• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Maar May ziet Damon nu als bondgenoot en Rich als vijand. En vijanden hoor je dwars te zitten. May gaat Damon halen en komt daarna terug]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okee]


    El Diablo.

    (ik moet gaan ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg naar school --' Dus tot morgen (:]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Dan doen we wel alsof Rich het heeft gebouwd ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb het hek al gebouwd xd en ik zie May ook als vijand en ik mag haar dan niet dwars zitten of zo,, een beetje vaag en waarom heeft iemand stukken rubber meegenomen wist je dat van mij dan >,<" )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May Violet Grey
    Opeens schoot het me tebinnen. 'Damon.' o wat was ik toch een sukkel. Hij was mijn bondgenoot. Ik deed al het belangrijke in een kleine rugzak en liet mijn grote rugzak staan. Ik zou toch wel terugkomen. Ik rende over het terein na ik mijn huis had verlaten en had verborgen zodat nooit iemand mijn tas zou vinden. Ik hupte langs de mijnen heen en sprong over het hek met het rubber in mijn handen. Ik rende door de stad. Mijn drietand in mijn handen en speerpunten in mijn mouwen. Werpmesjes nog in mijn riem en een groot met wat je netgeen zwaard kon noemen ook in mijn riem. 'Damon.' Riep ik. Die kleintjes zouden hè toch niet van mij winnen. Of zelfs durven naar me toe te komen. Ik botste plots tegen iets op. Hè was groot en bleef gemakkelijk staan terwijl ik op de grond viel. Ik gromde even en keek meteen op. Het was Damon. 'Heb je overal gezocht. Waar was je?' Vraag ik nieuwschierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    'Muizen en ratten? Kun je die wel eten?' In mijn stem hoor je de walging. 'Doe maar' We moeten toch wat eten, ze zal er wel verstand van hebben. 'Ik zoek anders alvast een goede boom uit voor vannacht'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [May is ontzettend slim voor haar leeftijd en haar oom had gewaarschuwd om alles te pakken wat handig is. Haar oom is haar mentor geweest en geeft haar tips. Het is zo ie zo handig om beschermende dingen mee te nemen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik keek naar May die achter me lag.
    'Alleen even een explosie overleven, niks bijzonders' mompel ik sarcastisch, en wijs naar de wond aan de rechterkant van mijn hoofd.
    Ja, ik was weer depri.
    Ik had mijn martelactie gefaald.


    El Diablo.

    (Okeejj en wrm mag ik jou dan niet dwarszitten ik zie haar ook als een vijand en niet iedereen kan overal perfect in zijn -,-" )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    ( ik moet nu egt gaan )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Tuurlijk mag je haar dwarszitten, maar am liebsten niet verwonden of vermoorden. Of vinden als ze in haar huis verstopt zit. Maar graag. Maak het haar moeilijk. Mogen mijn hersenen ook weer kraken om een oplossing te bedenken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik moet gaan. Heb morgen een excursie van 07:45 tot 17:30 -_-. Doeidoei!)


    Happy Birthday my Potter!

    May violet Grey
    Ik sta weer op en bekijk zijn wond. 'Pijnlijk. Ik heb er nog wel een zalfje voor. Heb jij nog niets gehad van de sponsors dan.' Vraag ik nieuwsgierig als ik het halfvolle potje zalf uit mijn rugzak haal en hè voorzichtig op zijn huid aan breng. Het moest vast pijn doen. 'Ik heb trouwens een goede schuilplaats gevonden. Het is moeilijk om erin te komen maar je hebt weinig kans om aangevallen te worden behalve door 3 mensen, maar die kunnen we me gemak aan.' Zeg ik grijnzend terwijl ik de lot weer dicht draai.


    I'm finally back, Finally after a Year break