• © MeLuvZaynx And Password.

    Acht studenten, waaronder vier jongens en vier meiden van achttien tot twintig, gaan op uitwisselingsproject naar Perth. Een stad in Australië. Eenmaal in Perth worden ze, samen met één of twee mede student[en], naar hun toegewezen familie gebracht. Daar leren ze de mensen kennen. Niet alleen de mensen leren ze kennen, ook proeven ze een gedeelte van de cultuur in Australië en hebben ze kans om bijzondere dieren te kunnen spotten.


    Familie 1: Covin;

    Familieleden;
    - Scott Louca Covin. ~ Blanche.
    - Nathalie Abbey Covin. ~ xFlyy.
    Studenten;
    - Alana Baylee Emerson. ~ xFreedom.
    - Manon Scarlett Johansson. ~ KolderKat.
    - Shane Welsch. ~ Cosette.

    Familie 2: Blueford;

    Familieleden;
    - Bethany Richelle Blueford. ~ SkyFall.
    - Summer Phoebe Bleuford. ~ Mebarak.
    - Fennila Minté Blueford. ~ Gaisford.
    Studenten;
    - Damario Da Silva Reyes. ~ Rechazame.
    - Raphael Zach Verville. ~ Amorphous.

    Familie 3: Linscott;

    Familieleden;
    - Austin Braylon Linscott. ~ xFreedom.
    - Rebecca Charlie Linscott. ~ Amorphous.
    - Skyler Fay Linscott. ~ xEPONINEx.
    Studenten;
    - Beaudine Nicole Rivera. ~ Blanche.
    - Como Cádiz Rosso. ~ Mebarak.

    Regels:

    - Geen one-liners. Meer dan vier regels.
    - Geen speed gesprekken. Je gaat niet zomaar weg als je met iemand in gesprek bent, ookal is diegene er een paar dagen niet.
    - Mensen die snel stoppen zijn níet welkom.
    - Zestien plus is toegestaan, maar het is een beetje raar als je bij een familie te gast bent en het daar lekker op de bank, tafel of waar dan ook gaat zitten doen. -Met familieleden zou het wel kunnen, niet op de bank of de tafel, maar gewoon in bed. Houd wel rekening met de leeftijden-
    - Naamveranderingen doorgeven.
    - Speel realistisch.
    - Géén perfecte personage's.
    - Topics worden alleen geopend door MeLuvZaynx en Password, tenzij je er toestemming voor hebt gekregen.
    - Al heb je moeite met de lengte van de posts of met het verzinnen van personage's kun je een kijkje nemen op
    deze site
    . Ik hoop dat je er wat aan hebt.
    - OOC praten met haakjes --> []-{}-().
    - Maximaal één personage bij een van de uitwisselingsstudent en maximaal één bij de familie. Natuurlijk is het leuker als je uitwisselingstudenten niet met het door jou gespeelde familielid in een familie zit.
    - De studenten kennen elkaar al.
    - Familie's kunnen groot zijn en klein, maar hou het wel een beetje normaal.

    In het vliegtuig is iedereen enthousiast en kijkt zijn ogen uit door de kleine raampjes. Australië is bijna in zicht en iedereen maakt elkaar gek met wat ze gaan zien en vertellen voor de zoveelste keer naar welke familie ze gaan, maar wat gebeurd er als ze landen? Nemen ze de goede koffers mee? Raakt er niet iemand verdwaalt? En hoe zal je relatie met de familie's verlopen? Hou je er leuke herinneringen, spannende of enge herinneringen aan over? Dat merk je pas, als je bent geland.


    © MeLuvZaynx And Password.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:08 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kan er nog een personage bij of loopt het dan heel raar?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Bethany Richelle Blueford
    Ik kijk naar de man die iets vaags tegen Damario zegt, ik ken hem wel hij runt hier de hele zaak al een lange tijd, helemaal dol op surfen.
    Dan lopen we naar de kassa en betaald Damario zijn surfboard.
    "Zo," zegt hij tegen me gevolgd door een mooie glimlach.
    "We kunnen je surfboard uit gaan proberen?" vraag ik, "Ik heb thuis ook een board dus we kunnen gaan surfen als je zin hebt?"
    Ik kijk hem aan ik moet iets omhoog kijken omdat hij langer is.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "laten we dan maar eerst naar je huis gaan, dan kan ik me even omkleden" ik gniffel even voor we terug lopen naar Beth's huis. Daar zet ik de board tegen het huis en ren naar de slaapkamer. ik doe de wit met fel groene zwemshorts aan, een witte hemd eroverheen, slippers aan en mijn mobiel en portomonee in het laatje van het nachtkastje. Daarna loop ik weer naar buiten en wacht op Beth met het board onder mijn arm.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MeLuvZaynx schreef:
    [Kan er nog een personage bij of loopt het dan heel raar?]


