• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May violet Grey
    "Ga nu maar, we willen je egt niet vermoorden"
    Zei hij wat rustiger. Hij liet me zien hoe hij de mijnen uitschakelde.
    "De weg is nu open, je kunt gaan, je kunt hier ook blijven, maar wij zijn hier niet de zwakste in de arena, cker niet nu jij hier zo zit" Hij liep weer weg en ik knikte. Dat wist ik wel, maar als ik me goed verborg zou hij me niet kunnen vinden. Ik was vroeger een meesteres in verstoppertje. Mijn vrienden en vriendinnen konden me soms wel uren zoeken. Toen hij uit het zijt was hinkte ik voorzichtig naar een ingestort gebouw ver weg van de mijnen, maar toch binnen het hek en kroop een kleine doorgang door waar ik net in paste. Er waren geen ramen. Nou een die niet helemaal goed was. Al was er een aardbeving ik was niet in gevaar. Ik maakte de ingang dicht met brokstukken alsof het leek alsof het er voor gevallen was. Ik hoorde opeens een zacht gepiep. Ik keek snel uit het raam en zag een kleine parachute. Er stond 4 op. Ik graaide het weg. Ik opende het en zag een zalfje. Een zalfje. Yes een zalfje. Ik smeerde het gelijk op al mijn wonden en voelde het prikken. Ik zou straks weer goed kunnen bewegen en dan die 3 makkelijk aankunnen. Ik zag een opgevouwd briefje en pakte het eruit en begon te lezen.
    Erg goed gedaan May. Het publiek houd van je en je brutaliteit. Je moet zo door gaan. Ik heb rijke sponsors voor je geregeld en je zal dus regelmatig wat krijgen. Blijf in je eentje of zoek 1 bondgenoot. Dat vind het publiek leuk. Je bent een Career maar bent toch alleen. Dat vind het publiek spannend omdat Careers meestal in een groep zijn.
    Ga zo door! Je oom Nate.

    Ik deed de brief weg en in mijn tas. Het parachutje deed ik in de hoek van de kamer. Nu wachten tot ik genezen was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waarom haald iedereen 10en en 11en. Want Katniss was de aller eerste met een 11. Dus het is opzich vrij vreemd. :'S sorry als ik zeur]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    Ik kijk enthousiast naar het flesje water. 'graag' zeg ik vrolijk en neem een paar slokken. Dit voelt gelijk al een stuk beter aan, ik moet alleen wat sponsors vinden die mij een flesje sturen zodat ik iets heb om het water in te bewaren. 'dankje' zeg ik. 'Misschien is het toch wel leuk om een tribuut tegen te komen'

    [Kan Julie een flesje water van een sponsor krijgen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Terwijl ik druk met het hek bezig was kon ik nog net uit mijn ooghoek zien hoe ze het mijnenveld over strompelde, kom op zeg is ze nou egt zo dom, iemand die strompelt valt veel te veel op.
    Ik keek naar het krachtveld, op zoek naar foutjes, altijd grappig omdat te zien dat de spelmakers niet alles perfect maken.
    Opeens zag ik een parachuutje naar beneden vallen,
    Ik zag waar,,
    Ik moest lachen, "Parachuutjes verraden alles" grinnikte ik en als ze weer beter is,
    hoeven we niet bang te zijn,
    Ik pakte mijn bijl en hij kwam goed terecht
    "Ik word er al beter in"
    Zei ik trots tegen Jasmine,
    Ik liep naar de boom toe, ik wist dat May nu alles kon zien,
    Ik rukte de bijl uit de boom en wees naar de snee in de boom
    "Nu is het aan u mevrouw, gooi hem er maar precies in"
    Zei ik met een capitools accent, nog geen seconde later, zat haar mes precies op de plek bij de snee
    Ik stak mijn duim op en ging weer verder met het hek, schakelde de mijnen weer in,
    "Nu kan ze niet meer terug naar het meer"
    Zei ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Whaha, ik weet het,, maar die reactie van die andere waren zo stom, ik geloof dat ze zeiden van,
    Zij had ook een tien, we waren de enigen en dus de beste van deze slappe tributen
    Zo iets,, dus dan dacht ik, dan kan er ook wel een 11 zijn, jullie zijn toch de beste ;) )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue

    'Misschien wel ja,' beaam ik en neem het flesje weer aan. Ik stop het weer terug in mijn rugzak en pluk gelijk wat besjes die ik in het stuk plastic inpak. 'Heb jij nog wat anders dan je bijl bij de Hoorn te pakken gekregen? Ik heb een stuk plastic gepakt en er zat al een stuk touw en een paar stukjes fruit in de rugzak.'


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Het huis staat direct aan het meer dus ze heeft een huis met uitzicht op het meer. Hec is te riskant om te ver bij het meer weg te blijven. Oké denk ik maar zijn er dan nog meer 10en. Er zijn er nu al 3 en 1 11 :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Madison
    Rich maakt een snee in de boom en zegt met een Capitools accent:"Nu is het aan u mevrouw, gooi hem er maar precies in". Ik grinnik en gooi de mes met geen enkele moeite precies in de snee.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (wat heb jij dan een 9 of zo?
    en district 3 is altijd het slechtst xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [May had een 10. De eerste die hè zei namelijk :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (En daarom mogen anderen geen 10 hebben >,< )

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 21:05 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Fiore heeft nooit een cijfer gehad :') Maar die had waarschijnlijk een 2 gehad ofzo haha xD]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Julie
    'Ik kon nog een paar rundrepen pakken, eigenlijk wilde ik een rugzakje die ik zag liggen maar die werd voor mijn neus weggekaapt' Ik ga op een laaghangende tak zitten. 'ik red het wel met weinig spullen'
    Met mijn arm kom ik nog net bij het struikje, ik pluk een bes ervan af en stop die in mijn mond. 'Deze dingen zijn echt hemels'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Nee zo bedoel ik het niet. Maar nu hebben zo veel mensen een 10 en hoge cijfers ect. Ik bedoel het Zoersel nie hebberig ofzo -__-]


    I'm finally back, Finally after a Year break