• Ik wil graag een story gaan schrijven over kanker, en ik zoek daarvoor nog co-writers. Het liefst twee, maar drie is ook goed. Het leek mij leuk om allemaal een andere Pov te doen, maar als je een ander idee hebt is het ook goed. Dus als je wel zou willen schrijven lijkt vul dan even dit lijstje in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Heb je ideeën:
    Hoe vaak kan je ongeveer schrijven:
    Stukje van je schrijfstijl:
    Extra:


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Naam: Anneloes
    Leeftijd: 19
    Heb je ideeën: Ja, heb redelijk wat ideeën.
    Hoe vaak kan je ongeveer schrijven: Elke dag
    Stukje van je schrijfstijl:

    Ik loop door de kille ziekenhuisgangen, op zoek naar een teken van leven. Het enige wat ik zie zijn lege bedden die in een rijtje tegen de muur aan zijn gezet, apparatuur wat op de grond ligt, en een telefoon die niet terug op de hoorn is gelegd. Ik houd de telefoon tegen mijn oor aan, maar het enige wat ik hoor is een hoge piep.
    Ik hoor een harde dreun, waardoor de adrenaline in mijn lichaam begint te stromen. Met veel moeite dwing ik mezelf om te gaan kijken naar waar het geluid vandaan komt.
    Hoe meer dichterbij ik kom, hoe meer stemmen ik hoor. Het lijkt wel of de stemmen uit het mortuarium gedeelte komen. Ik voel mijn benen zwaarder worden, ik houd niet van mortuariums en alles wat er mee te maken heeft.
    Ik plaats mijn hand tegen de deur aan, zucht nog een laatste keer, en gooi daarna met een grote zwaai de mortuariumdeuren open. Niets. Enkel een lege donkere kamer waar het vreselijk koud is.

    Extra:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.