• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue
    Ik knik en glimlach. 'Thuis kijk ik altijd of er geen giftige planten in de weiden staan, zodat de dieren ze niet op kunnen eten.' Ik wijs naar een kleine bessenstruik een stukje verderop. 'Dat moet je nooit eten, mijn moeder stopte het ooit eens per ongeluk in de maaltijd, het was vreselijk!' Ik lach en verplaats mijn vinger naar een andere struik met grote blauwe bessen. 'Maar die bessen kan je zonder problemen eten.'
    Ik vraag me af waarom ik dit haar allemaal vertel, misschien omdat dit het eerste menselijke contact is sinds dagen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    May Violet Grey
    'Niet luisteren he?' Zegt hij geirriteerd ik kijk hem even dodelijk uit. 'Nee ik ben net niet geraakt door een mes even groot als mijn elepijp hoor. Ik kan echt nog goed lopen.' Zeg ik sarcastisch tegen hem. Er komen nog twee andere meisje bij wat ik niet leuk vond. Nu was ik zwaar
    in de minderheid. Omdat ik gewond was, maar ook omdat ik hun cijfer niet wist. Ik had een 10 gehad met het laten zien van boefjes ik kon vechten. Ik was een doorzetster. Ik pak weer een doekje en ik dompel hem onder water. Ik doe er een paar druppeltjes jodium in en druk hem hard op mijn grote wond. Ik slaak bijna een kreetje en slik even moeizaam. Ik was best bang dat ze het gehoord hadden maar mijn gezicht stond emotieloos. Ik veegde mijn verdere bloed van mijn kleding en deed er verband omheen. Dat was even wat beter voor me. Ik wist ook dat ik vrij gewond was dus eigelijk wou ik niet weg. Niet weg bij het water. Eigelijk juist dichtbij. Ik zuchte en bleef toch even zitten. Het boeide me niet of ze me zouden vinden. Ik zou toch vechten. Vechten tot er niets meer van me over is.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:11 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    Ik loop eerst naar het struikje met bessen verderop. Ik bestudeer de bessen goed, zodat ik ze nooit zal eten. Dan loop ik naar het struikje met de bessen die je wel kunt eten. Het zijn grote blauwe bessen, als je er niets van weet zou je bijna denken dat juist deze giftig zouden zijn en niet de andere. 'Je liegt niet tegen me he?' Ik probeer haar reactie te peilen. 'eet er zelf eerst een paar'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Ik was nog steeds druk bezig, tot Jasmine me aantikte,
    Ze stak al haar vingers op om te laten zien dat ze er nu al langer dan 10. min zat,
    IK werd boos en schreeuwde boos dat ze moest gaan.
    "JE MOET NU EGT GAAN!!"
    Schreeuwde ik,, ze maakte me weer eens boos,
    Ik keek naar het meer, weer heel technisch,
    Wat is een logische verstop plek
    "Ik weet waar ze zit, kom mee Jasmine!"
    Jasmine liep achter me aan en al snel vonden we haar,
    "Kijk dit is nou het meisje van de 11, wil je een mes in je rug of ga je nu maar weg, er zijn genoeg andere plaatsen waar water is"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue
    Ik haal mijn schouders op en pak mijn bijl van de grond waarna ik hem weer in mijn tas stop. 'Geen probleem,' zeg ik, terwijl ik een van de bessen pluk en in mijn mond stop. Ik glimlach als ik de bekende zoete smaak proef, thuis hebben we een kleine struik met deze bessen voor de deur maar die kijgt niet genoeg water en heeft veel kleinere bessen. Deze bessen zijn werkelijk enorm.
    Afwachtend kijk ik Julie aan en pluk nog een bes.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    May Violet Grey
    'JE MOET NU ECHT GAAN!' Schreeuwde hij naar mij. Ik gromde zacht. "Kijk dit is nou het meisje van de 11, wil je een mes in je rug of ga je nu maar weg, er zijn genoeg andere plaatsen waar water is" Zegt hij. Hij was boos. Eerder woest. 'Zoals ik al zei. Mijn linkerbovenbeen is doorboord door een met zo groot als mijn onderarm. En mijn rechterbeen mijn onderneem half verbrand en mijn rechterbovenbeen doorboord door een stuk metaal. Ik kan amper lopen zonder rugzak laat staan met rugzak van 2 keer mijn gewicht dus zeur niet.' Zeg ik boos. Ik sta langzaam op zwaar steunend op mijn drietand. Ik was pisnijdig en mijn oom moest sponsors bij elkaar sprokkelen. Mijn benen waren onstabiel en bewogen dus ook bijna alle kanten op. De onderkant zat ook een speer punt waardoor ik zo van dit wapen hield. Ik ging niet dood. Nog niet en zeker niet door iemand die mij niet mocht. Je kon ze nouwelijks beroeps noemen neen beroepshoorde goed te zijn in bijna ieder wapen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasmine Madison
    Ze is nog steeds niet weg, dus tik ik Rich op zijn schouder en laat zien dat er al 10 min. voorbij was gegaan. Rich wordt kwaad "JE MOET NU ECHT GAAN!!". We rennen naar de plek waar Rich zei dat ze daar zeker weten lag verstopt. "Kijk dit is nou het meisje van de 11, wil je een mes in je rug of ga je nu maar weg, er zijn genoeg andere plaatsen waar water is" hij wijst naar mij. Ik maak me klaar om te gaan steken en Rich pakt zijn bijl.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Julie
    Ik loop even naar mijn bijl en berg die op in mijn riem. Ze moet wel heel zeker van haar zaak zijn, anders zou ze het niet eten. Vaag stonden zulke bessen nog in mijn hersenen geprint als eetbaar. Ik pluk een van de kleinste bessen uit de struik en stop hem aarzelend in mijn mond. De smaak is echt heerlijk, nog nooit heb ik iets gegeten dat zo lekker is als deze bessen. 'Deze dingen zijn echt heerlijk!' zeg ik verwonderd. Ik voel me nog kiplekker en zie geen rare beelden voor mijn ogen. Dit is voor mij een teken dat ze eetbaar zijn. Ik stop er zoveel mogelijk in mijn mond, zo'n honger heb ik. 'sorry voor mijn manieren' zeg ik met volle mond.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Neeeeeee May nog niet dood!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rich

