• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    'Ik wed dat ze sparen voor wat goeds' mompel ik.
    Ik loop met haar mee en voel de wond nabranden.
    Ugh, vreselijk.
    Tja, het is dus zo dat ik de hele tijd in de arena met een frons rond loop.


    El Diablo.

    (bew ga nog ffies op me ipod)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    May Violet Grey
    Ik grinnik even kort. Ik had al 2 giften gehad. Ik was er ook erg blij mee natuurlijk. Maar mijn ook was slim en hielp me dit spel door te komen. Ik liep voor hem uit naar het meer, maar toen ik daar aankwam viel mijn mond open van verbazing. Ze hadden het hek goedgemaakt zodat ik er niet meer over kon springen nog Damon. Ik moest nu mijn voeten gebruiken. Ik zie Damon al bijna doorlopen, maar ik hou hem snel tegen. 'Kijk uit een Elektrisch hek.' Zeg ik. Ik open mijn zak en haal er een paar lappen rubber uit. Ik geef twee stroken aan Damon voor zijn handen. Ik denk even na. Ik pak het hek vast en probeer omhoog te klimmen zonder benen te gebruiken. Ik zucht even kort. Dat werkt dus niet. Ik loop een eindje terug en ren op het hek af en grijp het bovenste gedeelte vast en zet me af, maar weer helpt het niet. 'Al mijn voedsel drinken en wapens liggen daar.' Zeg ik stampvoetend. Een lampje begint te branden bij wapens. Ik pak mijn drietand en steek hem hardhandig in het hek. Ik Bind een beetje rubber op mijn schoenen en klim op mijn drietand. Ik kom heelhuids over het hek en kijk Damon aan. 'Klim op de drietand en neem hem mee naar de overkant. Hier binnen is een meer met schoon water en ik heb vrij veel voedsel.' Zeg ik glimlachend. Voor de wond die hij had had hij zeker 3 keer zalf nodig want met 1 dun laagje zalf ging hij het niet redden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Joehoe!!! Damon! Let eens op! Ik heb al tig pagina's geleden een ontmoeting gepland! Lees ff terug aub! Want ik kan nu niet reageren. En ik wil dat jij in je eentje komt. Niet met May. Want May had net iets "leuks" te doen en jij hebt nog niets gfehad


    Kiekeboe!

    [Jeej Rich. Zeg maar als ik iets fout heb gedaan bij mijn inbraak. Want ik heb geen idee hoe het eruit moest zien. Ik had gewoon een hek van 2 meter hoog in gedachte :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [da fuq. Damon is toch bij May. Damon en May zijn bondgenoten. Wat heb ik gemist?!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Het stukje waar ik heb afgesproken waar damon mij vermoord als ik zeg dat ik zo ver ben, damon niet komt opdagen enz. Maar ik wil niet dat het twee tegen een is. Hij gaat dan jagen, komt mij tegen bijv. Ik heb namelijk al ver voor jullie bondgenootschap in deze topic een reactie aan hem gericht, lees maar ff al mijn reacties, zijn er niet zo veel, alleen deze topic hoor :P)


    Kiekeboe!

    [Ben er weer xd ]


    El Diablo.

    Damon

    Ik kijk even hoe, en kom er uiteindelijk ook over.
    'Heel fijn' mompel ik.
    Ik plof neer en kijk voor me uit.


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 7:31 ]


    Kiekeboe!

    [Het gebeurt nog wel een keer, rustig..
    Denk je echt dat Damon 24/7 naast May staat? -_-" ]


    El Diablo.

    May Violet Grey
    Hij komt naast me tereh en ik pak mijn Drietand. Ik bestudeer de grond even en kijk hem dan aan. 'Dit is een mijn veld. Volg mijn voetsporen en waag het niet om maar 1 milimeter fout te zitten. Als je een klik hoort blijven staan dan heb je er een geactiveerd en moet je in mijn voetstappen gaan rennen.' Zeg ik waarschuwend. Ik spring van de ene plek soepel naar de andere en als ik aan de overkant ven kijk ik snel achter me. Nu maar hopen dat Damon dit kan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Damon

    Ik kijk een beetje stom naar de grond, en slik.
    Wat was het ook alweer.
    Ik ren snel de overkant op, en stop daar met rennen.

    [Ik ga...]


    El Diablo.

    (Ik ga slapen:), TRUSTEN iedereenxD)


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (O, dan ben ik ook nog even gewoon aan het jagen :P)

    Sunflower

    Even later kom ik terug in ons "huis" en net als ik trots de buit laat zien zie ik Rich zijn kapotte hand en alle brokken aarde rondom het huis...
    "Wat is hier nou weer gebeurd? Ik dacht dat er doden waren gevallen!"
    Ik zucht diep. "Nou ik ga het eten maar klaar maken." Zeg ik duidelijk geergerd door deze verspilde mijnen.
    Even later staat het al op de plastic borden.
    "Jongens, ik denk dat we eens buiten ons "huis" moeten komen. Je hebt dan wel net een mooie show gegeven, maar als ik een spelmaker was, zou ik ons niet zo lang laten zitten." Zeg ik met mijn mond vol konijn.
    "Dus, Jasmine, zin om mee te gaan op tributen jacht?" En ik schuif mijn lege bord in de kapotte gootsteen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 7:42 ]


    Kiekeboe!