• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar

The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

Rollentopic

[ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:15 ]

El Diablo.

Puk Tymen Crawford.

"Trainen," Zegt ze kortaf. "Maar volgens mij vindt ze dat ze wel een pauze verdiend heeft," Ze steekt haar tong naar me uit.
    Ik trek één wenkbrauw op en kijk haar aan. Ik wil net wat zeggen, maar Maegan is me voor.
    "Jij hoort niet bij The Foxes, right? Waarom kom je dan eigenlijk naar me toe, of is het echt alleen maar dat je je verveelt?"
    Ik haal mijn schouder op. "Ja, ik verveel me, daarom kwam ik naar je toe. En ik vind dat hele gedoe tussen The Lions en The Foxes kinderspel. Iedereen is gelijk, waarom moet iedereen zo tegen elkaar doen?"

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:07 ]

Isabella Elizabeth Clark:

Ik schreeuw het uit en ru gaat met een snelle bocht om het kasteel heen. Mijn haren wapperen in de wind. Krachtige vleugels slaan in de wind. Ik had dit gevoel zo gemist. De spanning om gewoon met je draak te kunnen vliegen. Ik hou mijn armen omhoog en gil van plezier. Uiteindelijk vindt ik het genoeg en klop op het hals van ru. Dat het genoeg is en dat hij kan landen op die heuvel. Met een snelle vaart duikt hij naar beneden en landt hard op de heuvel. 'Dat was vet Ru' zeg ik glimlachend en aai hem over zijn kop heen. Mijn haar zal vast wel door de war zijn nu, glimlachte ik in mezelf.

One Who Travels A Higher Path.

Aria
    De draak en het meisje landen en ik kijk een beetje uitdrukkingloos ernaar.
    "Hallo," zeg ik tegen het meisje.
    Ik laat Hermione snel los, als die een poging doet om me te krabben en de kat gaat gek genoeg aan mijn voeten zitten.

[Hmmm....jouw username komt mij echt zo bekend voor, ken ik jou soms? Ik heb de username XDarkWingsX wel vaker gezien, maar ik kom er maar niet op.]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Maegan Cassidy Fox.
    Hij haalt zijn schouders op. “Ja, ik verveel me, daarom kwam ik naar je toe. En ik vind dat hele gedoe tussen The Lions en The Foxes kinderspel. Iedereen is gelijk, waarom moet iedereen zo tegen elkaar doen?”
    Gelijk antwoordde ik erop terug, maar dat betekende niet dat ik niet in gedachten was. Dat was ik namelijk wel degelijk. Ik liet het gewoon niet merken.
    “Ik denk dat je bij het verkeerde adres bent dan, ik weet eigenlijk geen eens waarom ik zo ‘aardig’ tegen jou doe. Ieder ander had ik namelijk de huid vol gescholden dat ze weg mochten gaan.” Ik trek mijn schouders op en kijk hem op een bepaalde manier nieuwsgierig aan, misschien was ik bang voor zijn reactie, maar ik sprak nog wel de waarheid.
    “Maar bij jou niet…” Ik keek bedenkelijk naar de grond terwijl ik op mijn lippen beet. “Ik vraag me af waarom…” Dit mompelde ik meer tegen mijzelf dan dat ik het tegen hem had.

Quiet the mind, and the soul will speak.

{sorry voor mijn afwezigheid. Internet lag er plotseling uit. Wat kan ik doen?}

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Puk Tymen Crawford.

"Ik denk dat je bij het verkeerde adres bent dan, ik weet eigenlijk geen eens waarom ik zo ‘aardig’ tegen jou doe. Ieder ander had ik namelijk de huid vol gescholden dat ze weg mochten gaan,"
    Nu ik er bij nadenk.. Ze heeft gelijk. Maar als ze tegen me gescholden zou hebben, had ik net zo hard terug gescholden. En waarschijnlijk was het op een vechtpartij uitgelopen.
    "Maar bij jou niet…" Ze kijkt weg en staart naar de grond. "Ik vraag me af waarom..."
    Ik begon al aardig nieuwsgierig te worden. "Waarom?" Vraag ik dan. Ik weet dat het een lastige vraag is, maar ik wíl er antwoord op hebben!

"Hallo," zegt iemand. Ik schrik op en kijk naar het meisje die beneden staat. 'uuhh...hallo' zeg ik. Ik ga van Ru af en kijk het meisje opnieuwe aan.

