• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    We liepen door naar mijn huis. Ik had gespaard dus nam ik 200 euro mee, om onderweg nog wat te kopen. Ik keek beneden en pikte nog wat snoepjes mee, belde een taxi.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    Ze had veel meer geld dan mij maar dat maakte ons niets uit. Ze belde een taxi die iets later kwam. "....laan " zei ik en we reden er snel heen.

    [naam van straat vergeten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [boerhavelaan toch?]
    Celine
    Het was een lang ritje en we hebben 2 bussen pringels en 1 lieterfles cola, maar toen kwamen we aan bij het huisje. We liepen naar de deur en belden aan.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [groothoeklaan]
    Lilly
    Eindelijk waren we er. we betaalden de chauffeur en ik vond al snel het huisje volgens beshhrijving. We belden aan een een vrouw deed open. "Kan ik jullie helpen?" ze keek ions een voor een aan. "Uhm ik zou graag mijn zusje willen zien even, Moon Dandie heet ze" de vrouw schudde haar hoofd. "het spijt me maar ze is overgeplaatst en mag geen contact met je hebben door invloeden" Ik voelde hoe ik wit wegtrok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Maar dat kan niet!', riep ik uit. 'Mevrouw, mijn vriendin heeft af en toe wel woedeaanvallen, maar die heeft ze nog nooit op haar zusje gebruikt. Ze wilt juist dat ze blij is en dat ze zich goed voelt.' Ik kreeg zelfs in mijn ogen tranen, maar dan door de frustatie.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    Alles duizelde en draaide om me heen.
    Tranenn stroomden ongemerkt over mijn gezicht
    "Dat kan niet, dat mag niet" zeg ik fluisterend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Mevrouw, kunt u alles uitleggen waarom ze weg is?', vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. 'Ik mag niets zeggen', legde ze uit. Ik werd boos, maar wist me nog een beetje in te houden.
    'Mevrouw, dit is van levensbalang. Ik vraag het nog 1 keer. Waar is ze en waarom is ze weg?', schreeuwde ik half.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "jCéline rustig alsjeblieft anders ordt het erger" vraag ik haar zacht.
    "Mevrouw alstublieft, ik heb heel mijn leven erg goed voor haar gezorgd, waarom geloven jullie wel iemand dwaarmee ik ruzie heb, vraag het alstublieft aan haar en als het nog niet mag laat me dan 1x per week contact hebben met haar, ik wil haar niet kwijt" ik keek de vrouw aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [de vrouw is strafbar als ze het zegt dus ze gaat het echt niet zeggen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [geheheh dat weten zij niet]xD stuur anders een sms om te vragen hoe het met moon gaatxDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Vrolijk loop ik door de school heen. Ik pak mijn mobiel erbij en begin een smsje naar Lilly te typen.
    hee daar! Hoe gaat het? Moon al gevonden? Er zijn toch geen moeilijkheden he? Ik zie jullie nog wel! xx
    ik druk op de verzendknop, stop de mobiel weg en loop vrolijk verder door de school.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik krijg een smsje binnen van Jane. Dus zij zat erachter.
    Alles gaat goed, Moon mag tot morgenbij mij jzijn en daarna spreken we af op welke dagen ik langs kan komen en/of bellen stuurde ik aterug. Niet dat ze het zou gelvoen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Mijn telefoon ging en ik las het smsje. Natuurlijk was het niet waar, zo dom was ik ook niet.
    Gelukkig maar! Ik ben blij voor jullie!
    ik verzond het weer. Ik heb het weer goed geregeld.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Hoe kan het dat ik dat niet geloof als jij het sms't?stuurde ik terug. Ik krijg jou nog wel zoals jij mij krijgt te pakken. Alleen nog even kijken wie ik er voor gebruik. Summer zodat James kapot gaat en zij ook of James zelf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    Weer een sms van Lilly, dit wordt steeds leuker.
    ik vind het heel vervelend dat je zo over me denkt, je zusje zou me vast lief vinden, oh nee, die heb je niet meer
    Ik had hem al verstuurd toen ik me besefte wat er in stond, nu zouden ze moeten dat ik hier voor heb gezorgd.
    Toch was ik blij, nu weet Lilly dat ik serieus was over het geit dat ze eraan ging. Alleen Celine nog, en dan heeft ze niemand meer.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”