• PinkArrow schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay





    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö !
    Zal ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,
    Kaart:


    Ingestorte gebouwen:





    Deze keer bestaat de arena uit een door een aardbeving getroffen stad. Er is een bos, een zandvlakte, een grasvlakte en dan heb je de verloren gebouwen... Maar let op! Bakstenen zijn prima wapens...
    Als er nog maar een van de 24 is overgebleven zal die de rest van zijn leven kunnen zwemmen in het geld en een mooie woning krijgen.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij ooc gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood.

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^
    Er staat een m (man) of v (vrouw) als die nog vrij zijn. Een g staat voor geresveerd.
    District 1 : m&v
    District 2 : Damon & Alana
    District 3 : Rich Grayson & Sunflower Peters
    District 4 : m& May
    District 5 : m& Fiore
    District 6 : Vincen Merge &v
    District 7 : m&Julie
    District 8 : m&g
    District 9 : m&Dawnelle
    District10 : m&Blue
    District11 : m& Jasmine Madison
    District12 : m&v

    Voor de duidelijkheid:
    -Je moet zelfbedachte namen en karakters hebben.
    -Er is één pijl en boog. (Bezet door Sunflower >:))
    -Je mag niet zeggen: Ik heb een grote wond op mijn hoofd en bloed bijna dood. Plotseling ben ik weer genezen en ik blijf leven.

    Je moet invullen:

    Naam:
    District:
    Geslacht:
    Leeftijd: (12 t/m 18)
    Uiterlijk: (met foto)
    Karakter/innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Districts aandenken:
    Gaat vroeg of laat dood:
    Speelt:

    -xxx- Mij en Deejay

    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133386

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Weten jullie al het geheime wapen xd,, het is wel lekker duidelijk, heb het ook al eens verklapt xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Rich

    Ik houd van deze dingen, ze zijn niet te groot handig en snel,, zolang je maar hard kan gooien.
    Als ze knikken gooi ik er een op het dak van waar ze staan
    Je hoort heel zacht getik,
    en dan een knal en een flits,, we bedekken onze oren en hopen dat ze dood zijn.
    "Zo nu zijn er al 3 verloren" zeg ik triest,
    "Maar snel naar het meer gaan en ze ingraven"
    Grijns ik en laat mijn afstandbediening zien, we hoeven niet bang te zijn om ze in te graven, zeg ik.
    Ik heb er nu al zin in, als ze naar het meer willen verstoppen wij ons gewoon en dan Boemm,,, en ze weten van niets


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Het zijn mijnen, of handgranaten ofzo :') Maar zijn we nu allebei dood? xD]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Blue
    Ik zie het waterpeil langzaam afnemen en zucht opgelucht, langzaam klim ik naar beneden en even later zie ik dat er nog maar een paar meter water ligt. Ik glimlach, ik heb tenminste al een obstakel overleefd.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    (jaaw, handig he,, die mijnen bij het platform... mag je zelf weten, maar ik denk jij wel want, jij was al gemarteld,, snappie dan kun je moeilijk weggaan,,,
    Maar ik weet niet egt)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Kom we gaan"ik stap uit het bootje en kijk naar Sunflower en Rich. "Wie draagt de boot? Die komt miss nog van pas". Sun pakt hem en Rich staat al klaar met de bijl en emmer.We lopen waakzaam en voorzichtig naar het meer, eindelijk daar aangekomen zoeken we naar een goede plek om ons kamp op te slaan.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Rich

    Ik bekijk het meer heel technisch,, ik ben een slimme jongen uit mijn district, met agressie aanvallen,, handig om te moorden en slimheid komt ook van pas.
    "Daar, genoeg meters van de bommen af en het is ook nog eens een goede schuilplaats"
    Ik wijs nog eens naar de plek

    (Whaha,, deze Rich komt veel meer uit district 3,, lowl,, miss. moet ik ff iets veranderen, zijn naam miss. want...,, i don't know,, hij is egt heell anders xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ik kom grommend van de grond af, die fiona weet ik veel meid is wel dood. Dat zeker. Ik voel aan mijn hoofd ,veel bloed.. Heel fijn.
    Ik sta op, en loop wat rond. Waar is mijn mes?


    El Diablo.

    Sun

    Ik prop de bruine rubber boot in mijn tas en ik biedt aan om wat te jagen.
    Ze vinden het goed als ik maar voorzichtig die. Pffrt ik ben niet gek!

    (Wel dus, wie wilt haar meeten? Ddod maken mag niet, ernstig verwonden wel. Ik vind dat ons bondgenootschap er tot nu toe te vredig uit zag, hihi)


    Kiekeboe!

    Damon

    Na een tijdje heb ik dan toch mijn mes gevonden, eindelijk..
    Ik stop hem kwaad in mijn riem, en voel aan mijn hoofd.
    Bloed nog steeds, verdomme.
    Wat nu?
    'Zeg sponsortjes, ik heb jullie even nodig' mompel ik.


    El Diablo.

    [Whaha tecnische Rich is beter dan bose rich xd]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Fiore
    Ik hoor de explosie voordat hij me bereikt, ik voel hoe Damon door de kracht van de explosie van me af wordt getrokken en sluit mijn ogen. Nog even en dan ben ik thuis.

    [Oké, falende dood scene (A)]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kanonschot


    Kiekeboe!

    (Is het goed als Sun Damon tegenkomt? En zo ja mag ze hem dan dood maken? Is ook goed als het niet mag hoor :P)


    Kiekeboe!

    Blue
    Met een glimlach spring ik de laatste meters uit de boom en kom terecht op de soppige bosgrond. Ik check mijn reserves en zie dat ik inderdaad de muis en het zakje water kwijt ben. Gelukkig zit de bijl nog in mijn rugzak, samen met een klein stukje plastic en een touw.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.