• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

Puk Tymen Crawford.

Verveeld slenter ik over het schoolplein. Ik voel mijn rat, genaamd; Jack in mijn nek kietelen. Sommige mensen hebben een hekel aan ratten, maar ik vind het gewoon leuke beesten.
    Aan de rand van het plein zie ik een meisje staan. Ik loop naar haar toe en blijf op een afstandje staan kijken.
    "Hée," Mompel ik plotseling.

[Douchen. ;D]

Samuel

Gelukkig pikte ze het goed op.
    Ik zuchte even.
    "Hoeveel mensen kan hij dan dragen?" Vraag ik en bekijk het grote beest.
    Hij is wel erg mooi, moet ik eerlijk zeggen.
    Maar draken zijn niet echt mijn smaak, al zegt men dat de Slang ook een soort draak is.

Ich liebe dich 27.12.23

Maegan Cassidy Fox.
    “Hee.” Hoorde ik opeens een jongensstem mompelen en ik draaide me om, om te kijken wie het ditmaal was. “Hoi?” Zei ik vragend terug, want ik wist niet of hij bij mijn afdeling hoorde of de andere. Maar goed, misschien was het nu wel tijd om te testen dat, als hij bij de andere hoorde, ik me heus wel in kon houden. “Wat is je naam?” Ik vroeg het met mijn meest vriendelijke stem, maar ik kon een kleine grijns niet onderdrukken.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Isabella Elizabeth Clark:

"Hoeveel mensen kan hij dan dragen?" Vraagt hij vervolgens en bekijkt Ru. Ik grinnik. 'Max 5 personen en dan nog een paar zware koffers aan zijn staart. Maar meer niet, dan vliegt hij lager en korter' zeg ik. 'Je kan wel even meevliegen als je wilt. Dan moet je je slang wel hier laten, want ik wil hem niet mee hebben' zeg ik daarna.

(Ik moet eten en daarna kom ik niet meer, ik ben namelijk ziek. D: Dus ik ga vroeg naar bed. XD Reageer morgen zoizo!)

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:58 ]

One Who Travels A Higher Path.

Samuel

"Eh... Nee, ik hoef niet te vliegen." Mompel ik.
    Hoogten, dat is waar ik écht níet van houd.
    "Misschien een andere keer." Zeg ik en aai Eltado over zijn leerachtige huid.

[Awh, beterschappies dan hé!]

Ich liebe dich 27.12.23

°-

[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 21:06 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Puk Tymen Crawford.

Het meisje draait zich om en kijkt me onderzoekend aan. "Hoi?"
    Maak het gesprek nou niet ongemakkelijk.. Daar kan ik niet tegen..
    Ik probeer zo nonchalant mogelijk te staan en kijk haar aan.
    "Wat is je naam?" Vraagt ze.
    "Puk," Antwoord ik. Wauw, wat heb ik toch een fantastische naam. Waarom hebben mijn ouders me niet Josh of Mick genoemd? Ik ben weer de gene met een halve meisjesnaam.
    "En jij bent?"

Maegan Cassidy Fox.
    “Puk,” Antwoordde hij, en ik kon het niet laten te grinniken om die naam. “Grappige naam, Puk,” Aisha keek me verbaasd aan, maar ik probeerde niet zoveel op haar te letten en keek de jongen in zijn ogen aan. “Maegan,” Antwoordde ik op zijn vraag, terwijl ik met mijn handen in mijn zij ging staan. “Verveel je, je?” Een kleine flirterige glimlach op mijn roodgekleurde lippen kon ik niet onderdrukken en versierde dan ook mijn mond, terwijl ik hem nog steeds aan keek.

Puk Tymen Crawford.

Ze grinnikt. Waarschijnlijk om mijn naam. Fijn..
    "Grappige naam, Puk," Zegt ze dan.
    Ik zucht en schud onverschillig mijn hoofd. Ik had het kunnen weten. Waarom gebruik ik niet gewoon mijn tweede naam? Tymen klikt veel beter dan Puk.
    Ze kijkt me aan, recht in mijn ogen en ik kijk terug. "Maegan," Antwoord ze en zet één hand in haar zij.
    "Verveel je, je?" Ze laat haar mondhoeken krullen en glimlacht.
    "Mwha," Brom ik, maar geef het dan toe. "Ja, ik verveel me," Mompel ik, terwijl mijn ogen worden afgeleid door de draak die naast haar staan.
    "En wie is dat?" Vraag ik aan haar.

Isabella Elizabeth Clark:

"Eh... Nee, ik hoef niet te vliegen." Mompet hij. Vast hoogtvrees, ik schud lachend mijn hoofd. "Misschien een andere keer." Zegt hij daarna en aait Eltado over zijn leerachtige huid. Ik krijg gelijk rillingen van de slang. Ru wordt een beetje ongeduldig en ik aai sussend over zijn hals. 'Sorry, maar Ru wordt ongeduldig. Hij wilt nu echt even zijn vleugels strekken en vliegen. Misschien zie ik je een andere keer wel weer' Glimlach ik naar sam.

