• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mijn topic


    Kiekeboe!

    [Bedankt voor het flesje water, yay :D]

    Blue
    Ik zie een parachute door de lucht zweven en vlak voor mijn voeten landen, ik glimlach als ik mijn naam en District nummer erop zie staan en open het pakketje. Even vergeet ik voorzichtig te zijn en slaak ik een blij verraste kreet. Een fles helder water zit in het pakket, mijn allereerste sponsor geschenk.
    Ik glimlach en stop de fles in mijn tas, naast het plastic en touw. De bijl pak ik stevig in mijn handen vast, voor het geval iemand me heeft gehoord.

    [iemand geïnteresseerd? Verwonden mag, vermoorden niet. Ik ben btw ook geïnteresseerd in een verbond. ^^]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [Julie wilt wel samenwerken met Blue? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké (: Waar ontmoeten ze elkaar/hoe?]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    [ze loopt ergens rond. :3 ik zal waarschijnlijk heel laat reageren, ben in de tuin aan het zonnen. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Oké, Blue ziet Julie dan als eerste denk ik? (:]

    Blue
    Ik begin te lopen, verder het bos in. Ik probeer me te focussen en stil te zijn, maar merk dat het vrolijke en hoopvolle gevoel mijn gedachten overspoelt. Op een gegeven moment zak ik tegen een boom neer als ik een meisje met blond haar zie staan, ze ziet me nog niet, maar het dringt tot me door dat ze dat elk moment wel kan doen. Ik verstevig mijn grip op de bijl en hou mijn blik stevig op haar gericht, klaar om elke mogelijke aanval die ze kan doen te ontwijken.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    PinkArrow schreef:
    Mijn topic


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Waar kan ik heen met May?? volunteers?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rich

    Ik maak nog wat extra zodat ik die kan gebruiken in een gevecht,
    Ik heb eigenlijk nooit gedacht dat ik met mijn kennis over 3 dit allemaal kon doen, natuurlijk heb ik er wel voor geoefend.

    Terwijl ik aan het werk ben in ons veilig afgezette kamp denk ik na over wat ik nou allemaal kan en wat in mijn voordeel is,
    1. Ik ben slimmer dan de rest
    2. Ik kan mijn eigen granaten maken
    3. Ik kan veel technische dingen
    4. Ik kan ook nog wel goed met een bijl omgaan, eigenlijk hoort hij er niet egt bij want ik kan er alleen mee in het rond hakken raak gooien is gewoon toeval.
    5. Ik kan in mijn woede mensen vermoorden

    Eigenlijk best wel veel, ik kan mijn district dit jaar wel blij maken denk ik,
    De boze nerd een nieuwe knetter, haha
    Terwijl ik zo wegzak in mijn eigen district, merk ik pas net dat Jasmine er niet meer is en waar is Sun, SHIT zijn zij nou weggegaan zonder dat ik het wist.
    Ik loop weer rood aan en verspil weer een granaat, gelukkig was dees nog niet af er kwam alleen een kleine plof uit en wat rook


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Je kunt naar mij gaan, alleen we hebben alles onder de mijnen geplaatst met daarom heen een stroom hek, dus je mag het proberen, (laat het aub niet lukken want anders was ons harde werk voor niet xd,, owja je kunt niet zien dat het een stroom hek is, het is een gewoon hek met ijzerdraad)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Dan stapt ze wel op een granaat die niet helemaal goed werkt dus ze verstuikt haar enke
    Ofzoiets :) xD. Ga nu schrijven :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    May Violet Grey - District 4
    In mijn flessen die ik verzameld had zat nog 8 liter en ik had ook nog eten wat deze rugzak ontzettend zwaar maakte. Ik pakte een flesje water en dronk er gelijk uit. Het zweet droop van mijn voorhoofd naar beneden. Het was vrij warm en ik zette mijn zonnebril, die in mijn rugzak zat, op mijn neus en zie alles veel helderder. Plots zie ik een hek. Dat betekende dat daar mensen waren. Waarom zou je anders een hek plaatsen. Maar ik vertrouwde dat hek niet. Ik pakte een aantal steentjes van de grond en gooide het over de rond net zoals ik dat vroeger over water heen ging. Er activeerde niets dus ik liep erheen. E gebeurde ook niets. Ik bekeek het hek. Het was ijzerdraad. Ik hield mijn oor erbij en hoorde het zoemen. Heerlijk. Stroom, maar waar kwam het vandaan. Met rubber rond mijn handen kon ik het aanraken en kwam ik er heel overheen. Ik stapte weer op de grond en hoorde een klik. 'Fack.' Zeg ik. Ik hoor iets tikken en ik spring er vanaf en een explosie klinkt als ik eraf spring. Weer hoor ik een klik en ik blij precies zoals ik nu sta staan. Ik pak weer een steentje en gooi ze voor me uit. Niets activeerd. Een aantal jaar geleden viel er namelijk een steentje uit en meisje haar zakop zo'n mijn en ze werd gewoon opgeblazen. Ik maakte een duikelrol en kwam goed terecht en weer volgde een explosie. Nu was ik helaas niet zo ver weg en werd ik door de kracht weggeblazen. Mijn been schroeide een beetje. Fuck een brandwond. Ik liep door en hoorde weer een klik. 'Is dit soms een mijnveld.' Zeg ik grommend. Ik spring zo ver als ik kan en hoor een tweede klik, maar nu komt er rook vanaf. Gelukkig hij ging niet af. Ik zuchte en haalde de drietand van mijn schoudef af. In mijn jas bij mijn pols had ik een uitschuivende speerpunt. (assasin effect.) Ik had het mijnenveld overleefd al deed mijn been nog steeds pijn. Ik spitste mijn oren en mijn blik stond op scherp.

    [Niet erg verwonden. Een wondJE mag wel, maar niets ergs ofzo. En maak haar biet dood :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (My god, vincent zit gewoon nog steed in die eenzame boom >.< )


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Wilt Vincent Dawn als bondgenoot? Die zit ook ergens eenzaam in een boom en verveelt zich)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej ik gooi wel een granaatje naar haar toe die nog niet helemaal af is,,
    En zijn personage is een beetje aangepast, dus hij wil mensen niet heel graag pijn doen of zo alleen als hij een aanval heeft, maar dat krijgt hij dus als je hem aanvalt of zo en dan wordt hij woest xd)

    Rich

    Ik hoor dat er mijnen ontploffen maar niet heel sterk snel pak ik de schakelaar, SHIT ik heb ze niet helemaal aangezet, snel druk ik ze aan, nu moet diegene wel weggaan en dan ontploffen ze dus wel hard gelukkig zit ik hier veilig,
    Ik pak een emmertje met granaten die ik net af heb, het zijn er een stuk of 7, gelukkig zijn ze nog niet helemaal af dus kan ik die gene niet vermoorden maar alleen ernstig verwonden.
    Ik pak de emmer, kom maar op hoor hier is knetter!
    Dan denk ik er aan dat ik maar na dit gevecht ook een stroom hek om ons kamp moet maken.
    Snel verstop ik me met mijn emmertje


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.