(Ik heb jouw als vriend. XD LOL Volgens mij hebben we ergens anders op Quizlet elkaar ontmoet ofzo. XD )

Aria Lize McCathy
    "Ik ben Aria, wie ben jij?" vraag ik.
    Ik kijk eventjes naar Hermione, die tegen mijn voet ligt te slapen en zachtjes miauwt. Ik heb Hermione pas een jaar, iets wat niet zo gek is, mijn vorige huisdier was een oude kat genaamd Matilda, maar die was gestorven.

[Ik weet weer waar ik jou van ken! De Gryffindor common room, ik had toen nog mijn oude account waar ik achter zat.]

"Ik ben Aria, wie ben jij?" vraagt Aria nu. 'Ik ben Isabella Elizabeth Clark. Maar noem me Isabella' zeg ik glimlachend. Ik kijk naar haar kat en dan weer naar Aria. Ru zat een beetje te porren in mijn rug.

(Oja...De Gryffindor common room, ja. XD Inderdaad, ik weet het weer. Nou, nu spreken we hier op RPG. Hahah, eerst zaten we volgens mij de De Gryffindor common room te spammen. XD )

Aria
    "Clark? Jouw achternaam komt me zo bekend voor," zeg ik op een 'hmm'-toontje.
    Ik kijk naar haar draak en het laat me glimlachen, wat een prachtig beest is het toch, nou ja draken zijn nou eenmaal prachtige dieren.

[We zaten inderdaad de Gryffindor common room vol te spammen. Bestv raar dat het al een hele tijd geleden is.]

"Clark? Jouw achternaam komt me zo bekend voor," zegt ze op een 'hmm'-toontje. Ik glimlach. 'Kan wel ja. Volgens mij zit jij ook bij The lions. Is het niet?' vraag ik nu. Ru kijkt Aria nieuwsgierig aan en geeft kopjes aan mijn schouder. Ik geef een klein kusje tegen zijn snuit aan.

(Ja, het is inderdaad een hele tijd geleden en opeens stopten we met praten en spammen van de Gryffindor common room. XD )

Aria Lize McCathy
    "Ik zit inderdaad bij The Lions," zeg ik.
    Ik begin te denken aan familie geschiedenis, misschien zijn de familie's wel bevriend of zoiets. Het zou gemakkelijk kunnen, want anders zou die achternaam niet zo bekend klinken.

[Ik ga nu echt serieus een PB naar je sturen om bij te praten. best raar dat we opeens stopten met praten.]

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 20:56 ]

Maegan Cassidy Fox.
    “Waarom?” Eerst frons ik bij de vraag en kijk hem dan verbaasd aan.
    “Dat is het probleem, dat weet ik dus niet,” Antwoord ik nogal nonchalant maar met een dodelijke toon eraan verworven. “Misschien komt het wel gewoon door Jack,” Grinnikte ik plagend, maar daarna werd ik weer serieus.
    “Nee, even eerlijk, ik weet het echt niet.” Ik snap niets meer van mezelf, ik had iemand anders echt allang uitgescholden dus ik snap niet waarom ik nu ‘aardig’ tegen hem probeer te doen.
    “Waarom denk jij?” Misschien wist hij het wel, wist ik veel. Nieuwsgierig keek ik hem aan.

Puk Tymen Crawford.

"Dat is het probleem, dat weet ik dus niet," Antwoord ze nonchalant. "Misschien komt het wel gewoon door Jack," Grinnikt ze, maar daarna wordt ze weer serieus.
    "Nee, even eerlijk, ik weet het echt niet," Herhaalt ze.
    "Waarom denk jij?"
    Ik haal mijn schouder op. Ik kan maar één ding bedenken; Ze vindt me leuk. Maar dat kan niet!
    "Weet ik veel?" Mompel ik en woel even door mijn haar. Dit begint een beetje ongemakkelijk te worden..

Maegan Cassidy Fox.
    Hij haalt zijn schouders op. “Weet ik veel?” Mompelde hij en woelde even door zijn haar, waardoor ik gemakkelijk merkte dat hij zich ongemakkelijk begon te voelen.
    Even wierp ik een blik op Aisha die de situatie had gevolgd en ze stuurde me een blik als teken dat hij de waarheid niet sprak. Hij wist wel degelijk iets!
    Gelijk keek ik weer naar hem en sloeg mijn armen over elkaar.
    “Leugenaar,” Er lag nog wel een grijns op mijn gezicht, maar de toon waarmee ik het zij, was wel zo dat ik het wilde weten. “Eerlijk, zeg me wat je denkt.”