• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Eet smakelijk, savannah)


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ze valt goed terecht en pakt haar speer, ik ben er op voorbereid dat hij op de emmer komt kom op joh natuurlijk weet ik dat, ik kom uit district 3 dus onderschat me niet, maar ik wil hem niet los laten, mijn emmer!
    Jammer genoeg ben ik te laat en schiet ze tegen mijn emmer mijn handen beginnen te bloeden. Ze pakt mijn emmer en gooit hem leeg op het mijnen veld.
    "Pas maar op kan zo weer nieuwe maken!"
    Schreeuw ik
    "Waar denk je anders dat ik een 10 mee heb gehaald,
    En ik wilde je geen pijn doen, jij dringt ons kamp binnen, zoek de volgende keer maar ergens anders water, want je kunt er dan veel moeilijker door heen komen!"
    Zeg ik eerst heel boos en daarna wat aardiger, maar nog steeds niet aardig.

    (psst,, als je zo'n bom hoort en je hebt je handen niet voor je oren, raak je half doof xd, maar dat kan snel over gaan als je er vergenoeg van af ben zoals in dit geval)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:16 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Je weet dat je met THG geen punten kan scoren op granaten maken omdat dat in de arena heel ongepst is en nog nooit eerder voorkwam? Enje kan ze niet maken. Je hebt daar geen buskruit ofzoiets. Je haalt die mijnen en granaten uit de grond :)]
    May Violet Grey
    "Waar denk je anders dat ik een 10 mee heb gehaald,
    En ik wilde je geen pijn doen, jij dringt ons kamp binnen, zoek de volgende keer maar ergens anders water, want je kunt er dan moeilijk door heen komen!" Hij werd steed aardiger. Ik zucht even. 'Ik ben moe, verbrand, dorst en ik draag een tas van mijn dubbele lichaams gewicht. Ik ga geen 2 tt 3 uur lopen voor water alsht recht voor mijn neus ligt.' Zegik ook wat aardiger. Ik draai me om pank hinkend mijn tas en ga even zitten bi het meer. Ik doe mijn voet in het water om het schoon te maken en kouder te laten wordn. Ik wou geen koorst namelijk. Ik dep met een betje stof ok meteen het bloed va mijn wang af. Zo....

    [ff eten dnk ik :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ik heb in een vorig topic gezet, dat ik mijn spullen daarvoor ging halen, bij de hoorn xd en die granaten zijn niet hard,, ze verwonden je alleen, de mijnen waar jij opstond komen van het platform dus die zijn wel hard ^^)

    Rich

    Ik pak snel mijn bijl die nog in mijn broekzak zit,
    "Ik heb deze ook nog!" zeg ik boos
    "Nog 5 min. en dan ben je hier weer weg!"
    Ik schakel alles even uit en wenk dat Sun en Jasmine naar binnen kunnen komen,
    "De doorgang is geopend en je kunt weg"
    Zeg ik na 5 min.

    (Eet smakelijk)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (O my god, ik ben nu al klaar, yay.)

    Vincent:

    In mijn oogkoeen zie ik een meisje. Schitgtig kijk ik naar haar. Hoe weet zij dat ik Vincent heet? "Ja, dat klopt. En jij bent Dawn." Zeg ik meer dan dat i het vraag. "Wacht maar kom wel even naar beneden." Schreeuw ik. Zodra i beneden ben hou ik me klaar om eventueel aan te vallen. "Knap dat je me zag, nog enige reden dat je me aansprak?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Blue

    Ik kijk even naar de bijl in mijn handen, ik kan totaal niet met het wapen om, met geen enkel wapen eigenlijk. Maar ook al kon ik er niet goed mee moorden, het was beter dan niks, zo kon ik me tenminste nog een beetje verdedigen.
    Ik twijfel of ik haar de waarheid zal vertellen, ik kan me nog herinneren dat ze uit District 7 komt, haar naam ben ik vergeten. Ik weet niet waarom, maar ik besluit haar te vertrouwen en haal met een zucht mijn schouders op. 'Totaal niet,' zeg ik, terwijl ik hem als bevestiging naast me neer laat vallen, maar mijn hand klaar hou om hem vast te pakken zodra het nodig is. 'Jij wel?'


