik dacht, jij mist mij vast wel dus ik kom je even zoeken,' antwoord ik ook plagerig.
    'Waar heb je zin in?' vraagt hij geheimzinnig.
    'Wat dacht je van dit?' vraag ik en ik druk mijn lippen weer op die van hem. Nadat ik nog even in zijn onderlip heb gebeten haal ik ze er weer vanaf. 'Of misschien even snel naar het strand? Maar ik denk dat je eerst die studenten maar naar huis moet brengen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin Braylon Linscott.

    "Ga maar weer w'appen met je vriendin" Zei ze nog voordat ik terug de gang op liep richting mijn kamer.
    "Vriendin? Vriendinnen zul je bedoelen" Roep ik nog lachend naar haar, waarna ik in mijn kamer verdwijn.
    Ik sluit de deur achter me en ga weer op mijn bed zitten. Ik zet de muziek weer een tikkeltje harder en grijp mijn mobiel weer van mijn bed. Het verbaasd me dat mam het eten nog niet klaar heeft, aangezien we meestal om zes uur eten en het nu rond zeven is.
    Rebecca heeft ook nog niets van haar laten horen, dus besluit ik om haar maar een w'app bericht te sturen.
    'Valt er zoveel te doen daar of heb je gewoon geen zin om hier heen te komen? ;p' Stuur ik naar haar. Antwoord zal ik vroeg of laat toch wel krijgen, dus start ik maar een gesprekken met andere mensen, waaronder bijvoorbeeld Jennifer die nu met Fidessa, Levi en Elliot op de skatebaan is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Scott Louca Covin.
    "Nou, eigenlijk wel. Maar ik dacht, jij mist mij vast wel dus ik kom je even zoeken," Antwoord ze plagerig.
    "Wat dacht je van dit?" Vraagt ze en drukt haar lippen dan opnieuw op de mijne. Even kort bijt ze op mijn onderlip. Plagerig geef ik een klein kneepje in haar kont.
    "Stouterd," Grijnst ik.
    "Of misschien even snel naar het strand? Maar ik denk dat je eerst die studenten maar naar huis moet brengen,"
    Ik knik kort. "En jij moet naar je broer toe en jouw studenten. Voordat ze ongerust worden," Zeg ik tegen haar.

    Rebecca Charlie Linscott
    'En jij moet naar je broer toe en jouw studenten. Voordat ze ongerust worden,' zegt Scott.
    Ik rol met mijn ogen. 'Ze gaan heus niet denken dat er iets is gebeurd, het is maar een klein stukje van hier naar mijn huis.'
    Dan trilt mijn zak ineens. Ik zucht lichtjes en haal mijn mobiel eruit. Een w'app van Austin. 'Valt er zoveel te doen daar of heb je gewoon geen zin om hier heen te komen? ;p
    Ik grinnik even. Geen zin om naar huis te gaan natuurlijk, dan zit ik weer met jou opgescheept a. stuur ik terug.
    'Okee, ik kan inderdaad beter naar huis gaan,' zeg ik met tegenzin. 'Wat als we nou vanavond afspreken op het strand met iedereen, of ergens anders? Dan kunnen we er misschien even vandoor gaan als niemand op ons let'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scott Louca Covin.
    Ze rolt met haar ogen. Damn.. Sexy!
    "Ze gaan heus niet denken dat er iets is gebeurd, het is maar een klein stukje van hier naar mijn huis,"
    Er komt een grijns op mijn gezicht. "Tuurlijk, je loopt niet in zeven sloten tegelijk. Hoogstens twee," Grinnik ik zachtjes, terwijl er een geluidje klinkt.
    Rebecca tikt op het beeldscherm van haar telefoon en doet deze dan weer weg. "Okee, ik kan inderdaad beter naar huis gaan,"
    Ik kan wel raden dat Austin was. "Wat moet, dat moet," Mompel ik.
    "Wat als we nou vanavond afspreken op het strand met iedereen, of ergens anders? Dan kunnen we er misschien even vandoor gaan als niemand op ons let,"
    "En wat was je dan van plan, babe?" Zeg ik met een grijns. "Maar goed, ik vind het een perfect plan," Stem ik in en druk mijn lippen op de hare.

    Rebecca Charlie Linscott
    'En wat was je dan van plan, babe?' grijnst hij.
    'Dat zie je vanzelf wel,' zeg ik en ik wiebel even speels met mijn wenkbrauwen.
    'Maar goed, ik vind het het een perfect plan,' zegt hij waarna hij zijn lippen op die van mij drukt.
    Ik sla mijn armen rond zijn nek en lik met mijn tong over zijn lippen. Na een tijdje gezoend te hebben laat ik hem weer los. 'Wanneer moet je eigenlijk weer weg?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Geheime relatie? Neej, merk je niets van hoowr.. x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [Geheime relatie? Neej, merk je niets van hoowr.. x'D]


    [Daarom staan ze ook op een afgelegen plek op het vliegveld ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xFreedom schreef:
    [Geheime relatie? Neej, merk je niets van hoowr.. x'D]


    [Grmpf. Ze doen wel alles stiekem hoor. $;]

    [Vanaf nu hebben ze bij Austin en Rebecca thuis een hondje ^^ Als dat goed is a.]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 16:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [OMYGOSSH. <3 Jajajaja. Das goed. x'D. Ookal had ik liever een Senne-Bernard hond gehad. Of hoe je dat ook schrijft x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanche schreef:
    (...)

    [Grmpf. Ze doen wel alles stiekem hoor. $;]


    [Gelukkig wel. Ik weet niet hoe Austin erover denkt, aangezien Scott een goede vriend van hem is en Rebecca zijn zusje x'D. Ik zelf zou het vreselijk vinden als Gijs met mijn vriendin zou krijgen O.o]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    [OMYGOSSH. <3 Jajajaja. Das goed. x'D. Ookal had ik liever een Senne-Bernard hond gehad. Of hoe je dat ook schrijft x'D]


    [Een berner sennen hond. ;p]

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Gelukkig wel. Ik weet niet hoe Austin erover denkt, aangezien Scott een goede vriend van hem is en Rebecca zijn zusje x'D. Ik zelf zou het vreselijk vinden als Gijs met mijn vriendin zou krijgen O.o]


    [Foute gedachten hier! S: S:]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:42 ]