    Kan wel denk ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Fennila Minté Blueford

    "Raphael." zegt hij tegen mijn moeder. Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij. "Bedankt dat ik en Damario hier kunnen slapen tijdens onze tijd in Australië." Mijn moeder glimlacht. Ze houdt van beleefde jongens. "Geen dank, ik ben Martha." zegt mijn moeder terwijl ze zijn hand schud. Ik glimlach even. Mama loopt naar mij toe. "Waar zijn je zussen?" vraagt ze verbaasd terwijl ze om zich heen kijkt. "Geen idee." mompel ik kort. "Waarom gaan jullie niet leuks doen?" ze wijst naar Raphael en mij.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    -> Mijn Topic's.

    Bethany Richelle Blueford
    Ik ren gauw mijn kamer in, trek mijn bikini aan plus een leuke zwemshort en een hemdje, snel glip ik in mijn slippers en loop naar beneden.
    Damario staat al te wachten.
    Ik open de garage en haal mijn surfboard, die naast de talloze surfspullen van Summer ligt eruit.
    Ik doe de garage weer dicht.
    "Klaar om te surfen?" vraag ik met een glimlach.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Natuurlijk" zeg ik met een glimlach. Ik leg mijn surfboard onder mijn arm.
    Ik snuif de geur van de zee op en ben gelijk de wonden van mijn rug vergeten. "Kom we gaan" zeg ik enthousiast en loop in de richting van het strand. Nouja, van waar ik denk dat hij is dan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bethany Richelle Blueford
    "Kom we gaan" zegt Damario enthousiast terwijl hij zijn surfboard oppakt.
    Ik volg zijn voorbeeld en loop naast hem terwijl we richting het strand lopen. "Surf je al lang?" vraag ik nieuwsgierig.
    Inmiddels kunnen we het strand en de zee al zien liggen, het is best druk, veel toeristen, surfers, en mensen die graag bruin willen worden, zoals altijd eigenlijk.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Damario Da Silva Reyes
    "Vanaf mijn twaalde ongeveer" zeg ik. "Dus best wel een tijdje ja." Het duurt een tijdje maar dan heb ik een rustig plekje gevonden. Ik schop mijn slippers uit en toe ook mijn hemd uit waardoor mijn gespierde torso zichtbaar word. Stom genoeg denk ik er niet aan maar mijn wonden ook. Ik pak de plank weer op en ren het water in


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Is er nog iets gedaan/gepost in de buurt van Scott of Beaudine?]

    Cosette schreef:
    Shane Welsch

    "Scott. Gezellig dat je ook bij ons komt logeren. Zullen we dan maar naar huis gaan? Of naar het huis waar jullie de komende tijd gaan verblijven."
    Ik grinnik even. Ik snap wat hij bedoelt. Een huis is geen thuis. Hij lijkt me best wel aardig, en het meisje waarmee hij samen is ook, ookal is ze vrij stil.
    Ik glimlach even naar Alana en sla, voor zover dat nog lukt met al mijn bagage, een arm om haar schouder. Ik ben blij dat ik uiteindelijk dan bij haar terecht gekomen ben, haar heb ik al gesproken. Ik vernauw mijn ogen en laat ze eens het kleine groepje rond gaan.
    "Wees eerlijk, wie snurkt er?" lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Raphael Zach Verville
    'Geen dank, ik ben Martha.' zegt de vrouw.
    'Waar zijn je zussen?" vraagt ze verbaasd aan Fennila.
    'Geen idee.' mompelt die.
    'Waarom gaan jullie niet leuks doen?' zegt Martha en ze wijst naar Raphael en mij.
    Ik haal even een hand door mijn warrige donkerblonde haar. 'Ik vind het best,' antwoord ik schouderophalend. 'Misschien kan je me de stad laten zien?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fennila Minté Blueford

    Hij haalt even zijn hand door zijn haar.
    "Ik vind het best." antwoord hij terwijl hij zijn schouder ophaald. "Misschien kan je me de stad laten zien?" stelt hij voor.
    Ik knik zacht. "Als je wilt.." mompel ik twijfelend.
    Ik veeg een pluk haar uit mijn gezicht en friemel even aan mijn shirt.
    Mijn moeder glimlacht even naar me en loopt dan naar de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 21:41 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Bethany Richelle Blueford
    Ik volg zijn voorbeeld en trek mijn hemd uit en schop mijn slippers uit.
    Ik ren achter hem aan naar de zee, ineens valt het me op dat zijn rug er beurs uitziet, met wonden.
    Als ik vlak naast hem sta in de zee kijk ik hem aan.
    "Wat is er met je rug?" vraag ik zachtjes zodat niet iedereen het hoort.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous