• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue
    'Je zag er wel aardig hongerig uit,' lach ik, terwijl ik me besef dat er vast nog een heleboel andere tributen zijn die geen idee hebben welke planten ze wel en niet kunnen eten en nu hongerig rondzwerven.
    Ik glimlach breed en knik enthousiast. 'Lekkerder vind je ze niet, voor een goed gesprek te koop bij Blue's bessenwinkel.' Ik lach in mezelf en sla een hand voor mijn mond als ik besef hoe hard ik praat.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Ow srry, dus als je het als eerste zegt heb je het hoogst?
    Anderen willen dat ook wel hoor, mag best, als je tribuut verder maar niet veeel te goed is egt een wondertje, want dat is ook wel weer... :D
    Rich bijv. kan ook egt een nerdje zijn xd,, je moet je namelijk wel naar je district verdoen :D,,,
    Dit is niet boos bedoelt of zo hoor ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    Ik kijk even beledigt maar lach er daarna ook zelf om. 'Lekkerder vind je ze niet, voor een goed gesprek te koop bij Blue's bessenwinkel' zegt ze. Ze slaat haar hand voor haar mond, waarschijnlijk omdat ze hard praat. 'Laat ze maar komen, ik vermoord ze zo' Ik spring van de tak om nog een bes te pakken. 'Dat klonk arrogant he?' grinnik ik. De bes stop ik in mijn mond, de honger is nergens meer te bekennen, ze vullen goedd.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Nee tuurlijk niet. Zo bedoel ik het niet, maar als iedereen 10en krijgt word het minder. In THG kreeg ook niet iedereen hoge cijfers toch. Sorry ik bedoel het ook niet boos ofzoiets het valt me alleen een beetje op.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rich

    We lachen ons helemaal kapot,
    "Maar nu ga ik weer naar Sun" zeg ik na een uurtje of zo als het hek klaar is.
    Ik loop naar ons "huisje" en maak wat eten voor ons klaar,
    Als we allemaal gegeten hebben begin ik wat aan de koelkast te prutsen, zodat we ons eten langer kunnen bewaren


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue
    Ik grinnik. 'Ach, valt wel mee hoor, ik heb erger gezien.' Ik werp een snelle blik op onze omgeving en haal dan mijn schouders op. 'Ik wou dat ik dat kon zeggen, maar het enige wat ik kan is alles ontwijken en dan hopen dat mijn tegenstander moe wordt.' Ik zucht en glimlach dan. 'En ik ben natuurlijk de beste groenteboer in de arena.'


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ( Ik snap je hoor, maar dat kun je ook niet voorkomen ^^
    en de beroeps halen altijd het hoogst dus het is ook weleens leuk als een "nerdje" uit district 3 een heel hoog cijfer krijgt ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik keek hoe Vincent behendig uit de boom klom. 'Ik was opzoek naar water, maar verveel mij een beetje in m'n eentje. Weet jij toevallig een plek waar je water kunt vinden? Ik heb wel twee grote flessen, maar dat raakt op een gegeven moment toch op. Plus dat ik echt kruiden nodig heb hiervoor.' Ik trek mijn jas en shirt op en laat de grote schrammen van dat stomme konijn zien.


    Happy Birthday my Potter!

    [Wat ik me trouwens afvraag, hoe wil iemand ooit Rich gaan vermoorden als hij wordt beschermt door een elektrisch hek, mijnen en ook nog eens granaten heeft? ;O]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Julie
    Ik denk even na, ze lijkt me aardig. Als ik haar beter leer kennen is ze misschien ook wel te vertrouwen. 'Ik bescherm jou, jij zorgt voor eten, goed idee?' Het was er al uit voordat ik wist wat ik had gezegt, maar ik had er geen spijt van. Zonder voedsel zal ik dit nooit kunnen overleven.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Jullie moeten er rekening mee houden dat we met de goede tributen spelen hè! Degene die niet ingevuld zijn hebben allemaal lage cijfers. Vandaar hun snelle dood. Het is dus niet zo vreemd dat er 10en zijn tussen onze tributen. Die 11 is wel abnormaal, maar goed)


    Happy Birthday my Potter!

    (En dat van Rich, als hij wil winnen, moet hij er toch een keer uitkomen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ze laat een paar grote schrammen zien. "Jij heb die onijnen ook ontmoet. Het is maar een gokje." Ik draai me om en loop weg. "Kom ik breng je naar water." Vrolijk loop ik vooruit. "Het is wel een stukje lopen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik kom weer tot leven :P Damon, sla je slag en vermoord me zodra ik ga jagen. Maak het lekker bloederig en zorg dat Rich het door heeft,)
    Sun

    Ik knipper overdreven en neem een slok lauw water.
    "Jongens, waar is al het vlees gebleven?"
    Rich kijkt overdreven schuldig en ik giechel. "Vreetzak! Ik ga wel jagen, tot zo!"
    En ik ren weg.
    Ik voel me heerlijk, jagend door de bossen...
    Al snel heb ik een aantal dieren en dan schrik ik me bijna letterlijk dood...
    "Hoi." Zeg ik kil tegen de gespierde en gewonde jongen die me aankijkt en zijn wapen op me richt. Ik herken hem. Rich gooide een granaat naar hem. Hij leeft dus nog. Ik wil net de pees loslaten als ik op de grond lig.


    Kiekeboe!

    Rider schreef:
    (En dat van Rich, als hij wil winnen, moet hij er toch een keer uitkomen ^^)

    (I know,, maar we laten ze nog ff zitten hoor ^^ en we gaan ook wel eens uit jagen,,
    volg PinkArrow maar eens xd,, die gaat eraan :'( )

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:28 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.