• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xMarvelous
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xMarvelous
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xMarvelous
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

    Nou, ik hoop pure chocolade, want de rest lust ik niet. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

    [Nu krijg ik honger....(cat)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'Deal.' grijnst ze maar haar gezicht betrekt al snel. 'Eh, Feline, moet ik me eigenlijk opmaken voor vanavond?'
    'Voor Philip zeker,' zeg ik plagerig. 'Maar eh, moet je zelf weten. Als er veel belichting is zou ik wel wat op doen anders zie je er zo bleek uit,'

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Oh, wacht!' hij wrijft in zijn ogen. 'Nu zie ik wie er naast me zit, zegt hij met een diepe zucht. 'Deze les wordt echt een hel,' grijnst hij dan.
    'Weet ik,' zeg ik instemmend. 'Met jou in een afdeling zitten is al meer dan genoeg en nu zit ik ook nog eens naast je. Ik lijk wel gek,' zeg ik zo serieus mogelijk wat niet echt lukt omdat ik zachtjes begin te lachen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    Nou, ik hoop pure chocolade, want de rest lust ik niet. (cat)


    Pure chocolade. _O_

    Celeste Jade Fox
    “Voor Philip zeker,” zegt ze plagerig, maar ik schudde te snel van niet, waardoor het leek alsof ik het ontkende. “Maar eh, moet je zelf weten. Als er veel belichting is, zou ik wel wat op doen anders zie je er zo bleek uit,” Ik beet weer op mijn lip en keek haar daarna aan alsof er niets gebeurd was. “Nee, niet voor hem, maar gewoon voor… het podium,” Meldde ik haar, ietwat mokkend maar goed. “Oké, dan doe ik het. Maar eh, waar is je vriendje nu dan?” Grinnikte ik, natuurlijk doelde ik op Nathan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    (...)

    Pure chocolade. _O_

    Gehe, indeed. Dat is echt de enige die ik lust. _O_
    Ik ben trouwens zo terug, mijn zus zeurt...

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:46 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'En ik ben niet bezorgd?' Vroeg hij, maar het klonk meer als of hij het voor zichzelf stelde. 'Bezorgt om een niet drukke manier.' Antwoordde ik er achter aan. 'Blijf, please.' Ik keek hem smekend aan. Ik kon moeilijk even naar hem toe lopen, want dan val ik toch weer om


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Philip Wayne Parker.

    "Weet ik," Zegt ze. "Met jou in een afdeling zitten is al meer dan genoeg en nu zit ik ook nog eens naast je. Ik lijk wel gek," Vervolgt ze serieus, maar begint dan zachtjes te lachen.
    Ik duw tegen haar schouder. "Hey, blijf een beetje aardig tegen me," Zeg ik met een grijns.

    Feline Haven Chase
    'Nee, niet voor hem, maar gewoon voor… het podium,' zegt ze een beetje mokkend waardoor ik zachtjes lach.
    'Oké, dan doe ik het. Maar eh, waar is je vriendje nu dan?'
    Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Als je Nathan bedoelt, hij is mijn vriendje niet en zal dat ook nooit zijn. En geen idee waar hij is. Ik heb hem achtergelaten bij zijn auto,'

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    Philip duwt tegen mijn schouder. 'Hey, blijf een beetje aardig tegen me,' grijnst hij.
    Ik kijk hem geamuseerd aan. 'En geef eens één goede reden waarom ik dat zou doen,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Bezorgt om een niet drukke manier," Beantwoord ze mijn vraag. "Blijf, please," Smeekt ze.
    Ik loop naar haar toe en ga naast haar op het bed zitten. "Oké dan, ik blijf," Zeg ik met een grijns en por even in haar zij.

    Louise Erika Sweet
    Hij liep naar me toe en ging op mijn bed zitten.'Oké dan, ik blijf'Zei hij met een grijns en porde in mijn zij, waar ik niet veel voelde. Ik had hem terug kunnen porren , maar daar had ik niet genoeg kracht voor. Ik gaf hem een knuffel. 'Bedankt.' Zei ik blij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Celeste Jade Fox
    “Als je Nathan bedoelt, hij is mijn vriendje niet en zal dat ook nooit zijn. En geen idee waar hij is. Ik heb hem achtergelaten bij zijn auto,” Grinnikend keek ik haar aan en haalde mijn cola flesje uit mijn tas. “Zeg nooit, nooit, Feline.” Ik wiebelde even plagerig met mijn wenkbrauwen en keek haar weer aan. “We moeten trouwens terug naar de les om dat stomme strafwerk op te halen.” Verveeld rolde ik mijn ogen.

    [ik ben er weer!]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Zeg nooit, nooit, Feline,' zegt ze terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt.
    'We moeten trouwens terug naar de les om dat stomme strafwerk op te halen.'
    'Fuck dat strafwerk,' mompel ik. 'En in dit geval is het echt nooit,' grijns ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    ‘Fuck dat strafwerk,’ mompelde ze. ‘En in dit geval is het echt nooit,’ grijnsde ze daarna, en van de abruptheid glimlachte ik even. ‘Oké, oké, if you say so,’ Ik wilde haar niet tegen spreken en ik wist ook dat het totaal niet kon. Een Caligas en een Leonim, ha! Wat een grap!
    Waarom had ik dan ook al weer Philip meegevraagd? It was in the heat of the moment right? I didn’t think! Ugh, anyway… Ik had hem nodig voor mijn angst, natuurlijk, for sure. Verder voor niets.
    Ik nam nog een slok van mijn cola en keek Feline aan. ‘Wat hebben we eigenlijk hierna?’ Ik wist het niet, hoor, en ik had ook geen zin om te kijken of zo diep na te denken dat het naar boven kwam zitten, want dat deed het niet. Ik had een geheugen als een goudvis.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Oké, oké, if you say so,' zegt Celeste.
    Ze neemt een slok van haar cola en kijkt me aan. 'Wat hebben we eigenlijk hierna?'
    Ik denk even na. 'Eh, Engels of zoiets,' zeg ik. 'Ik heb eigenlijk niet echt een idee eigenlijk.' voeg ik er nog aan toe. 'Heb jij Jerry eigenlijk ergens gezien?' vraag ik dan. 'Ik heb hem sinds vanochtend niet meer gezien, en ik moet hem eigenlijk nog bedanken dat hij bij me is gebleven toen ik vast zat aan Nathan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered