• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Nou, moet jij maar eens opletten,' grijnst hij mysterieus.
    Ik rol met mijn ogen. 'Je mag wel heel erg je best doen wil je mij er van overtuigen dat je de leukste jongen van school bent,' grijns ik terug. 'Echt héél erg, alleen charmant lachen en je spieren showen gaat niet werken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    (...)

    [Uuuhwwh. Vampiers.. Daar heb ik niks mee.. S;]


    [Aww jammer :( Ik ook niet echt hoor maar het is wel een leuke rpg a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Moet je anders iets eten of drinken of kan ik iets anders voor je doen?' Vroeg hij. 'Ik heb geen honger of dorst.' Antwoordde ik terug. Ik begon te merken dat ik het koud kreeg.'Wil je een deken pakken? Ik heb het koud' Vroeg ik uiteindelijk. De meeste bedden hadden geen dekens. Welke ziekenboeg had er nou geen dekens op beden?

    [Ik reageer sloom, want ik sta een film te kijken . En naar boven naar beneden lopen wordt lastig tijdens de film. Ik antwoord tussen de reclame door :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [Aww jammer :( Ik ook niet echt hoor maar het is wel een leuke rpg a.]


    [Mwwhhh.. ik kijk wel.]

    Celeste Jade Fox.

    'Ja, okee hij is best wel leuk,' geeft ze toe. 'En dat ga je dus mooi níet tegen hem zeggen!' voegde ze er daarna snel waarschuwend aan toe. Ik kon alleen maar lachen en keek haar glunderend aan. "Ik ga het niet zeggen want dan zou ik ook toe moeten geven dat hij best leuk is." Ik grijnsde groot en stopte de cola terug in mijn tas waarna ik achteruit leunde in mijn stoel en mijn armen over elkaar deed. 'En dan ga je toch niet naar de les,' Ik zuchtte diep. "Ga jij naar de les?"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Philip Wayne Parker.

    "Je mag wel heel erg je best doen wil je mij er van overtuigen dat je de leukste jongen van school bent," Grijnst ze.
    "Echt héél erg, alleen charmant lachen en je spieren showen gaat niet werken,"
    Ik kijk haar aan. "Moet ik mijn hele lichaam showen?" Zeg ik en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Of ik gedraag me als een echte gentlemen en koop bloemen en dan soort dingen voor haar.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Wil je een deken pakken? Ik heb het koud," Zegt ze.
    Ik knik kort. Ondertussen is de dokter weggelopen. Wat een dokter, hij loopt weg. Fantastisch.
    Rustig spring ik op van het bed en loop naar de kast toe, waar ik een deken uithaal. Ik leg het over haar heen en ga weer naast haar zitten.
    "Alsjeblieft," Glimlach ik.

    Feline Haven Chase
    'Ik ga het niet zeggen want dan zou ik ook toe moeten geven dat hij best leuk is,' grijnst ze. 'Ga jij naar de les?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, ik kijk nog wel wat ik ga doen. Hangt er vanaf met wie ik zo les heb,'

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Moet ik mijn hele lichaam showen?' zegt hij en hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen.
    Ik schiet in de lach en de leraar kijkt even onze kant op.
    'Nee dank je, ik hoef je niet naakt te zien,' grijns ik. 'Je zal met iets anders moeten komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.

    Aurora begint te lachen. "Nee dank je, ik hoef je niet naakt te zien,"
    "Oh, toch niet? Jammer," Mompel ik droevig.
    "Je zal met iets anders moeten komen,"
    Ik rol nadenkend met mijn ogen. "Oké, ik verzin wel iets,"

    Louise Erika Sweet
    Hij liep naar de kast toe en haalde er een deken eruit. De deken werd over me heen gelegd en ging weer naast me zitten. De dokter was ondertussen weer weg gelopen 'Alsjeblieft'Zei hij met een glimlach. 'Bedankt.' Zei ik terug.
    Ik keek even naar de deur waar de dokter weg liep en door de ruimte wat er allemaal stond. 'Zo te zien had de school niet zo veel nagedacht over de ziekenboeg.' Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Oh, toch niet? Jammer,' mompelt hij droevig.
    Geen idee of hij het echt meent maar goed. 'Toch maar niet nee,' grinnik ik.
    'Oké, ik verzin wel iets,' zegt hij dan.
    'Ik hoop dat die kleine hersentjes van je iets kunnen verzinnen,' zeg ik terwijl ik met mijn vinger op de zijkant van zijn hoofd tik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Bedankt," Zegt ze en kijk naar de deur waardoor de dokter verdween.
    Ik hijs me verder op het bed en ga met mijn rug tegen de muur zitten. Verveeld staar ik voor me uit. Het is plotseling wel erg stil..

    Philip Wayne Parker.

    "Toch maar niet nee," Grinnikt ze.
    "Ik hoop dat die kleine hersentjes van je iets kunnen verzinnen," Zegt ze en tikt op de zijkant van mijn hoofd.
    Ik trek mijn mond in een 'o' vorm en klop op mijn hoofd.
    "Het is leeg," Mompel ik bedenkelijk. "Maar ik verzin wel iets," Vervolg ik.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Hij klopt op zijn hoofd. 'Het is leeg,' mompelt hij waardoor ik in de lach schiet. 'Maar ik verzin wel iets,'
    'We will see,' grijns ik. 'Ik ben benieuwd naar wat je gaat verzinnen.'
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat de leraar onze kant komt opgelopen en zucht ik even.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Philip Wayne Parker.

    Aurora begint te lachen. "We will see," Grijnst ze. "Ik ben benieuwd naar wat je gaat verzinnen,"
    Ik knik kort. "Ik ook," Mompel ik en kijk naar de docente.
    Enthousiast begin ik naar haar te zwaaien. "Hallo mevrouw!" Zeg ik met een grijns.