• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik keek even rond of ik mijn tas zag staan tot ik doorhad dat die nog in het lokaal stond.
    "De rest zit in mijn tas en die ligt nog in het lokaal bij Summer als het goed is" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je bent echt geweldig!' zeg ik blij ik geef hem een snelle kus en loop vrolijk naar het lokaal waar Summer zat.
    'hoihoi' zeg ik en loop verder naar James zijn tas. Ik rommel er wat in todat ik zijn portemonnee heb gevonden. Ik pak er een paar tientjes uit, stop die in mijn zak en stop vervolgens James zijn portemonnee weer terug.
    Ik begon het geld te tellen, nu had ik in totaal 200 euro, nog maar 100 te gaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik glimlachte en liep naar buiten opweg naar het huis van Lilly waar Rose ondertussen stond te wachten. Ik had echt geen ideee waar die beveiliging is waar Lilly het over had.

    Summer

    "Heey" zei ik tegen Jane toen ze binnenkwam.
    "Wat ben je van plan?" vroeg ik nieuwsgierig en wees naar het geld.
    James zou vast gezegd hebben dat het goed was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'wat ben je van plan?' vroeg Summer.
    'jij zou me gelijk haten, dat weet ik nu al' zei ik. 'ik kan er gewoon niet van afkomen, ik heb het vanmiddag weer gedaan, en nu moet ik er weer een hebben'
    Ik zeg expres niet waar ik van moet afkomen, ik wil niet dat ze een oordeel over me heeft.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    "Ik heb heel veel meegemaakt en ook heel veel gedaan dus ik haat iemand niet zo snel" zei ik glimlachend.
    "Maar vertel nu maar ik beloof echt dat ik het niet doorvertel en je niet zal haten" zei ik. "Trouwens dat kan ik volgens mij ook niet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je mag me best haten hoor, ik haat mezelf ook' zeg ik serieus.
    'maar goed, het is voor drugs' zeg ik uiteindelijk. 'haat me niet, en vertel het niet aan James'
    Ik stop het geld weg in mijn tas.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik keek haar aan "Ik haat je niet zoals ik je als zei ik heb al zoveel meegemaakt" zei ik. "Waaronder ook een periode waarin ik drugs gebruikte"
    "Ik zal niets tegen James zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'jij hebt het ook gebruikt?' vroeg ik verbaast. 'maar je ziet er zo schattig uit!'
    'jullie hebben het beide de hele tijd over dat jullie veel hebben meegmemaakt, wat dan?' vroeg ik nieuwschierig, een beetje te. 'zeg het maar als ik teveel vraag'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    Ik knikte "Ja en die schattige uitstraling dat is soms gewoon een nadeel' zei ik lachend.
    "Dat is gewoon een heel lang verhaal en ook gewoon een te saai verhaal" zei ik. "En je vraag niet teveel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'een nadeel? Juist een voordeel, je verdient meer' zeg ik. Zit ik hier nou serieus met iemand over te praten?
    'daar weet je waarschijnlijk niets van'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    Ik keek even naar Céline. Ik ging op de koude grond zitten.
    Waar zou Moon heen kunnen zijn?. Vast een ander pleeggezin. Ik besloot haar nogmaals te bellen. "dit nummer is hellaas buiten gebruijk" klonk een vaste vrouwenstem. Ik vloekte zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Summer

    "Jane je wilt niet weten wat ik allemaal weet" zei ik terwijl ik naar buiten staarde terwijl de tranen achter mijn ogen brandde


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Céline
    'Waarom nou weer?', riep ik uit en gooide tegelijk heel overdreven mijn handen in de lucht.
    'Vertel gewoon waar Moon is, het is heel belanrijk', zei ik een stuk rustiger tegen de vrouw.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Lilly
    Ik keek naar Céline. Ik wist neit waarmee ze bezig was maar het was erg lief van haar. "Alstublieft mevrou w het zou erg veel voor ons beide betekenen ik weet anders een deal te maken met u" ik sta op en loop naar de vrouw.

    [kaylee Potatoes vas hapenninxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [und es ist todd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan