• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damario Da Silva Reyes
    Ik klim net op de plank als Beth achter me vraagt wat er met mijn rug is. Van schrik val ik er haast weer vanaf maar blijf rechtopzitten. Ik werp Beth een vage glimlach toe. "laat ik maar zo zeggen, Ga nooit op kickboksen" Ik durf haar niet aan te kijken en kijk naar de golven, kijken of er een goede tussen zit voor mij.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "laat ik maar zo zeggen, Ga nooit op kickboksen" zegt Damario met een vage glimlach.
    "Bij kickboksen slaan ze toch niet op je rug, en die wonden zien er niet uit alsof het van kickboksen komt" zeg ik met een twijfeling in mijn stem, omdat ik bang was voor zijn reactie.
    Ik ga ook op mijn surfboard zitten en peddel naar hem toe.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ze peddelt naar me toe en ik begin het een beetje benauwt te krijgen. "Ooit wel eens tegen de touwen aangevallen?" Ik heb het gevoel dat mijn smoes een beetje slap begint te worden. Ik werp een zijdelingse blik naar Beth en kijk snel weer weg. Ik wil eigenlijk niet toegeven dat ik mishandelt word thuis maar als ze zo door gaat heb ik geen keus.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Ooit wel eens tegen de touwen aangevallen?" zegt hij snel en kijkt ook weer snel weg.
    Mensen die snel weg kijken liegen meestal, of zijn gewoon niet zo sociaal maar Damario was niet het verlegen type.
    "Een van de redenen waarom ik zoveel vrienden heb is omdat ik nooit mijn mond voorbij praat, dus ik zal niks tegen mijn moeder en mijn zussen zeggen, wat is er met je rug gebeurt?" vraag ik, mijn stem klinkt openlijk en warm, net zoals altijd alleen dan zonder het vrolijke randje. Ik kijk naar de zijkant van zijn hoofd wachtend tot hij opkijkt.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Santos
    Ik zwijg een heletijd. "oke" zeg ik dan. Ik zwijg nogmaals. "Mijn vader heeft dat gedaan" zeg ik na een tijdje stilte. "toen hij er achter kwam dat ik diezelfde dag naar Australië zou vliegen" voeg ik er aan toe. "Dat vond hij volgens mij niet zo leuk" Ik kijk naar mijn board en richt daarna mijn blik weer op de golven. Er is nog steeds geen goede voor mij verdomme


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Wat erg voor je" zeg ik meelevend, "zoiets zou hij niet mogen doen."
    Ik kreeg heel erg medelijden met Damario, het zou je vader maar zijn.
    Ik kijk naar zijn gezicht die keek strak naar de golven.
    "Maar nu ben je hier, een heel eind van je vader vandaan," zeg ik.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik kijk Beth aan. "Ik heb geen zin in medelijden weetje" zeg ik "Daar heb ik niks aan en dat helpt ook niks" voeg ik er nors aan toe. "Ja...ik ben een heel eind van mijn vader. Maar mijn zusjes zijn nu wel elke dag slachtoffer van hem en dt is niet erg een fijn gevoel. Maar jou familie lijkt me wel een fijne familie"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    Ineens weet ik niet meer wat ik moet zeggen, dat is raar, ik sta nooit, in welke situatie dan ook met mijn mond vol tanden, behalve nu dan.
    Ik kijk naar hem.
    En bijt op mijn lip, niet wetend wat te zeggen.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    Ik werp een blik op Bethany. Dan kijk ik weer voor me en peddel naar de golf die ik als de mijne ga Claimen. Ik draai de plank om en peddel tot ik voel dat ik omhoog word getrokken dan ga ik staan en glijd zonder moeite door de golf. Ik dacht dat ik het verleerd was maar ik kan het schijnbaar nog heel goed. Als de golf tot zijn einde komt, spring ik van de plank, klim er na een tijdje weer op en ga zitten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gaisford schreef:
    Fennila Minté Blueford

    Hij haalt even zijn hand door zijn haar.
    "Ik vind het best." antwoord hij terwijl hij zijn schouder ophaald. "Misschien kan je me de stad laten zien?" stelt hij voor.
    Ik knik zacht. "Als je wilt.." mompel ik twijfelend.
    Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en friemel even aan mijn shirt.
    Mijn moeder glimlacht even naar me en loopt dan naar de woonkamer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Scott Louca Covin.
    Er komt een glimlach op Shane's gezicht en hij slaat een arm om haar schouder. Zijn ogen vernauwen zich langzaam en hij kijkt rond. "Wees eerlijk, wie snurkt er?" Lacht hij.
    Heel langzaam, met een brede grijns, steek ik mijn vinger op. "Soms," Voeg ik er aan toe en grinnik even.
    Tsja, het is waar. Ik snurk. Helaas heb ik het van mijn vader geërfd. Hij kan ook gigantisch snurken.
    "Maar dit kunnen we ook allemaal bij ons thuis overleggen. Zullen we gaan?" Stel ik voor.

    Raphael Zach Verville
    'Als je wilt,' mompelt ze twijfelend. Ze veegt een pluk haar uit haar gezicht en friemelt aan haar shirt. Haar moeder loopt de keuken weer uit.
    'Als je niet wilt dan hoeft het niet hoor,' zeg ik tegen Fennila. 'Ik kan anders de stad ook zelf wel gaan onderzoeken. Jij hebt waarschijnlijk toch wel nog wat huiswerk te doen toch?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bethany Richelle Blueford
    Als Damario zijn golf pakt kijk ik toe, hij kan het best goed.
    Ineens zie ik een andere golf, inmiddels zit Damario weer op zijn plank.
    Ik peddel er heen en pak de golf met gemak. Ik spring op en glijd door de golf, ik doe een paar trucjes, allemaal geleerd van Summer.
    Dan eindigt de golf en ga ik weer op mijn plank zitten Damario drijft een eindje verderop dus peddel ik naar hem toe.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Fennila Minté Blueford

    "Als je niet wilt dan hoeft het niet hoor," zegt hij tegen mij.
    Ik schud zacht mijn hoofd.
    Misschien wil hij zelf eigenlijk niet en probeert hij zich er onderuit te praten? Ik twijfel even wat ik ging zeggen.
    Ik wilde hem niks opdringen
    "Ik kan anders de stad ook zelf wel gaan onderzoeken. Jij hebt waarschijnlijk toch wel nog wat huiswerk te doen toch?"
    "N-nee hoor," sputter ik zacht. "Maar als je niet wil moet je het zeggen." breng ik er voorzichtig uit.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 22:00 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Damario Da Silva Reyes
    Ik kijk naar Beth als ze naar me toe komt peddelen. "Je doet het goed" zeg ik. "Surfen bedoel ik" Ik ben nog steeds een klein beetje nors omdat ik moest toegeven dat papa me slaat. Ik peddel naar haar toe en pak haar board vast zodat ze niet weg kan. "Luister" zeg ik ernstig. "Ja oké, mjijn vader slaat mij en mijn zusjes met zijn handen en andere dingen die hij in zijn handen kan krijgen" zeg ik. "Nee het niet goed. Maar er is niks dat we er aan kunnen doen. Dus ik wil het er niet over hebben en ik wil niet dat je het tegen iemand verteld oké?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]