• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    je hoort een donderslag en het begint te regenen. Het onweert. Niet dodelijk maar voor de sfeer.


    Kiekeboe!

    Jasmin Madison
    Ik grijns. "Tuurlijk, waarom niet?", Sun staat op en pakt haar pijlen en boog. "Rich, goed oppassen he, voor die twee. Je weet maar nooit...". We lopen weg.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    May Violet Grey
    Hij rent dwars door het mijnenveld heen en mist er een op een haar. Ik zucht en schud glimlachend mijn hoofd. Plots begint het te regenen. Ik zucht en loop voor Damon naar mijn spullen. Ik maak de opening open en groter terwijl we alsmaar natter worden. Ik loop het huis in naast het meer en hoest even. Binnen was het niet bepaald warm, maar wel droog. 'Ik hoop wel voor je dat je een slaapzak hebt. Want ik ben niet echt van plan om hem te delen.' Zeg ik grijnzend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik haal mijn schouders op, 'heb het niet eens koud' mompel ik.
    ik laat me tegen een muur zakken, en kijk voor me uit.


    El Diablo.

    (Ik ben deejay xd
    Okeej, ik had dus mijnen om je huis heen gezet,
    Glas op het hek, zodat je er niet over heen kan,
    En ik heb granaten bij het hek gezet op de plek waar je terecht komt als je springt, je kan de mijnen enzo niet zien!!
    Lees de volgende keer mijn reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deejay)


    Kiekeboe!

    Sunny! :$ of Sunflower.... Of Sun...

    Ik sluip met Jasmine door het bos en zie al snel wat ik zoek: een tribuut. Ik heb geen idee uit welk district ze komt maar ze is bramen aan het plukken. Ik schiet een pijl in haar been en zo te zien is ze ongewapend. Ik spring op haar en druk haar op de grond. " Jamsine! Ik heb er een!" Gil ik achterom. "Zo, hoe heet je en welk district?" Vraag ik gemeen grijnzend. "Marie uit 10" piept ze, ik hoor dat ze zelfverzekerd probeert te klinken maar dat lukt niet. "Nou Jas, ik geef haar aan jou" en ik stap met een sierlijke buiging van haar af. Ik schiet nog een pijl in haar andere been als ze weg wilt kruipen en ruk ze allebij er ruw uit.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 15:18 ]


    Kiekeboe!

    (en toen was het stil hier xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Idd.....


    Kiekeboe!

    [Stil hier xd]


    El Diablo.

    (okeej wie gaat er beginnen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Ik wacht nog steeds op antwoord van Vincent, als ik plots een klap hoor. Ik kreun en kijk naar de lucht. Langzaam beginnen de eerste druppels te vallen. Heel even heb ik hoop dat het maar één slag was, maar dan zie ik al een volgende lichtflits. De tweede slag volgt gauw. Mijn irritatie slaat om naar angst.
    'Onweer,' breng ik angstig uit. Ik kijk hulpeloos naar Vincent. Wanneer een nieuwe klap volgt, wordt ik pas echt bang. Ik duik in elkaar op de grond en wieg heen en weer. Laat dit alsjeblieft snel ophouden.


    Happy Birthday my Potter!

    Damon

    Ik zucht, 'ik ga jagen, ofzo' mompel ik.
    Ik kom gemakkelijk langs alles heen en sta weer op veilig aan de andere kant.
    Oké, welke kant op..

    [Moet Damon nog iets doen :p ]


    El Diablo.

    (Okee, nu heb ik echt een reactie van Vince nodig, wil ik verder gaan. Dus ja...)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ben er al)

    Vincent:


    Ik kijk op als ik onweer hoor. Ik tel om te weten hoe ver weg het is. "We moeten hier weg." Zeg ik vastberaden. Ik pak Dawn bij haar arm en trek haar mee naar de overblijfsselen van wat huizen. Steen geleidt geen onweer weetje en de bomen zijn een groter doelwit. Als we daar aankomen ren ik een random huis in. "Hier zijn we wel veilig, alles oke?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Die van May die leest niet eens wat ik typ xd)

    Rich

    Ik zit alleen in het huis, Sun en Jasmine zijn aan het jagen.
    Ik heb wel weer trek in wat vlees,
    Ik denk na over hoe lekker het vlees ruikt terwijl ik bezig ben met mijn granaten.
    Opeens denk ik weer over May, ze is er nog steeds niet waarschijnlijk komt ze neit langs het hoge hek met glas en volledig onderstroom en dan natuuijk de granaten er langs,
    oja en dan nog haar huisje alle mijnen die daar liggen,
    wat gezellig denk ik terwijk ik nog een granaat in de emmer gooi,
    gelukkig zitten er zendertjes in waardoor ik hem tijdelijk kan uitschakelen.
    zo zit ik uren te denken, opeens hoor ik onweer, gelukkig kan dat geen kwaad op de mijnen mar wel op Sun en Jasmine die nog steeds niet terug zijn...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.