(Dankje! (: )

One Who Travels A Higher Path.

Maegan Cassidy Fox.
    Hij zuchtte en schudde alleen onverschillig zijn hoofd. Het was een compliment, hoor, jochie, dacht ik sarcastisch. Je bent de eerste jongen die ik tegenkom met die naam, voortaan doe ik dus niet meer aardig.
    “Mwha,” Bromde hij, op mijn vraag, maar ik keek hem alleen met opgetrokken wenkbrauwen aan, als teken dat ik hem niet geloof, waarna hij zei, “Ja, ik verveel me,” Hij keek even naar mijn draak en Aisha keek bedachtzaam terug, terwijl ze hem in zich op liet nemen. “En wie is dat?” Ik keek even naar Aisha, glimlachend, en lette erop wat zij van hem vond. Haar mening was namelijk van erg belang voor mij.
    “Dit is mijn draak, Aisha,” Met een grijns op mijn gezicht raakte ik het bovenlijf van Aisha aan en drukte een kusje op haar hoofd, waarna ik Puk weer aankeek. “Wat voor dier heb jij?”

Puk Tymen Crawford.

Maegan laat haar blik naar de draak glijden. "Dit is mijn draak, Aisha," Zegt ze met een troste grijns. Ze drukt haar lippen op het voorhoofd van het beest.
    Ik schud mijn hoofd. Het moet ook niet gekker worden..
    "Wat voor dier heb jij?" Vraagt ze en laat haar blik weer op me rusten.
    Ik leg één arm in mijn nek en voel de pootjes van Jack op mijn hand. Rustig laat ik haar het bruine ratje zien. Nieuwsgierig kijkt hij voor zich uit, terwijl zijn pootjes op mijn huid kietelen.
    "Dit is Jack," Zeg ik tegen haar.

Maegan Cassidy Fox.
    Hij legt één arm in zijn nek en laat rustig een bruin ratje zien. Ik had eigenlijk altijd al een zwak voor ratjes, maar koos voor een draak, omdat ratten meer voor de andere afdeling waren. Nu ik dit wist, weet ik vrijwel zeker dat hij van The Lions is. Natuurlijk, het moest ook maar eens beter worden nu hé…
    “Dit is Jack,” Wat zal ik doen? Er luchtig over doen of het diertje knuffelen? Even snel wisselde ik een blik met Aisha en ze zond me een blik dat ik moest doen wat het beste was. Ze wist natuurlijk alles van me en zo dus ook dat ik het diertje wilde knuffelen. Ook al was dat totaal niet Foxes-achtig or whatever.
    Even snoof ik met mijn neus en vernauwde mijn ogen, maar zette me er toen over heen nadat ik een paar keer had rond gekeken.
    “Wat een schattig beestje,” Fluisterde ik, en liep naar voren om het ratje vast te pakken en deze met een glimlach te knuffelen en vervolgens ook een kusje op het hoofd te geven. “Jack siert je,” Grinnikte ik nog steeds zachtjes en liet hem over mijn arm lopen.
    Fuck, als iemand van The Foxes dit zag was ik zóó dood! Maar ik kon er niets aan doen, mijn broer had ook een rat gehad die Roxie heette. Hij is nu allang van deze school af, maar ik stal de rat vaak genoeg om te weten dat mijn broer het erg irritant vond en zei dat ik mijn eigen rat moest halen – maar ik was toen net zoals nu: bang dat mijn afdeling mij zou dumpen, want bij The Foxes hoort er nu eenmaal een draak of een slang. Of enig ander wraakzuchtig whatever beest.
    Ach ja…

Puk Tymen Crawford.

Ze blijft even besluiteloos staan en kijk van het ratje naar haar draak. Ja, ik weet het. Mijn beestje is klein, maar dat past bij mij. Ik hoef geen monster.
    Ik zie haar lippen bewegen, maar kan niet horen wat ze zegt. Wanneer ze dichter bij komt, kan ik de laatste twee woorden opvangne. "... schattig beestje," Fluistert ze en pakt het ratje vast. Ze glimlacht en knuffelt het beestje.
    "Jack siert je," Grinnikt ze en kust en beestje op zijn kop.
    Ik schud mijn hoofd. Jack krijg weer véél te veel aandacht. Straks mag hij me niet meer.
    Ik moet lachen van mijn gedachten, maar hou me in. Rustig kijk ik naar Jack die het blijkbaar allemaal wel leuk vindt. Hij speelt met de lange haren van Maegan.