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (en toen moest ik eten :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [Maar granaten zijn moderne wapens toch? Is dat wel eerlijk?]
    May Violet Grey
    Ik krijg 5 minuten? 5 minuten om mijn wond te desifecteren?! Dat is veel te kort. Ik zucht en maak het schoon en haal de EHBO doos uit mijn tas en doe wat Jodium op mijn wond en bijt op mijn linkerkant van mijn wang. Ik doe er wat verband omheen en hoor dat mijn 5 minuten om zijn. Ik sta op en doe de rugtas op mijn rug. Opeens zie ik iets flikkerend op me afkomen. Ik kom er telaat achter en voel het door mijn bovenbeen heen boren. Er zaten weerhaken aan. Ik pak een pijl punt en gooi het naar de persoon in die bomen. Ik zie iemand uit die boon vallen. Ik had haar goed geraakt. Ze zou zo dood gaan. Ik omklem mijn bovenbeen en zak door mijn ene been waardoor ik niet kan blijven staan en op de grond val. Ik slik even en haal in een beweging het mes eruit. Het was een prachtig mes en ik stop hem in mijn tas. Er kwam veel bloed uit mijn bovenbeen en ik kroop naar het meer en begon het schoon te maken. Als die jongen nu op me afkwam kon hij het schudden. Ik kon het bewijzen. Gewonde wezens waren het gevaarlijkst.
    [thx heb lekker gegeten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Julie
    'hoe denk je anders dat ik aan de 8 kom?' Toch doe ik haar na en gooi mijn bijl ook weg. Ze zal me niet aanvallen, ik zou haar zo kunnen vermoorden als ik wil. Ze lijkt me niet zo dom om een zelfmoordactie te beginnen. In mijn hoofd probeer ik te bedenken uit welk district ze nou komt. 'kom je uit 10 of 11?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Blue
    Ik knik en glimlach vriendelijk als ze haar bijl weggooit. Ik denk aan mijn eigen trainingsscore, een zeven, die ik geheel door het ontwijken van op me af vliegende wapens had gehaald.
    'District 10,' antwoord ik terwijl mijn hand onbewust naar mijn Districts aandenken gaat. 'Ik ben Blue.' Ik zet een aarzelende stap naar voren en steek mijn hand uit, nog steeds niet helemaal zeker of ze hem er niet af zal gaan hakken.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Julie
    'ik ben Blue' zegt ze en zet een aarzelende stap naar voren. Dan steekt ze haar hand uit. 'Ik doe je niets hoor.' lach ik. 'Ik ben Juliana, maar iedereen noemt me Julie' Ik schud Blue haar hand. 'En, hoe bevalt het hier in de arena? Het is nog niet eens zo'n slecht weer he?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Blue

    Ik ontspan en glimlach lichtjes.
    'En, hoe bevalt het hier in de arena? Het is nog niet eens zo'n slecht weer he?' vraagt Julie me.
    Ik grinnik. 'Ach, het is niet geweldig, maar ik moet niet klagen. Ik zat aardig droog tijdens de overstroming en ben gelukkig verder nog niemand tegen gekomen. Die jongen van twee lijkt me vreselijk.' Ik ril bij de gedachte aan wat ik in de boom vaag had kunnen zien, de jongen had met een meisje van mijn leeftijd op het dak van een ruïne gestaan, hij scheen het leuk te vinden om haar te martelen.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:42 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jasmine Madison
    Rich wenkt naar ons binnen te komen, hij heeft alles tijdelijk uitgeschakelt. Wij lopen weer verder, eenmaal daar aangekomen zie ik Rich met bloedende handen staan. "Wat heb jij gedaan?!"ik pak de EHBO-doos en behandel zijn handen."Wat is er met dat meisje gebeurt"? Is ze weer weg?".

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:43 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Julie
    Gelukkig ontspant ze, dat ontspant mij ook gelijk. 'Alle beroeps zijn vreselijk' Mijn maag knort, ik heb alleen wat rundrepen kunnen eten die ik bij de hoorn heb gevonden, maar die dingen vullen niet echt. 'Weet jij veel van planten?' Vraag ik hoopvol. Best een rare vraag eigenlijk, alsof ze me ooit zou willen helpen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Ze luistert niet en gaat weer naar het meer toe
    "Dus je wilt niet luisteren? wij zijn met zijn 2en inclusief het meisje met de 11"
    Ik wijs naar Jasmine,
    "Dus... ga je nog weg?
    1....
    2....
    3...."
    Ik druk stiekem op de knop,
    ze zag het niet.
    Als ze nu weggaat stapt ze weer in de mijnen,
    Ik laat haar staan en begin weer te prutsen aan nieuwe granaten,
    Gelukkig heb ik niet alle mijnen uitgegraven, zo nog even nieuwe halen.
    Wat ben ik toch slim, lach ik in me zelf, dan sluit ik me weer af van de buiten wereld en richt al mijn aandacht op wat ik aan het maken ben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.