• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    "céline ik gaje tot niks dwingen, ik ben wat veranderd maar er kis in de tijd zoveel gebeurd. Laat me eerst mijn verhaal vertellen voor je me ook laat vallen" vraag ik aan haar.

    [oeh kaylee pb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik knikte en ging tegen de muur zitten.
    Er waren verschillende dingen waarop ik op dit moment aan dacht.
    Ik sloot mijn ogenen haalde een keer diep adem


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    celine
    'Waarom zou ik je laten vallen, wie heeft dat dan nog meer gedaan?', ik merkte dat ik haar met grote ogen aanstaarde en knipperde even voordat ik verder ga, 'Ik ben je beste vriendin, en bff laten elkaar nooit vallen.'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "Ehm iedereen hier, mama ook. En alice" ik zucht even als ik aan Alice dacht. "maar ze kon er niks aan doen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    'Ehhm Alice?', vroeg ik. Ik kende haar niet.
    'En waarom ook je moeder, ze was vroeger zo lief voor iedereen'.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "Alice is van het schooldak geduwd waar ik bij was en is nu overleden, en mama tsja ze vond het te zwaar, ze zeurde aleen maar. De laatste tijd is ze amper thuis dus ik zorg voor Moon. Soms kan ik het gewoon niet meer aan en dan.." ik stop mijn zin. Was het wel goed om te zeggen wat ikzelf deed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik zag dat ze het moeilijk had, maar ik wilde het weten.
    'Wat dan, je kan me alles vertellen', begon ik ,'En waarom is die Alice van het dak af geduwd?'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [are you dead]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lilly
    Dat weet ik eigenlijk niet, een paar maanden geleden " ik zuchtte even. " gebruikte ik drugs en drank " geef ik aarzelend toe. Ik schaamde me ervoor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'En nu ben je hoe oud?', vroeg ik. Ik moest denken aan die keer dat ik ging roken. Dat was mijn eerste en gelijk mijn laatste sigaret.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    "14" zucht ik.
    Ik vodn me eigen zwak dat ik het niet zelf kon oplossen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik dacht al dat je 15 was? Ik 16:P]
    Céline
    'Maar waarom deed je dat dan?', ik was te nieuwschierig, dus bleef ik maar doorvragen. 'En waarom gebruik je het nu niet meer?'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    "doordat mama ons vorig jaar in de steek liet terwijl ik het ook moeilijk had en mijn aanvallen kreeg. Ik gebruik het soms nog maar ik ben gewstopt voor Moon" zeg ik terwijl ik naar mijn voeten keek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céine
    Ik zag dat ze het moeilijk had. 'Je hebt het dan jist goed gedaan, als je stopt met zoiets voor Moon, dan kan je voor haar zorgen.' Ik gaf haar een knuffel, om haar een beetje aan te moedigen.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    Ik glimlach lichtjes naar haar. "Ik kan Moon waarschijnlijk niet terug halen want als ik jane moet geloven is ze aan de andere kant van het land maar zodra ze weet waarergens smst ze het me zodat ik haar terug kan halen" zeg ik en ik kijk naar Celine


    Change is for weirdos ~ Niall Horan