    Mijn woede trok langzaam weg,,
    Ik was wel pissig dat iemand zo lang op onze plek bleef hangen en ik had haar al genoeg pijn gedaan met de mijnen en ik kom immers uit 3 dus zo gemeen ben ik ook niet, eerlijk gezegd helemaal niet alleen als ik boos ben.
    "Ga nu maar, we willen je egt niet vermoorden"
    Zei ik rustig, ik liet zien dat ik de mijnen uitschakelde dus dat ze rustig naar buiten kon.
    "De weg is nu open, je kunt gaan, je kunt hier ook blijven, maar wij zijn hier niet de zwakste in de arena, cker niet nu jij hier zo zit"
    Zei ik weer even rustig en zelfs aardig.
    We lieten onze wapens zakken en ik stopte mijn bijl in mijn broek, liep weer naar het vervallen gebouw toe en ging weer verder met mijn werk,
    ik moest er nu egt wel heel onschuldig en kalm en zwak uitzien nu ik hier zo zat,
    egt iemand uit district 3 die niet lijdt aan woedeaanvallen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    HurtedHeart schreef:
    [Neeeeeee May nog niet dood!]

    Ze gaat niet dood ^^
    Niet door ons, maar als Sun er weer is,, oeww, dan kun je het schudden, dus ga maar snel weg voor Sun weer is opgeknapt ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue
    Ik schud lachend mijn hoofd en pak zelf nog wat bessen terwijl ik mijn rugzak open en de fles water pak. Ik neem een klein slokje en hou het flesje op.
    'Wil je ook wat?' vraag ik, me afvragend of ze ook zo'n dorst heeft als ze honger heeft.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jasmine Madison
    Rich loopt weer terug. Ik kijk haar vernietigend aan,en dan loop ik weg achter Rich aan.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Als ik klaar ben kijk ik op stop de granaatjes die ik heb gemaakt in mijn emmer, pak het ijzerdraad en al het andere wat ik nodig heb om stroom te maken.
    Beschermend met mijn armen om mijn emmer heen, loop ik naar een plek, zet er een stok in de grond en wikkel er ijzerdraad om heen
    "Help je me"
    Vraag ik aan Jasmine
    "Ik denk niet dat ze zich realiseert dat je een 11 hebt gehaald bij de training"
    Zeg ik haar met mijn slimme stem

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:40 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Tuurlijk!"ik ren naar hem toe."Ik denk niet dat ze zich realiseert dat je een 11 hebt gehaald bij de training" zegt hij nadat hij een stok voor het hek in de grond duwt. "Het is een verassing voor haar".
    Wat bof ik toch met Sun en Rich. Zwijgend werken we weer verder aan het hek.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:46 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..