• Hoi peepz!

    Ik ben dus zeer benieuwd he,
    wat voor een verhaal willen jullie?
    Wat voor een verhaal hopen jullie hier te vinden, maar kunnen jullie nog niet vinden/is er niet genoeg van?

    Kortom:
    Wáár o waar moet ik een verhaal over schrijven?

    x.


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Ik kijk al tijden uit naar een soort Chicklit-verhaal. Dus echt zo'n verhaal met een vrouwelijke hoofdpersoon in het genre romantiek en drama, die dan alledaagse dingen meemaakt waar natuurlijk liefde, knappe mannen, maar ook vijanden aan te pas komen. Ik schrijf zulke stories zelf wel, maar ik heb ze verder helaas nog niet zo vaak gezien - wel een paar hoor, want daar heb ik abo's op :3 - dus ik zou die graag eens tegenkomen =D


    “Love is a contradiction.”

    Tiana schreef:
    Ik kijk al tijden uit naar een soort Chicklit-verhaal. Dus echt zo'n verhaal met een vrouwelijke hoofdpersoon in het genre romantiek en drama, die dan alledaagse dingen meemaakt waar natuurlijk liefde, knappe mannen, maar ook vijanden aan te pas komen. Ik schrijf zulke stories zelf wel, maar ik heb ze verder helaas nog niet zo vaak gezien - wel een paar hoor, want daar heb ik abo's op :3 - dus ik zou die graag eens tegenkomen =D


    Met onbekende personen? Of hoe moet ik dat zien? (:


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Zipper schreef:
    (...)

    Met onbekende personen? Of hoe moet ik dat zien? (:

    Met onbekende personen ja :3


    “Love is a contradiction.”

    Ja, een chicklit-verhaal zijn hier niet veel nee!
    Ik en een vriendin willen er ook een à la Sex & the city schrijven.

    Dus ja, een chicklit misschien?


    Tell me about it, stud.

    Mijn vriendin die ook soms op mijn account zit, zou een story willen over een meisje die een jongen leert kennen via internet en er begint mee af te spreken. Ik heb een rare vriendin (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Mijn vriendin die ook soms op mijn account zit, zou een story willen over een meisje die een jongen leert kennen via internet en er begint mee af te spreken. Ik heb een rare vriendin (cat)


    Hahahaha nou het is toch geen raar idee ... (krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Onbekende personen, heeel dramatisch (daar hou ik ontzettend van), maar ook romantiek (misschien een heeeel klein beetje erotisch), pov van een meisje van een jaar of 17. Met fantasy erbij mag. 16+ ??

    Of is dit heel specifiek xD ?


    Everything Is Impossible

    Een verhaal dat niet gaat over een tiener, maar een oudere vrouw. Van zeker boven de vijfentwintig, dat vind ik wel leuk. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Enthusiasm schreef:
    Onbekende personen, heeel dramatisch (daar hou ik ontzettend van), maar ook romantiek (misschien een heeeel klein beetje erotisch), pov van een meisje van een jaar of 17. Met fantasy erbij mag. 16+ ??

    Of is dit heel specifiek xD ?


    16+ story heb ik al hahahahaha
    en specifiek is goed toch? (krul)


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    In ieder geval géén chicklit, de meeste van die verhalen zijn zó overdreven. Ik zit te wachten op een goed fantasy verhaal.


    Ex astris, sciencia

    Hmm, geef mij maar een High School Drama story of iets Jersey Shore achtigs. Of zoals als Awkward op MTV. Ik ben wel van die romantische drama's. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Leite schreef:
    Een verhaal dat niet gaat over een tiener, maar een oudere vrouw. Van zeker boven de vijfentwintig, dat vind ik wel leuk. (:


    Tell me about it, stud.

    Bronte schreef:
    In ieder geval géén chicklit, de meeste van die verhalen zijn zó overdreven. Ik zit te wachten op een goed fantasy verhaal.

    ^this, maar dan moet de fantasy wel écht goed zijn, want ik zit niet op rare mengelmoesjes te wachten..


    I solemny swear I'm up to no good.

    een goed diepzinnig verhaal


    Life is hard, just break it with your head <3

    Chicklit, zoals Tiana al zei,
    a la Katie Price :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.