• Deejay schreef:
    PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:03 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Vincent:

    'Waar was dat water waar je het over had?'. Door dat ze wat zegt ijk ik haar kant op en zie de vlammen die langzaam ook het huis inbeslag nemen. "Deze kant op." Zeg ik terwijjl ik opsta en weg ren. Ik ren dit keer over de grond en kijk soms achterom voor Dawn. "Hou vol, we zijn er bijna." Roep ik. En zie het water al.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik ren snel achter Vincent aan. De vlammen verspreiden zich snel en ik voel de hitte in mijn rug branden. Ik durf niet achterom te kijken.
    'Hou vol, we zijn er bijna,' hoor ik Vincent roepen.

    (Spelmaker, je mag Dawn best verwonden hoor ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Madison
    Rich en ik zitten naast elkaar, het wordt intussen donker en het volkslied speelt af. De namen worden opgenoemd, waaronder ook Sunflower. We worden allebei verdrietig en er loopt een traan over mijn wang. Waarom precies zij? Waarom zo vroeg?
    Ik ruik weer rook, het komt deze kant op! "Shit! Rich, de spelmakers jagen ons weg! Snel, pak alle spullen wat we hard nodig hebben! Pak in ieder geval alle wapens, ook de pijlen en boog van Sunflower!" Ik grijp de boog en doe de koker met pijlen op mijn rug. Ik check of ik ook mijn 2 messen heb, ze zitten in mijn riem. Rich heeft ondertussen ook alles en we rennen weg. We zijn nu vlak bij het meer, we horen geritsel. Ik pak mijn mes en Rich zijn bijl, klaar om aan te vallen.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 17:29 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Boem! Een vuurbal raakt Dawn haar rechterbeen!


    Kiekeboe!

    Julie
    'Ook wat?' vraagt ze. 'Ja graag' antwoord ik en neem een paar slokken. Van het rennen had ik dorst gekregen, die nu gelukkig over is. 'We moeten om de buurt de wacht houden, ik heb ook rust nodig, nu ben ik nog niet moe. Over een paar uur maak ik je wakker en dan houd jij de wacht, als er iets mis is maak je me wakker'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Mockinjay. Jullie zijn in het bos. Daar is brand!!!!!!!!!!!!)


    Kiekeboe!

    Dawn

    De adrenaline stroomt door mijn lijf. Het vuur komt nu zo dichtbij dat ik er heilig van overtuigt ben, dat de spelmakers mij dood willen hebben. Opeens begint de vlammenzee vuurballen te schieten. De eerste kan ik nog net ontwijken, maar de tweede raakt mijn been. Door de adrenaline en andere stoffen voel ik het nog niet echt, maar ik weet zeker dat het veel zeer zal gaan doen, zodra ik veilig ben. Als er geen andere vuurballen meer op mij afkomen, stel ik mijn gedachte bij. Ze wilden mij alleen verwonden.
    'Zijn we er al bijna?'gil ik naar Vincent.

    (Ze gaat veel pijn hebben, maar door stoffen in het lichaam kan een mens dat vaak eerst nog niet voelen. Ze is dus geen supertribuut of zo ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    "Ja bijna." Schreeuw ik terug. En rende nog wat bochten om. Het meertje was recht voor me en door de glade stenen gleed ik door, het water in. "Hierheen." Ik klom de kant op en rende een random grot in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik schoot achter Vincent aan de grot in. Hijgend liet ik mij neervallen op de grond. Ik wilde niet naar mijn been kijken. Ik zou er waarschijnlijk veel problemen mee krijgen. Straks was het zo erg dat ik er niet meer op kon lopen!


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Ik ruik snel de rook en adem de geur diep in, dan rukt Jasmine aan mijn jas, "Shit Rich, pak snel je spullen" zegt ze,
    Ik kijk naar mijn mijnen in de grond naar onze muur
    "Maar al mijn mijnen dan en mijn muur, daar ben ik zo lang mee bezig geweest!"
    Ik weet dat ik daar nu niets meer aan kan doen en pak de schakelaar en de emmer granaten, dan lopen we naar het meer binnen ons terrein en dan hoor ik dat er mensen aan komen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Vraagt toestemming om een zalf voor Dawn, zodat haar brandwond binnen vijf dagen weggetrokken is en ze er dus vijf dagen last van houdt)


    Happy Birthday my Potter!

    (ja is helemaal prima, jij weet tenminste hoe je geen supertribuut bent xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Het lijkt me wel grappig als er een supertribuut meedoet met The Night Games. Dan wordt ie verslonden door een nacht mutilant :p)


    Happy Birthday my Potter!

    Blue

    Ik knikte, maar zag toen dat de zee van vuur weer op ons afkwam. 'Rennen!' stootte ik verschrikt uit terwijl ik zo snel mogelijk de boom uit klom, het laatste stukje sprong ik uit de boom en begon zo snel mogelijk naar de ruïnes te rennen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Julie
    Dit had ik niet zien aankomen, ik had gedacht dat het vuuur ons niet zou volgen. Ik klim uit de boom. Blue is sneller dan ik, ze had dus al een voorsprong. Gelukkig kan ik haar nog wel volgen. Na 10 minuten rennen komen we bij de ruines aan. Ik ben buiten adem. 'Nu zijn we wel veilig.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”