• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek

Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lilly
    Ik knikte blij. "wauw ze is vrolijk grinnikte ik terwijl ik jane nakeek.
    Benieuwd wat ze gefikst had.

[beokverslag is klaar!]

[mij lukt die samenvatting niet]
    Céline
    'Wie?', vroeg ik met gesloten ogen. Ik opende ze en ik keek in de richting waar Lilly keek. Ik zag Jane en moest even glimlachen. Ik vind haar echt aardig, ze is volgens mij ook aardig.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

Lilly
    "die dus wazaaaaaaaa bonzaaaaiboompje Céline and Lilly the lollypop are comming" ik lachtte.

[omg ik ben fck melig, gewoon alles opgeschreven.
    Moon en lolly likken aan hun Lilly]

[wheheh ze gaan een huis zonder Moon aantreffen en Lly zal nooit weten waar moon zal zijn. *trots* ik ga even wat typen]

“My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

[haha niet op mij letten want ik ben fck hyper]xD

NIALLL forecver potatoes

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:44 ]

Jane
    Ik zag Lilly en Celine naar me kijken. Vrolijk liep ik naar ze toe. Ik glimlachte lief naar Celine, natuurlijk niet naar Lilly.
    'wat gaan jullie doen?' Vroeg ik nieuwschierig. Tuurlijk wist ik wat ze zouden doen, een huis aantreffen waar Moon niet zou zijn.
    Bij deze gedachte werd mijn glimlach nog groter.

lilly
    "wij jane gaan mijn allerliefste zusje ophalen" ik kijk haar glimlachend aan

[haast niet gemerkt -_-.
    Enneh GO JANE!!! Céline vind je nog steeds aardig]
    Céline.4
    Ik keek Lilly even raar aan. 'Wacht even', zei ik en liep naar Jane.
    'Hoi Jane, ik wil even melden dat we even weg zijn, wil jij dat doorgeven?', vroeg ik aan haar.

Ik zei niets

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:49 ]

Lilly
    Ik schoot in de lach "céline daar letten ze bij ons niet op" ik schudde lachend mijn hoofd.

whhaah ik ook niet

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:50 ]

[wij falen heel erg, ik pas even, typen jullie maar]

[reageer maar over mijn vorige post dus dat we mijn allerleifste zussie ophalen]

Jane
    'dus jullie gaan je zusje ophalen? Oke, veel plezier ik hoop dat jullie haar vinden!' mijn stem klonk vriendelijk. Van binnen lachte ik me dood, arme Lilly toch, zoveel geld voor niets uitgeven..
    Ik wendde me weer tot Celine. 'er zal waarschijnlijk niemand achtervkomen, maar ik zal het doorgeven' zeg ik lief. 'dat doen vrienden voor elkaar' met vrienden bedoelde ik Celine, dat begreep zij wel na de ruzies die Lilly en ik hebben gehad.

Lilly
    "Ik weet precies waar ze is maar geen dank hoor we zullen veel plezier krijgen" glilach ik liefjes terug. Van binnen gooide ik een stoel tegen haar hoofd en dat luchtte op.

Céline
    'Bedankt, nou wij zijn weg, doeg!', riep ik nog naar Jane. Ik glimlachte tevreden toen we verder liepen. Eindelijk heb ik weer een nieuwe vriendin.

[oke doen we dat stuk wel snel want officiel is het nog school[
    Lilly
    We liepen weg. Bij het huis was het akkelig stil, ik slikte even normaal was Moon hier en de laatste paar dagen Rose ook. Snel liep ik naar boven en pakte mijn geld. "fifty eurootjes" roep ik als ik weer naar benenden storm.
    Ik pak een zakchips en een fles cola voor onderweg.