• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    Ik kijk haar aan.'Ik ga met je mee. Ik laat je niet alleen gaan', zeg ik vastberaden. Ik kijk om me heen om te kijken of er nog iemand is.
    'Maar ehh, hoe gaan we er naar toe?'


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [het is dood hiero]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [ ik weet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    "ik heb wel wat geld nog, ik zal haar zo nog bellen om te vragen waar ze is" Ik omhels haar. "je bent de beste die ik ooit kan wensen" fluister ik in haar oor.
    [douche]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik sta met Lilly te praten, mijnYvonne zit te eten. Summer is in het klaslokaal en James is (denk ik) nog bij de wc's en jane is een sigaretje aan het roken]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [jou yuvonne zit en staat te douchen]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Ik heb ook nog wat, dan leggen we alles bij elkaar, pakken we een taxi, halen we haar op en brengen we ze terug', fluisterde ik in haar oor terug. Er komt een grijns op mijn gezicht. Eindelijk weer spijbelen en ergens met een vriendin heen gaan als alles mee zit.


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    MsHutcherson schreef:
    [jou yuvonne zit en staat te douchen]:P

    hoe kan mijn Yvonne dan reageren :P


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [eten]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [haha en jou yhvonne is weer terug vawnneer mijn kaylee eet]
    Lilly
    Ik grijnsde terug. "Moeten nog een uur wachten want de deuren zijn sinds gister streng beveiligd. Ik ga dadeijk eerst Moon bellen" grinnikte ik.
    Ik zou Jane,
    Summer en James eens mooi hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Céline
    'Hoezo dat?', zei ik quasi verbaasd 'Níémand spijbelt hier', lachte ik. Toen was ik weer serieus en keek ik Lilly aan. Daarna schoot ik weer in de lach


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Ik voel dat er iets of iemand op mijn rug tikt. Geïrriteerd draai ik me om, maar mijn gezichtsuitdrukking veranderd direct als ik zie dat het Mary Ann is. Ze heeft rood betraande ogen.
    "Wil je even meelopen?" Vraagt ze schor.
    Ik knik en sta dan op om achter haar aan het lokaal uit te lopen.


    Mary Ann

    Ik loop het lokaal uit gevolgd door Jimmy. Ik voel zijn ogen in mijn rug branden maar ik hou me sterk. Dan keer ik me tot hem. 'Ik.... Mijn vader....Hij eeeuhhmm..... Slaat me' komt er hakkelend uit. De tranen stromen over mijn wangen en de blauwe plekken lijk meer pijn te doen dan ooit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik reageer niet snel, moet nog boekvverslag maken en engels leren]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    lilly
    "Nee hé ik vond he;t ook zo raar: grinnik ik en kijk aar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan