• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]


    El Diablo.

    Maegan Cassidy Fox.

    Ik was door het kleine bruine ratje helemaal vergeten dat Puk er ook nog was, waardoor ik daarna snel een blik op hem geef en zag dat hij een beetje vaag glimlachte.
    Jack speelde met een paar van mijn lange, donkerbruine haarlokken en ik pakte hem weer voorzichtig op, waarna ik hem nog even nieuwsgierig keek en de rat terug aan Puk gaf.
    "Ik laat me soms nogal gaan in de buurt van ratten, let er maar niet op," Ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn haar en keek Aisha aan daarna Puk weer.
    "Vondt je het erg?" Goed dit paste dus totaal niet bij mijn Foxes gedrag. Fuck my life.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    Ze tilt Jack op en bekijkt hem. Jack's neusje gaat nieuwsgierig heen en weer en hij snuffelt aan haar hand. Daarna zet ze het ratje weer op mijn hand. Hij loopt direct in mijn mouw en kietelt op mijn arm.
    "Ik laat me soms nogal gaan in de buurt van ratten, let er maar niet op," Ze laat één hand door haar haren glijden.
    "Vondt je het erg?" Vraagt ze onverwachts.
    Ik schud mijn hoofd. Eigenlijk ben ik nog verward van het hele tafereel, ze is een Foxes, maar gedraagt zich er niet naar.
    "Nee," Mompel ik. "Eerlijk gezegd.. Ik heb nog nooit een meisje zo zien reageren op Jack. Normaal vinden ze hem eng, omdat hij zo'n lange staart heeft," Leg ik uit.

    Samuel

    Ik knikte.
    "Maar pas op, kom alleen naar me toe als ik een goede bui heb en alleen ben." Lach ik en kijk naar Ru die nu wel heel erg ongeduldig word.
    "Ga maar gauw." Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella Elizabeth Clark:

    Hij knikte. "Maar pas op, kom alleen naar me toe als ik een goede bui heb en alleen ben." Lacht hij. "Ga maar gauw." Zegt hij vervolgens. 'Is goed, ga ik onthouden. Voor een Fox ben je toch aardig' lach ik. 'Zie je later wel weer' zeg ik vervolgens. Ik klop op Ru zijn hals, als teken dat hij mag vliegen. Hij gromd naar sam, als teken van gedag. Hij loopt een stukje en zet zijn vleugels in, waarnaar hij met krachtige slagen omhoog gaat.


    One Who Travels A Higher Path.

    Samuel

    Ik zwaai even kort en rol dan met mijn ogen.
    "Eltado, we moeten even naar Mr.Parker." Zeg ik en loop richting de school in de hoop hem ergens tegen te komen.
    Ik zucht en laat me in een raam zakken, misschien morgen dat ik hem vind.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maegan Cassidy Fox.
    Hij schudde zijn hoofd op mijn vraag. “Nee, eerlijk gezegd… Ik heb nog nooit een meisje zo zien reageren op Jack. Normaal vinden ze hem eng, omdat hij zo’n lange staart heeft,” Legde hij uit.
    Ik kon niets anders doen dan zachtjes te lachen en ik keek hem op een mysterieuze manier aan. “Ja, maar Meneer, dan moet ik je toch echt melden dat ik niet zoals anderen meisjes ben.” Ik haal mijn schouders nonchalant op en er lag een lieflijke, wat je trouwens echt niet van mij verwacht, glimlach op mijn lippen.
    “Ik vind die staart juist wel gaaf, ik snap niet dat meisjes dat zo eng vinden.”
    Even blik ik op Aisha en merk dat ze in het gras is gaan liggen met haar ogen dicht, blijkbaar vind ze alles wel best.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    "Ja, maar Meneer, dan moet ik je toch echt melden dat ik niet zoals anderen meisjes ben,"
    Meneer? Ik mag dan wel groter zijn, ik ben toch echt even oud. Meneer klinkt zo.. ouderlijk. Dan voel ik me net een getrouwde man.
    "Ik vind die staart juist wel gaaf, ik snap niet dat meisjes dat zo eng vinden," Ze glimlacht liefjes en kijk naar haar draak.
    "Oké," Zeg ik droogjes en kijk haar aan. "Wat was jij eigenlijk aan het doen?" Zeg ik met een klein knikje naar Aisha.

    [Waar is Michel Parker?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maegan Cassidy Fox.
    “Oké,” Antwoord hij droogjes en ik trek even een wenkbrauw op.
    “Wat was jij eigenlijk aan het doen?” Hij geeft een klein knikje naar Aisha. Ik tuit even mijn lippen als ik naar Aisha kijk, als teken dat ik nadenk, en zeg dan droog terug, “Trainen.”
    Mijn armen doe ik over elkaar en als ik nog naar haar kijk, vervolg ik, “Maar volgens mij vindt ze dat ze wel een pauze verdiend heeft.” Plagerig steek ik mijn tong naar de jongen voor me uit.
    “Jij hoort niet bij The Foxes, right? Waarom kom je dan eigenlijk naar me toe, of is het echt alleen maar dat je je verveelt?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Wilt iemand Aria ontmoeten?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Ik wil haar wel ontmoeten hoor. XD Isabella is even aan het vliegen met haar draak. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Waar precies?
    Ja in de lucht, maar boven welke plek?
    Dan laat ik Aria wel even gaan naar die plek.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (Haha, XD Uuhh, bij een heuvel. Dan kom ik daar wel. Wie begint jij of ik?)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik begin wel. Ik ben al aan het typen*Ja hier, duh, maar ook gelijk even in Word, zodat ik een kopie heb voor als er iets misgaat*.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria
    Ik pak Hermione op en de kat begint gelijk te protesteren, maar ik laat haar niet los. Een frisse neus halen zou wel zo gezond zijn, dus waarom ook niet? Ik loop naar buiten en begin te lopen richting een heuvel, ik kijk even naar de lucht en zie gelijk wat. Iets wat op een draak lijkt en een meisje.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.