• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik knik naar Vincent en we schuilen bij de huizen. Ik krijg de rillingen van deze plek. Het is net een spookstad. Alleen dan heb je grote kans dat er moordlustige tributen rondlopen. En dan ook nog dat onweer...
    'We zijn hier in ieder geval droog,' zeg ik zo vrolijk mogelijk. Dan opeens laait er een brand op verder in het bos. 'Kijk nou eens. Je had nog gelijk ook!'


    Happy Birthday my Potter!

    Brand verspreidt zich.
    Hij gaat naar de huisjes waar de tributen zitten. Steeds als ze een nieuw huis kiezen komt daar ook brand.
    Het doel van deze brand: May en Damon moeten Jasmine en Rich ontmoeten.


    Kiekeboe!

    Vincent:

    'Kijk nou eens. Je had nog gelijk ook!' Roept Dawn. "Ja, kijk nou. ik had...... gelijk." Ik keek nar de bosbrand. Ik was niet geamuseerd. Ik vond dit hrstikke eng. Konden die spelmakers nieteen keertje normaal doen. "Ik ben bang." Zei ik langzaam.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Bue [Sorry trouwens dat ik elke keer zo laat reageer, we hebben een nieuw konijn en daar ben ik op het moment veel mee bezig ^.^)

    Ik volg Julie door het bos en bedenk me tegelijk dat de Spelmakers deze bosbrand vast voor een reden hebben gestart. Misschien voor ons, maar ergens heb ik het idee dat ze een ander doel hebben.
    'Grasvlakte of de ruïnes?' Probeer ik boven het lawaai van de nog steeds laaiende storm te schreeuwen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Jane
    'Ruines!' schreeuw ik terug tijdens het rennen. 'Op de grasvlakte is het te gevaarlijk met de bliksem!'
    Na een tijd rennen heb ik het idee dat het vuur ons niet volgt, het gaat de andere kant op.
    Ik sta stil. 'Het is niet voor ons bedoeld' Zeg ik tegen Blue.
    'Heb je iets verloren tijdens het rennen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ahww, wat schattig, geefft niet hoor. xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Blue

    Ik knik en inspecteer mijn rugzak snel. 'Behalve het touw heb ik alles nog,' besluit ik opgelucht. Het groen van mijn rugzak is bedekt met een dun laagje zwart maar is verder niet beschadigd.
    'Voor wie zou het wel bedoelt zijn?' vraag ik me hardop af, terwijl ik mentaal langs de tributen ga. Ik weet dat de vrouwelijke tribuut van District 5 dood is, maar verder weet ik het niet zeker. 'Ze zullen wel weer een paar tributen samen willen drijven.'


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Het is ondertussen avond.
    Het volkslied wordt extra hard afgespeeld zodat het de storm overstemd. Vanwege de rook kan je op veel plekken de afbeeldingen van de doden niet zien en ze worden daarom voor gelezen.

    Foto van meisje uit district 3
    "Sunflower Peters district 3"
    Foto van meisje uit district 5
    "Fiore


    district 5"
    Foto van meisje uit district 10
    "Melanie Hytsan district 10

    (kmoest ff een naam verzinnen :P)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:12 ]


    Kiekeboe!

    [District 5 was toch mijn tribuut? Fiore?]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (denkhet wel oja, 10 moet er ook nog bij. was in de war. Fiore en nog meisje uit 10 was dood. ik verander m even... srry!)


    Kiekeboe!

    Dawn

    'Ik ben bang,' zegt Vincent langzaam. Ik kijk even naar hem, maar richt mij dan weer op de brand. Ik moet toegeven dat ik het ook niet echt fijn vind. Ik kan veel hebben, maar branden en onweer doen mij altijd aan de doden in ons district denken. Al vind ik het onweer enger, omdat dat zo onvoorspelbaar is. Het vuur verspreid zich gewoon zo veel mogelijk. Dan zie ik dat het ook de huizen probeert aan te tasten.
    'Uhm, Vincent... volgens mij kunnen we maar beter rennen.' Ik kijk om mij heen en zoek water, maar kan het nergens vinden.
    'Waar was dat water waar je het over had?' Ik wacht ongeduldig op een antwoord. We moeten hier echt weg!


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    'dat doet er niet om, wij zijn tenminste veilig'
    Tot mijn verbazing staat er een gschikte boom naast ons om in te slapen. Ik klim ee behendig in tot ik op een hoogte ben waarop je in het donker geen tribuut zal zien.
    'Kom je?' Roep ik naar beneden. Ik leun tegen de stam aan met mijn rug en kijk om me heen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Blue

    Ik klim soepel de boom in en ga op een tak zitten dicht bij Julie terwijl ik het flesje water weer uit mijn rugzak haal. Ik kijk even snel hoeveel er nog in zit, genoeg voor nog een dag misschien. Een paar kleine slokjes glijden mijn keel door waardoor ik genietend zucht. 'Ook wat?' vraag ik aan Julie en pak nog wat besjes.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (PinkArrow, weet jij wanneer Anne/Deejay online komt vandaag? We hebben haar nodig in de andere RPG)


    Happy Birthday my Potter!

    (sorry rider, weet ik niet :( En Bluejay en xMockingjayy, het hele bos staat in de fik. In het bos is niemand veilig.)


    Kiekeboe!