• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jane
    'het komt niet dom over, en ik weet niet meer wat ik moet denken of moet doen' glimlacht hij.
    'denk dan niet, doe waar je zin in hebt' grijns ik. 'dat doe ik ook, en het gaat allemaal prima zo' Meer dan prima denk ik erachteraan. Het plan om Lilly haar leven te verwoesten gaat geweldig.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'denk dan niet, doe waar je zin in hebt' grijnst ze. 'dat doe ik ook, en het gaat allemaal prima zo'
    'Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zal het proberen' zei ik.
    'Trouwens ik ga Rose ophalen aangezien Moon erook niet meer is' zei ik en stond op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Waar ga je Rose ophalen dan?' vroeg ik terwijl ik omhoog keek om zijn gezicht te kunnen zien.
    'waar zie ik je zo?' vroeg ik snel voordat hij weg zou zijn.
    Ik glimlach even naar hem.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 15:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Bij Lilly thuis aangezien ze daar zo logeren" zei ik glimlachend terwijl ik haar aankeek.
    "Zeg het maar, maar als je mee wilt mag dat natuurlijk " zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'bij Lilly thuis aangezien daar ze daarzo logeren'
    'Lilly is Moon aan het ontvoeren, het heeft geen zin om daar heen te gaan' zeg ik. 'dus Lilly heeft Rose daar alleen achtergelaten'
    'en Lilly vind dat ze best voor kinderen kan zorgen' ik schud mijn hoofd.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik knikte "Dat heeft ze inderdaad en dat kan ze echt niet anders was ze Rose niet vergeten en had Moon niet weg gemoeten" zei ik
    "Trouwens wat heb je gedaan dan?" vroeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [huh ik snap hem even niet. ;p 'trouwens wat heb je gedaan dan?']


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ Lilly is moon aan het ontvoeren maar dat heeft geen zin, dus James denkt dat je iets geregeld heb waardoor het geen zin heeft (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oh haha ik bedoelde bij dat stuk iets anders maar dit kan ook! :3 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ ah okay sorry (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'je moet niet boos worden' begin ik.
    'ik hoorde Lilly bellen met Moon over dat ze haar op zouden halen, ik heb de kinderbescherming gebeld en nu is Moon overgeplaats naar een van de strengste weeshuisen van dit land en is haar mobiel afgepakt'
    Het kwam er heel normaal uit, alsof het niets is.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik haalde mijn schouders op "Waarom zou ik boos worden" zei ik en keek haar aan.
    "Alleen denk ik dat Rose dat niet heel leuk zal vinden aangezien ze Moon wel mocht, maar daar verzin ik dan wel weer wat op" zei ik .


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Ze komt er wel overheen, er zijn genoeg andere meisjes waarmee ze vriendin kan worden die geen gek als zus hebben' ik benadruk het woord geen.
    'heb jij heel heel heeel misschien wat geld voor me?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ik denk het inderdaad wel dat het goed komt en dat hoop ik inderdaad" zei ik lachend.
    Ik haalde wat geld uit mijn broekzak "Is dit genoeg geld?" vroeg ik en keek haar vragend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'eigenlijk heb ik nog iets meer nodig' geef ik toe, ik voel mn wangen rood worden. 'je krijgt het echt terug!'
    Ik haat het om blut te zijn, juist op de momenten dat ik juist geld nodig heb.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”