• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael

    "Dat bedoelde ik niet," antwoord ik rustig. "Ik bedoelde dat ik hoopte dat je nog een keertje hierheen zou komen. Die alcohol, dat was- Maak je er maar geen zorgen over. Daar ga ik jou de schuld niet van geven."
    Ik knik zachtjes. Haar woorden verzachten mijn schuldgevoelens niet eens. Toch zet ik een, iets wat geforceerde, glimlach op. Mijn ogen glijden opnieuw naar het pakje sigaretten op tafel. Hoe vaker ik eraan kijk, hoe gevaarlijker ze worden en hoe meer zin ik in die rot dingen krijg.
    "Wil je ze weghalen?" vraag ik zacht, mikkend op de sigaretten.
    "Stoppen wordt op deze manier niet echt makkelijker," vervolg ik met een halve glimlach terwijl ik mezelf weer wat onderuit laat zakken zodat er minder druk op mijn bovenbeen staat. Mijn ogen nemen Charlotte's gezicht goed in zich op. Ik kan me niet voorstellen dat ze echt kapot van me was. Dat kan ik me sowieso van niemand voorstellen. Ze is anders dan in het ziekenhuis. Ze was daar echt een muisje, een hoopje mens. Niet meer niet minder. Nu is ze stoerder. Niet alles naar mijn zin. Soms iets wat overdreven maar een verbetering op het geval in het ziekenhuis.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Good Night.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Heb je zo nog meer geheimen?" Fluisterd Irial en drukt zijn lippen zacht op de mijne.
    Ik kus hem terug en onderbreek hem dan.
    "Neen, niets meer." Zeg ik met een glimlach.
    "Alleen voor anderen, maar voor jou niet." Ik druk mijn lippen op die van hem en glimlach tegen zijn lippen aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Ruig of lief, je moet wel een keuze maken."
    Ik grinnik.
    "Ik maak geen keuze. Je bent een handige twee-voor-de-prijs-van-één. En daarom mag je blijven."
    Lachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Nee, ik heb het liever wanneer je lief bent. Al vind ik een ruig kantje soms wel sexy."
    Geamuseerd kijk ik hem aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Wil je ze weghalen? Stoppen wordt op deze manier niet echt makkelijker."
    Ik knik even en doe wat hij vraagt. Als zijn ogen over me heen glijden, wenk ik meteen Christopher zodat ik wat afgeleid ben.
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik toch even naar Michael.
    "Wat zal het zijn? Laat me raden, de spaghetti en een spuitwater voor Charlie. En voor meneer?" klinkt de verlossende stem van Chris.
    Ik knik zachtjes en lach wat schamper. Vervolgens zet ik mijn ellebogen op tafel en verberg mijn gezicht in mijn handen. Dit gaat niet de goede kant op. Waarom voelt het plots weer zo onwennig? Pas als ik Christopher weer hoor weg gaan, kan ik naar Michael kijken.
    "Welke is je favoriete film?" besluit ik dan maar te vragen.

    Irial

    "Neen, niets meer. Alleen voor anderen, maar voor jou niet."
    Hij kust me nog een keer en ik voel hem glimlachen. Compleet vergeten waar we zijn, bijt ik even op zijn onderlip.
    "Ik mag het hopen," grinnik ik.
    Er komt een blos op mijn wangen als ik besef dat we nog steeds in het Glee lokaal zitten en dat we niet alleen zijn. Ik leun een beetje achterover, maar kan nog steeds mijn blik niet van Kyle afhouden.

    Arion

    "Ik maak geen keuze. Je bent een handige twee-voor-de-prijs-van-één. En daarom mag je blijven. Nee, ik heb het liever wanneer je lief bent. Al vind ik een ruig kantje soms wel sexy."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en merk de fonkeling in haar ogen op.
    "Profiteur," grinnik ik.
    Mijn volgende uitdrukking is heel wat zachter en waarom ik het zeg weet ik niet precies, maar ik heb een beetje het gevoel dat het passend is.
    "Ik zal er aan denken," fluister ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Profiteur."
    Onschuldig kijk ik hem aan.
    "Ik zal er aan denken."
    Mijn blik staat even op niet-begrijpend, aangezien hij plots anders doet. Ach ja.
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Dat is heel attent van je. Flinke jongen."
    Ik geef hem een schouderklopje en lach even."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Irial bijt even op mijn lip.
    "Dat mag ik hopen." Grinnikt hij.
    Ik zie zijn wangen even rood kleuren en hij gaat achteruit zitten.
    "Awn, je was even rood." Zeg ik en ik knijp zachtjes in zijn wangen.
    "Dat was schattig." Zeg ik en kijk hem aan, even laat ik mijn blik, voor zover kan, over zijn lichaam glijden.
    Mijn ogen kruizen uiteindelijk die van hem weer en ik glimlach naar hem.
    Ik pak zijn hand vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Wat zal het zijn? Laat me raden, de spaghetti en een spuitwater voor Charlie. En voor meneer?"
    De woorden trekken me uit mijn gedachten. Iets wat geschrokken kijk ik de man aan.
    "Doe mij maar het zelfde," zeg ik rustig en ik glimlach vriendelijk waarna ik weer voor me uitkijk. Toch is het mijn schuld dat Charlotte zich zo veranderd. Ze moet dat niet doen. Dat is ook voor niemand goed. Later krijgt ze er alleen maar spijt van. Je gedachten kan je niet veranderen en die maken je tot wie je bent.
    "Welke is je favoriete film?"
    Dit keer zijn het Charlotte's woorden die me uit mijn gedachten trekken. Bedenkelijk kijk ik voor me uit.
    "Ik hou van actie met wat luchtige komedie erdoor heen. Geen specifieke films maar dat genre doet het meesta wel goed. Ook horror is leuk maar dan moet er wel een soort verhaal nog in zitten; een soort over the top thriller."
    Ik knik zachtjesen bevestiging dat ik het met mezelf eens ben.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Dat is heel attent van je. Flinke jongen."
    Ik moet lachen als ze me een schouderklopje geeft.
    "Ik heb liever een andere beloning," grinnik ik.
    Ik tik met mijn wijsvinger tegen mijn wang als teken dat ik er een kusje op wil. Vervolgens kijk ik haar liefjes aan in de hoop dat het haar kan overtuigen.
    Als ze al overtuiging nodig heeft, want in mijn geval zou dat namelijk niet zo zijn.

    Irial

    "Awn, je was even rood." Ik grinnik als Kyle in mijn wangen knijpt. Wat ben ik? Vijf? "Dat was schattig."
    Ik schud lachend mijn hoofd. Ik heb al heel wat dingen over mezelf gehoord, maar dat ik schattig zou zijn hoort daar niet bij.
    Als Kyle's ogen over mijn lichaam glijden, lik ik even over mijn piercing.
    "Je zit me gewoon uit te dagen," breng ik fluisteren uit als zijn blik die van mij weer kruist.

    Charlotte

    "Ik hou van actie met wat luchtige komedie erdoor heen. Geen specifieke films maar dat genre doet het meesta wel goed. Ook horror is leuk maar dan moet er wel een soort verhaal nog in zitten; een soort over the top thriller."
    Ik trek mijn neus op en schud ietwat lachend mijn hoofd.
    "Wat ben je toch een echte vent," grinnik ik.
    Ik vind er niet zoveel aan, films waar mensen elkaar bekogelen met vaak de meest gekke dingen, in explosies terecht komen en die op wonderbare manier overleven. Of films met weerwolven die brutaal een volledig dorp afslachten. Nee, niet aan mij besteed. Ik ril even bij de gedachte eraan. Ondertussen worden onze drankjes op tafel gezet. Ik glimlach even naar Chris en trek een wenkbrauw op als hij wel heel breed terug lacht. Ik kijk snel weer voor me en neem een slokje water.
    "City of Angels, met Nicolas Cage," verklap ik de mijne.
    Natuurlijk verwacht ik me er aan elk moment te horen te krijgen dat ik een echt meisje ben. Ja, misschien is het wel een beetje een chickflick.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik heb liever een andere beloning."
    Ik grinnik zachtjes en leg mijn vinger onder zijn kin om zijn gezicht naar me toe te draaien. Zacht druk ik mijn lippen op de zijne en kijk hem glimlachend aan.
    "Zo, nu blij?"
    Verliefde kriebels trekken weer door me heen en ik ril even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    "Je zit me gewoon uit te dagen,". Zegt Irial fluisterend.
    Ik grinnik even en trek een inschuldig gezicht.
    "Ik? Hoe kom je daar nou weer bij." Zeg ik met een onschuldig stemmetje.
    Ik laat mijn wijsvinger even langs zijn wang naar zijn borstkas gaan en kijk hem aan.
    Ik blijf hem aankijken en ga weer omhoog met mijn vinger, uitdagend lik ik even over mijn lippen en kan een klein grijnsje niet onderdrukken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael

