• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    2 jongens en 2 meisjes

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    1 meisje en 2 jongens


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    Het is de eerste lesdag.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hahahahahaaha. Dat gesprek tussen Feline en Celeste. :D]

    Password schreef:
    [Hahahahahaaha. Dat gesprek tussen Feline en Celeste. :D]

    [Haha, nice huh? Ze flippen 'm helemaal tegen elkaar, echt gaaf. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Dat hoeft ook helemaal niet," Zegt Aurora koppig en loopt weg.
    Ik loop met Louise in mijn handen naar de ziekenboeg.
    "Bedankt nog om me naar de ziekenboeg te brengen," Zegt Louise.
    Er komt een glimlach op mijn gezicht. "Graag gedaan,"
    Bij de ziekenboeg aangekomen, zet ik haar op het bed, terwijl de dokter haar wat vragen stelt.
    Ik zelf blijf in de hoek staan en kijk toe.

    Morticia schreef:
    (...)
    [Haha, nice huh? Ze flippen 'm helemaal tegen elkaar, echt gaaf. ^^]


    [Lekker dramatisch. I love it! (H)]

    Feline Haven Chase
    Celeste zucht en stopt haar handen in haar broekzak.
    'Maar het was echt raar, Felien, hij gaf eerlijk toe dat hij soms een player was, maar dat hij ook soms gek wordt van die meiden van Caligas. I mean, welke Caligas jongen heb jij dat óóit horen zeggen?'
    'Niemand,' zeg ik. 'Maar zoals ik al eerder zei; misschien liegt hij daar wel gewoon over. Ik bedoel je weet maar nooit met jongens en helemaal niet van die Caligasjongens, ik vertrouw hem gewoon niet,' zucht ik terwijl ik achter haar aanloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    (...)
    [Haha, nice huh? Ze flippen 'm helemaal tegen elkaar, echt gaaf. ^^]

    [En daardoor heb ik nu iets te doen als ik niks tik :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Philip Wayne Parker.

    Ik kijk op als Aurora het lokaal binnen komt lopen, ze gaat naast me zitten.
    "Hée," Groet ze fluisterend.
    "Hoi," Mompel ik terwijl en doe alsof ik aantekeningen maak, van wat de leraar vertelt.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    [En daardoor heb ik nu iets te doen als ik niks tik :'D]


    [Kunnen we drama tussen Jerry en Louise maken? ^^]

    Celeste Jade Fox
    “Niemand,” Zei ze, waarop ik gelijk reageerde, “Nee, dat bedoel ik!”
    “Maar zoals ik al eerder zei; misschien liegt hij daar wel gewoon over. Ik bedoel, je weet maar nooit met jongens en al helemaal niet van die Caligasjongens, ik vertrouw hem gewoon niet,” Zuchtte ze, terwijl ze achter me aanliep. Even beet ik op mijn lip, want natuurlijk had ze weer gelijk, maar op het moment dat hij het zei, leek het niet als een leugen of zo. Het leek alsof hij echt het hele gesprek eerlijk tegen me was geweest. “Oké, goed, misschien heb je wel gelijk, maar wat moet ik nu doen dan? Ik kan niet afzeggen, want ik heb vanavond al afgesproken met hem!”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora 'Aury' Ember Montgomery
    'Hee,' mompelt Philip terwijl hij aantekeningen maakt, maar als ik beter kijk zie ik dat hij doet alsof.
    'Jij bent ook lekker vrolijk,' zeg ik sarcastisch terwijl ik mijn boeken pak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    'Oké, goed, misschien heb je wel gelijk, maar wat moet ik nu doen dan? Ik kan niet afzeggen, want ik heb vanavond al afgesproken met hem!'
    'Kan je het niet gewoon afzeggen?' vraag ik. 'Zeggen dat je al iemand anders hebt gevonden om mee te gaan of dat je was vergeten dat je al iemand anders had gevraagd,' zeg ik schouderophalend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    “Kan je het niet gewoon afzeggen? Zeggen dat je al iemand anders hebt gevonden om mee te gaan of dat je was vergeten dat je al iemand anders had gevraagd,” Zei ze schouderophalend, maar dat was niet zomaar gebeurd. Nerveus keek ik haar aan en schudde van ‘nee’. “No can do, Feline, ik heb hem gezegd dat ik daar wat mag zingen nu wilt hij het horen.” Ik zal maar niet zeggen dat ik hem een knuffel op het einde had gegeven, omdat ik even niet had nagedacht… Dan flipt ze hem al helemaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Louise Erika Sweet
    'Graag gedaan' En een glimlach verscheen op zijn gezicht. Bij de ziekenboeg werd ik op een bed gelegd. Jerry ging in een hoek staan en de dokter stelde vragen. 'Hoe voelde je de rest van de dag?' Vroeg hij. 'Moe.'Antwoordde ik kort. Ik hielt niet van vragen. 'En wat is er gebeurt?' vroeg hij daarna.
    '2 mensen zaten ruzie te maken. Het werd saai en ik viel in slaap. Werd wakker en alles was wazig, draaierig en voelde me slap.' Het viel me op dat ik nog steeds langzaam praatte. Hij keek even naar mijn ogen. 'Ik hou je vandaag even hier.' Zei hij op een manier dat het dramatische klonk. Fijn, daar gaat mijn dag...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Password schreef:
    (...)

    [Kunnen we drama tussen Jerry en Louise maken? ^^]

    [Gooi de drama er maar in :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Feline Haven Chase
    'No can do, Feline, ik heb hem gezegd dat ik daar wat mag zingen nu wilt hij het horen,' zegt ze hoofdschuddend.
    Ik haal een hand door mijn haar en zucht lichtjes.
    'Dan zal hij wel met je mee moeten,' zeg ik. 'Tenzij je nog een andere manier weet om er onderuit te komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered