• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okeej, jullie weten niet eens dat er mijnen om jullie huis heen zitten en het is niet te zien en er gebeurt niets mee even als het glas op het hek en de granaten op de plek waar je terecht komt, ik negeer toch ook niet alles van jullie en anders laten wij de mijnen wel afgaan zodat jullie hele voorraad weg is!! )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Nou Jas, ik geef haar aan jou", ik grijns en stap op haar af met mijn mes stevig in mijn hand. "Zo, wat zal ik met jou doen?". "Laat me met rust." Haar stem klinkt angstig. Ze probeert weer weg te lopen, maar ik steek mijn mes in haar kuit, waardoor ze vastzit aan de grond. Er komen tranen in haar ogen van de pijn, ze probeert niet te gillen. Normaal zou ik mensen niet graag vermoorden, maar nu in de arena, waar het gewoon moet, valt het wel mee. Het is zelfs leuk... Ik snij in haar armen, er komt bloed uit, veel bloed. Het meisje houdt het niet meer uit en schreeuwt. Ik kijk naar Sunflower, "Doodt haar maar, ik ga ff weg". Ik knik en draai me weer om en zie dat Marie probeert op te staan. Ik ren naar haar toe en steek een paar maal in haar rug. Bloedt stroomt uit haar lichaam en uiteindelijk zakt ze in elkaar. Dit voelde eigenlijk best wel goed....

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 20:50 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Jasmine Madison
    Ik ruk mijn mes uit het dode lichaam, en berg hem weer op in mijn riem. Ik hoor geschreeuw, de schreeuw van Sunflower. "Nee!" ik ren naar de richting waar het vandaan kwam. Dan hoor ik een kanonschot, "SHITSHITSHIT" ik ren nog harder. "Neee, Sunflower!!!!!!". BAM!!!!! Ik val naar achter, er is een granaat afgegaan. Dat zal Rich wel zijn, ik sta weer op en ren. Ik zie het lichaam van Sunflower, onder het bloed... Rich kijkt me met betraande ogen aan, zijn schouder is geraakt. Ik voel mijn tranen opwellen, ik jank, keihard. Ik kniel naast het lichaam van Sun. Het regent en we horen onweer. Rook verschijnt achter Rich, ik wijs naar de bomen achter hem. Mijn instinct neemt mijn lichaam over en ruk Rich mee, terug naar "huis". Ik kijk nog 1 keer naar Sunflower, "Vaarwel, Sun." Tranen stromen over mijn wangen terwijl we weg rennen. Ik pak de kraag van mijn shirt en doe hem over mijn mond. Rich doet hetzelfde, zodat we niet stikken van de rook die vlak achter ons zweeft.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Ik blijf met tranen in mijn ogen staan als Damon wegrent en Suns dode lichaam hier ligt.
    "Ze is dood" zeg ik,
    Jamine sleurt me mee naar ons "huis" en ik schakel even kort alles uit we rennen heel hard en rukken de steen heel snel van het hek af en gaan naar onze schuilplaats, natuurlijk hebben we eerst weer alles aangezet, zoals de mijnen bij het huis van May,
    ze is de hier de hele dag nog niet geweest, dacht ik,
    Dan hoor ik keihard een knal,
    Whaha er is iemand op een heeeel zware mijn gestapt.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Damon?*sprankje hoop in stem*)


    Kiekeboe!

    Jasmine Madison
    We horen een keiharde knal, ik grinnik. Rich en ik rennen er nieuwsgierig naar toe.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:31 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    [Damon was al binnen..?]


    El Diablo.

    [:$ SRRY WAS IK VERGETEN:$]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    [Heb hem gewijzigd:)]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    NightShot schreef:
    [Damon was al binnen..?]

    (Hoe kan hij binnen zijn terwijl om zijn hele huis mijnen liggen,
    die zijn geplaatst toen hij naar buiten ging met May >,<"
    en de mijnen om het hek heen, daar liggen nu ook, zonder dat jullie het weten)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Met andere woorden, Damon is al dood zonder toestemming -_-" ]


    El Diablo.

    (Met andere woorden, lees voortaan mijn reacties voor jullie naar binnen gaan,, dit is al de vijfde of zo waarin ik dit zeg en dan is hij niet dood, maar gewond en jullie huis is wel opgeblazen met jullie voorraden, voortaan maar even beter lezen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Blue

    'Natuurlijk is het eetbaar!' schreeuw ik door het onweer heen, ik weet niet zeker of Julie me kan horen maar dat maakt ook niet veel uit. Ik schrik op als ik een harde knal hoor en de hemel wordt verlicht door een enorm vuur. Brand.
    Met grote ogen kijk ik hoe het steeds dichterbij kom en draai me dan naar Julie om.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (Een vriendin van Pinkarrow, Fire en mij gaat ook meedoen, ze weet wat er al allemaal is gebeurd en zo, maar ze kwam niet in quizlet, dus komt ze nu nog meedoen,
    Ze is een vrouwlijke tribuut uit 12 en heet April)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    'Rennen!' Gil ik door de bliksem heen. Het bosje met de blauwe besses vliegt in brand.
    'Deze kant op!' Snel grits ik mij bij van de grond en ren weg van het vuur. Over de bliksem maak ik me geen zorgen, de bomen vangen de flitsen wel op. Tegen het vuur kunnen we op dit moment niets doen, behalve wegrennen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”