• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane = xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Céline Hay= missmelark {Heeft veel leerwerk dat ze wel leert ipv. ik dus is niet megaveel online maar probeert wel} Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy
    Alyssa Zarah Blades= xFlyy 2 weken afwezig ivm proefwerkweek


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere
    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MsHutcherson, DrNightmare & xMockingjayy

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lilly
    "laat maar" ik draai me weg van haar en loop verder het lokaal in.
    Ik zou het niet nogmaals verpesten. Ik hoopte nu echt dat de vrouw me terug zou bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [toen was 't dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik dacht aan Moon. Plots bedacht ik me dat ze misschien op het huistoestel zou bellen of dat ik haar daarmee misschien kon bereiken. Zo snel mogelijk fietste ik naar huis. Ik gooide hard de deur open.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik zette een stap naar achter toen de deur openvloog. "Ook hallo Lilly" zei ik lachend. Maar toen zag ik haar gezichtsuitdrukking "Is er iets?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik schrok even van James. "Nee er is niks" zei ik snel.
    Ik wierp een sorry - wacht even blik en liep snel naar de telefoon waar de telefoon knipperde. Hopend en afwachtend drukte ik op het knopje. Hey lilly je moeder hier, deze komende weken kom ik niet je red jezelf wel doeiIk zuchtte even. Ik probeerde Moons nummer maar weer niks. Ik rende naar boven en zag dat haar kleding weg was met een paar andere spullen.
    Verslagen liep ik weer naar benenden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Laat maar raden ze was niet waar je dacht dat ze was en je mag geen contact meer met haar hebben" zei ik en keek haar aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    "ze was neit waar ze was maar ik heb wat kunnen regelen gelukkig" ik glimlach verdrietig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben morgen heel de dag niet thuis, ook op vrijdag of zaterdag niet dus dat weet ik nog niet.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Wat heb je geregeld dan?" vroeg ik want het klonk niet echt overtuigend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    lilly
    Die vrouw zou met Moon praten en ik zou met haar mogen bellen, misschien ook nog een keertje kunnen zien. Dat zou echt fijn zijn vooral als ze jarig is" tranen prikken in mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    Ik knikte "Dat is wel fijn voor jullie allebei" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik knikte. "In deze week belt ze me en dan mag ik haar spreken, en dan kunnen we alles hpoelijk regelen en misschien mag ze dan of bij mij wonen of gewoon komen" ik glimlach blij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Lilly mag Moon echt niet spreken of zien btw]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Maar ik moet echt gaan, maar als er wat is hoor ik het wel" zei ik, riep Rose en opende de deur. "Ik zie je morgen wel weer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [zullen we de dag afsluiten en een volegnde beginnen. ik heb al een plan met céline]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan