• Let niet op de armen :'p.
    De kleuren horen zo.


    Hoe vinden jullie deze? Ik vind het een heel klein beetje mislukt, maar ik vind het ook wel mooi. Dit is eigenlijk mijn eerste goede tekening :'p.
    En dan nu, jullie mening! (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mooi! Ik doe het je niet na! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    vet mooi!
    die van mij mislukken altijd, daarom teken ik niet, maar dit is echt BEAU-TI-FUL!

    De ogen hadden wel wat kleiner gemogen, haar schouders staan een beetje raar en haar kin is heel rond.
    Verder vind ik 'm leuk, hoor! Knap gedaan (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, dank jullie voor je mening, en vooral Aragog, zo weet ik wat ik goed en minder goed heb gedaan! (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mooi!
    Maar de zeemeerminstaart is een beetje vaag.... Wat te kort.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Mooi!
    Maar de zeemeerminstaart is een beetje vaag.... Wat te kort.


    Hihi, dat hoorde ook iets groter te zijn maar haar benen waren anders iets te lang, en dat zou onnatuurlijk zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Het is heel goed voor een eerste keer. misschien kan je van die tekenboeken kopen, die leggen je stap voor stap uit hoe je het best
    anatomisch correct kan tekenen.

    maar knap hoor. Je wordt ook beter des te meer je tekent, ik spreek uit ervaring. Blijven tekenen, je verbetert jezelf dan uiteindelijk zonder het zelf te beseffen.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    De zeemeerminnenstaart is erg goed gelukt!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Als ik een paar tips mag geven? De schouders zijn een beetje aan de grote kant, maar dat had iemand anders al gezegd.
    Het lijkt net of het haar met veel haarlak op haar hoofd zit. Misschien kun je de volgende keer het meer golvend laten lijken, dan lijkt het meer alsof ze in de wind zit.
    De staart is inderdaad een beetje aan de kleine kant, de volgende keer zou je die best wat groter kunnen tekenen, desnoods maak je er een krul in als het papier niet groot genoeg is.

    Verder een mooie tekening hoor!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 19:28 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Er zijn inderdaad een paar dingen die je nog zou kunnen verbeteren, maar verder is het echt een mooie tekening (bloos)


    Don't be like the rest of them, darling

    Dank je iedereen, voor de tips en voor het commentaar (:. Ik waardeer dat echt, en ik zal proberen aan de tips te werken! ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    D'r zijn nog wel wat verbeteringen die je nog kan doen, maar de houding is iig goed :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Inhumanity schreef:
    Het is heel goed voor een eerste keer. misschien kan je van die tekenboeken kopen, die leggen je stap voor stap uit hoe je het best
    anatomisch correct kan tekenen.

    maar knap hoor. Je wordt ook beter des te meer je tekent, ik spreek uit ervaring. Blijven tekenen, je verbetert jezelf dan uiteindelijk zonder het zelf te beseffen.


    Met het geheel met je eens! Dat heb ik ook. Je wilt mn eerse centaur niet zien. Echt enorm vaag vergeleken met nu....

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 19:38 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Met het geheel met je eens! Dat heb ik ook. Je wilt mn eerse centaur niet zien. Echt enorm vaag vergeleken met nu....


    die wil ik wel zien hoor ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aan het begin kon ik ook niet echt goed tekenen, ik teken ook bijna alleen maar na, ik moet zoizo iets hebben als een soort voorbeeld..

    Ik teken zoizo vaak onder de lessen op school XD

    Eén van mijn tekeningen


    Don't be like the rest of them, darling