• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [me to]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Celine
    'Maar wat hebben ze dan betergedaan, een touwtje opgehanger die een seintje geeft als je het raakt?', zei ik nog half lachend 'Ow nee, dat kunnen ze niet betalen.' Ik probeerde serieus te blijven, maar later moest ik toh nog lachen


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    Ik glimlachte "Nee de directeurs en conciërges zetten ze er neer" ik zucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Waarom die sukkels, die zijn het niet waard', zei ik nog hikkend. Toen kwam er een conciërge om de hoek en ik trok Lilly in het klaslokaal.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "You are realy smart" grinnik ik. Summer zat volgens mij ook in het lokaal maar dat boeide me niets. Als ze het van ons plannetje zou horen zo uze toch niet opstan hen het aan jane vertellen.
    "Ik bel Moon en dan vertrekken we


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Goed idee en bedankt', zei ik. Ik ging op een stoel zitten. Het was lekker rustig in het lokaal. Als dit de klas was kon het nog wel eens leuk worden. Er is niet eens een leraar. Ik grinnikte, maar hield daarna mijn mond


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    Ik zag Céline grinniken. "maar je zit dus in onze klas zal ik de andere namen even opratelen" lach ik. Dat waren er nog 2 of 3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Dat zijn er veel, en waar is onze leraar of leraares? Hebben we die uberhaupt wel?', vroeg ik. Ik zie zelfs maar een paar kinderen zitten, en natuurlijk Jane, James, Lilly en ik.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    "naast degene die je al ontmoet hebt hebben we Mary Ann, Jimmy,en geen docent" grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik lachte ook, maar duwde haar daarna de gang op
    'En nu bel je Moon', zei ik tegen haar ,'Eerder wil ik je niet meer zien', grinikkte ik


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    "ajaj zeur" ik salueerde. Ik pakte mijn mobiel en belde naar moon.
    "Lilly ik wil heir weg" huilde ze. "lieverd ik kom eraan met iemand vertel me waareargens ben je" ik luisterde goed en hing daarna op.
    "Ik weet het" riep ik blij. moon here we come" riep ik door de gang


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jane
    'ik weet het! Moon here we come' hoorde ik Lilly blij roepen. Dit kon dus maar een ding betekenen.
    Ik bekde weer naarde kinderbescherming on het nieuws door te geven. Moon haar mobiel zou worden Fgepakt en ze zou naar een streng weeshuis gaan, omdat ze net als Lilly niet normaal gedrag kon tonen. Niemand begalve de bescherming zou hiervan af weten, en ik wist het nu dus ook. Met een grote glimlach liep ik naar het lokaal.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Céline
    Ik rende hijgend achter Lilly aan.
    'Maar, waar *hijg* is ze *hijg* dan?', vroeg ik puffend. Daar was ik wel benieud naar


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "Inderdaad andere kant van het land, aan de groothoeklaan en ze gaf me beschrijving van het huis" ik maakte blij een dansje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gaat Jane weer gemeen doen]
    Céline
    'We halen eerst jouw geld op, dan de mijne, en dan pakken we een taxi', stelde ik voor terwijl we door de gangen liepen. Leuk eerst dagje.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker