• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Weer Dawn als bondgenoot, dat klinkt niet zo heel slecht....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Vincent en Dawn zijn gewoon een super team :) )


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Madison
    Langzaam herstelt Sunflower en terwijl ze wat eet en drink loop ik naar de spin toe. Een rilling loopt over mijn rug, ik ruk mijn messen eruit. Ik poets het bloed eraf en stop de twee messen terug in mijn riem. Ik keer me om naar Sun. "Ben je weer sterk genoeg om naar het kamp terug te lopen?".


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (Waar is Vince precies?)


    Happy Birthday my Potter!

    May Violet Grey
    Ik hink half naar het meer en dompel mijn been onder. Meteen voelt het verkoelt aan en laat ik een verlekkerde zucht los. ik sta weer op opzoek naar de dader. Ik loop langs de waterrand, maar zie niemand. plots denk een vogeltje te gaan landen. Ze land bovenop een mijn en ditkeer was het niet zoals bij mij. Het was een enorme explosie. Enorme rook wolken gaan de lucht in. Ik word door de druk ook weggeblazen en diegene die deze val heeft gezet duidelijk ook want ik hoor een emmer rammelen. Een stukje ijzer gaat langs mijn wang en een anderstuk als een speer door mij heen en neemt een stuk vel mee. Ik sla een kreet an schrik en pijl en sta weer hinkend op. Ik loop naar war het geluid vandaan kwam en zie een jongen met een emmergranaten zitte. Rich District 3 dat had ik kunnen weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Vince zit in een random boom.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Okeej,, ik wil niet boos worden maar ik kan er nou eenmaal niets aan doen
    "Je hebt mazzel gehad dat ik ze nog niet sterk had staan" Schreeuw ik, gelukkig had ik mijn handen net optijd voor mijn oren gedaan.
    Ik gooi een granaat naar haar toe, ik luister naar het getik en dan gaat hij af, ik doe mijn handen voor mijn oren en ik zie dat het meisje weer half is weggeblazen.
    "Beter oppassen!, dit is nu ons terrein"
    Schreeuw ik boos

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:55 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [mag ik rich ook verwonden, anders i het niet eerlijk xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Madison
    Ik ondersteun Sunflower met het lopen, opeens horen we de granaten afgaan. We kijken elkaar verbaast aan, we lopen zo snel mogelijk naar Rich toe om te kijken wat er aan de hand is.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (ja dat mag ^^,, maar hij is nu woest met zijn granaatjes xd,,)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Nog een knal, in de verte zien we Rich en een indringster. Hij ziet ons staan.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Julie
    Ik leun tegen een boom aan om uit te rusten. Ik heb nu al een paar uur achter elkaar gelopen en vind dat ik nu wel wat rust verdiend heb. Als ik de omgeving in me opneem zie ik een meisje zitten. Ik kan niet eens meer herinneren uit welk district ze komt. Meteen valt de bijl op die ze in haar handen heeft. Ze omklemt hem stevig, ze zal vast denken dat ik het tegen haar ga opnemen. Haar ogen blijven naar me kijken. 'kan je daar goed mee overweg?' vraag ik en knik naar de bijl in haar handen. Het is dezelfde bijl die ik heb, er zullen vast twee bijlen bij de hoorn hebben gelegen. Het is vervelend dat ik niets meer over dat meisje weet. Het irriteerd me dat ik niet weet wat haar trainingsscore is. Als ze een bijl heeft, had ze daar waarschijnlijk haar score mee gehaald en kon ik inschatten hoe goed ze zou zijn. Ik had een acht, een cijfer waar ik trots op ben.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik loop al een tijdje weer door het bos. Werd net even ruw versoord door spinnen, die kennelijk waanbeelden veroorzaken, maar voel mij nu weer goed. Ik zucht als ik nog steeds geen water heb gevonden. En dan te bedenken dat even geleden de hele arena nog onderwater stond.
    Ik ga verslagen zitten tegen een boom en bedenk mij dat er waarschijnlijk geen water in het bos is. De spelmakers zijn wel zo gemeen om het best beschutte gedeelte onleefbaar te maken. Ik zoek wat planten en begin opnieuw met het giftig maken van mijn overgebleven pijltjes. Ik heb er nu nog twintig en besluit de helft te vergiftigen.
    Als ik opsta, zie ik opeens verderop iemand in een boom. Ik sluip iets dichterbij en zie dan dat het een jongen is. Vincent geloof ik en hij is alleen.
    'Hey, jij daar in die boom, je heet Vincent toch?'


    Happy Birthday my Potter!

    May Violet Grey
    Hij gooit een granaat op me en ik hor hem tikken. Ik loop achteruit en het ding ontploft en ik vlieg in een schroef acheruit, maar kom toch goed terecht.ik klik mijn rugzak los ik had toch nog een reserve. Ik pak mijn speer en sis zacht. ik grom e gooi de speer met al mijn kracht. Niet op hem maar op die emmer. Ik raak hem waar hij de emmervast heeft en raak hem prachtig. Stukjes bloed komt van zijn handen af en hij laat het llos. Omdat hij gedwongen was. 'Ik kwam hier alleen voor het water.'Zeg ik Sissend. Ik ren naar de mmer waar ik eerder bij ben en gooi het weg bovenop het mijnen veld die nu exploderen. Ik trek mijn speer uit de grond waar hij nu inzat en kijk hem dreigend aan. Ik wist wat het Capitool wou zien. Rich nu door mij gedood of andersom, maar nu nog niet. Ik was ook nog eens gewond dus het leek me niet handig. Ik liep achteruit naar mijn rugzak en steunde op mijn speer. 'Het spijt me nog van je hand, maar jij begon.' Zeg ik nonchalant, mar ik verlies hem niet uit het oog en mijn oren stonden op scherp. Als er nu imand achter me was zou ik diegene horen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik moet eten, schrijf een stukje als ik terug ben. Geld ook voor het andere topic. Ben max. rond 20.15 terug....)


    We've lived in the shadows for far too long.