    "Wat ben je toch een echte vent."
    Ik haal verontschuldigend mijn schouders op.
    "City of Angels, met Nicolas Cage," zegt ze dan.
    Lachend kijk ik haar aan.
    "En dan noem jij mij een echte vent?"
    Ik schud afkeurend met mijn hoofd. Zelf als er romantiek bij een actie film zit haar ik even drinken. Als ik ergens een hekel aan heb is het zien van anderen zoenen, flirten, romantisch doen. Het is niet eens uit jaloezie maar gewoon de overdrevenheid in een film en het feit dat, dat soort films vaak goedkomen, of je moet een romantische drama hebben maar ook die zijn overdreven. Nee, geef mij maar een groep mannen die langzaam aan op de meest gruwelijke manieren worden afgeslacht. Als je vaak genoeg kijkt herken je patronen die in elke film voorkomen, zoals het feit dat de neger altijd als eerste doodgaat. Het is leuk, dat soort dingen ontdekken. Ik kijk dankbaar naar de ober als hij onze spuitwater neerzet. Ik neem het glas van tafel en neem een klein slokje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik voel haar vinger onder mijn kin en draai automatisch mijn hoofd een beetje naar haar toe. Ik wil glimlachen, maar voor ik dat kan doen, voel ik haar lippen op de mijne. Niet dat ik klaag over dit alternatief.
    "Zo, nu blij?"
    Ik trek een pruillip en schudt dan mijn hoofd. Ik breng nogmaals mijn vinger naar mijn wang en tik er tegen.
    "Daar," zeg ik liefjes.
    Tja. Ik had om een kusje op mijn wang gevraagd.

    Irial

    "Ik? Hoe kom je daar nou weer bij."
    IK ril als ik zijn vinger over mijn wang en borstkas voel glijden. Zijn actie komt absoluut niet overeen met de onschuldige toon die hij net aannam. Als hij over zijn lippen likt, kan ik mezelf niet meer bedwingen, ongeacht waar we zijn en wie het ziet.
    Ik grijp hem vast bij zijn t-shirt en trek hem naar me toe om vervolgens mijn lippen stevig op de zijne te drukken. Ik laat mijn tong zachtjes over zijn lippen gaan.

    Charlotte

    "En dan noem jij mij een echte vent?"
    Ik trek een pruillip als hij een afkeurende blik opzet. Afwezig zit ik wat met het citroentje in mijn spuitwater te spelen.
    "Maar ik ben geen vent, ver van," grinnik ik.
    Ik haal mijn vinger uit mijn glas als ik besef wat ik aan het doen ben. Ik stop hem in mijn mond om het spuitwater er af te halen. Zodra ik echter mijn lippen sluit, wens ik dat ik het niet gedaan had. Ik trek een zuur gezicht als de smaak van de citroen tot me doordringt. Ik knijp mijn ogen stijf dicht en probeer de smaak kwijt te raken door een aantal keer wat over mijn lippen te likken.
    "Ik ben een charmante jongedame," piep ik, terwijl ik één oog open trek. Al gauw moet ik er zelf om lachen, want op dit moment neem ik niemand in de maling. Ach, momentjes als deze maakt iedereen wel een keer mee. Dat is wat ons menselijk maakt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Daar."
    Fronsend kijk ik hem aan.
    "Ben je nou echt blijer met een kusje op de wang? Ben ik zo slecht?"
    Ik grinnik even en druk een klapzoen op zijn wang.
    "Jij je zin."
    Ik sla mijn ene been over het andere.
    "Goh, het is hier warm," zucht ik en wapper mezelf wat frisse lucht toe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Maar ik ben geen vent, ver van."
    Ik rol met mijn ogen maar schiet al snel in de lach als ik zie wat er met haar citroen gebeurd. Haar hoofd is onvergetelijk.
    "Ik ben een charmante jongedame," piept ze.
    Deze woorden maken het alleen nog maar mooier. Ik lach hard op.
    "Heel charmant," grinnik ik en ik schud nogmaals met mijn hoofd.
    Met een klein lachje nip ik aan mijn glas.
    "Maar je bent van de chickflicks," concludeer ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."