• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Me is a little bit bored, xd kan ik iets doen met Samantha-May? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Luca Jones

    "Godver." vloek ik luid.
    Dit keer heeft ze pijnlijk mijn scheen geraakt en verslapt mijn greep. Wie denkt ze wel niet dat ze is? Ik vloek nog eens en probeer haar nog steviger tegen de muur te duwen, maar het gaat mis en mijn vingers glijden weg van haar ene pols.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Godver,' vloekt Luca.
    Zijn vingers glijden weg van één van mijn polsen wat me de kans geeft de andere pols los te trekken.
    Ik trek snel mijn broek omhoog en draai me dan om waarna ik hem een harde klap in zijn gezicht geeft.
    'Blijf van me af,' sis ik en ik draai me om en loop richting de cellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik haalde mijn schouders op, 'wou het weten' mompel ik.
    Ik vis mijn lipgloss weer uit mijn zak en haalde hem over mijn lippen.
    Nadat dat was gebeurd ging ik nog wat met mijn tong over mijn lippen.
    Ik proefde de aardbei, niet gek.
    Het is aardbeien lipgloss.
    'Ik zit, zoals je denk ik wel had verwacht, met Mallory' zeg ik, en geef een knikje haar richting op.
    Ik zucht even, en kijk naar het plafond.
    'Ugh, it's still so fucking boring.' mompel ik.


    El Diablo.

    Luca Jones

    Als snel trekt ze haar andere pols los en heeft ze zich bevrijd, waarna ze haar broek omhoog trekt en zich omdraait om me een harde klap in mijn gezicht te geven.
    "Blijf van me af." sist ze.
    Ik leg mijn hand verbaasd op mijn gezicht en kijk toe hoe ze wegloopt. Ze is pittig en ik hou ervan, hoewel ik boos ben om die klap. Ik loop snel achter haar aan, wacht tot ze op hoogte van mijn cel is en trek haar de cel in, om haar snel op mijn bed te duwen.
    "Dat had je niet moeten doen, schatje." grom ik en ik pin haar vast door boven op haar te gaan zitten.


    Your make-up is terrible

    Mallory Tracy

    Doordat Chayenne ineens mijn naam zegt, schrik ik op uit mijn gedachten en knik ik snel. Damn, ik moet hier niet zo snel afgeleid zijn, hier ben ik zo het slachtoffer van een weet ik veel wat. Soms moet ik echt beter opletten.
    'Ja eh, ik ga weer terug naar de cel hoor." zeg ik en ik loop alweer weg.
    Chayennes gezelschap alleen is niet zo erg, ik breng immers al een aantal weken met haar door, hoewel groot en deels in stilte. Maar die jongen vind ik maar vreemd en zeker voor iemand die hier vast zit. Veel te aardig, ik vraag me af of hij wel een echte misdaad begaan heeft, of door net zoiets als ik in de bak zit. Ach, zo misplaatst zit ik hier nou weer niet.
    Ik loop de cel weer in en ga op het bed zitten, in kleermakerszit.


    Your make-up is terrible

    Diego

    Ze vist haar lippgloss uit haar zak en is een tijdje bezig met het opdoen er van.
    Dan likt ze langs haar lippen. 'ik zit.
    Zoals je waarschijnlijk al wel had verwacht, bij Mallory.' zei ze en knikte naar Mallory.
    'its so fucking bored.' zei ze toen. Ik zuchte, gaapte en knikte. 'En je hebt zo fucking gelijk. Maybe we have to do something with the kitchen.' ik lachtr even. 'Sorry dat was vaag, iets uit een oude film. Misschien moeten we r wat aan doen?'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 0:06 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nicole Joy Eastwood
    Ik schrik me dood als iemand me ineens beet grijpt en me een cel in trekt. Ruw word ik op het bed geduwd.
    'Dat had je niet moeten doen, schatje.' gromt iemand. De stem herken ik als die van Luca. Ik probeer weg te komen maar hij is al boven op me gaan zitten.
    Ik werp hem een woedende blik toe. 'Noem me geen schatje,' zeg ik sissend. 'En ga godverdomme van me af,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik keek nieuwsgierig op, en grijnsde daarna.
    'Zoals wat?' grijns ik.
    Ik duw de lipgloss ver mijn zak in en kijk Diego aan.
    'Whatever it is, I'm in' grijns ik.


    El Diablo.

    Luca Jones

    De blik die ze nu op me werpt is gewoonweg... Nee niet eng maar woedend. "Noem me geen schatje. En ga godverdomme van me af." sist ze naar me.
    "Ik kan je noemen zoals ik wil, wat wil je er aan doen?" Ik grijns weer en wacht niet op haar antwoord. "Ik blijf hier zitten, nogmaals, wat wil je eraan doen." vraag ik, met een spoortje vrolijkheid door mijn kille stem heen. Er is niets tegen te doen, ik win, wat ze ook doet. Ik klem mijn benen wat steviger om haar benen heen zodat ze me dit keer niet kan trappen. Ik moet beter oppassen met haar, dat heb ik wel door.


    Your make-up is terrible

    Diego
    Ik grinnik zachtjes en kink haar glimlachend aan.
    'Ik heb echt geen flauw idee.' grijnsde ik.
    'Dan moeten we samen maar iets bedenken?' ik keek haar vragend aan.
    Zelf had ik ook echt nog geen flauw idee en ik wist dat er nou niet echt zo veel hier te beleven viel tenzij je zelf voor iets zorgde. Ik streek even een kriebelende zwarte lok haar uit mijn ogen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ah het is nog steeds ontbijt mooizo, ik ga nu slapen aangezien ik met Beau geen kant op kan want ze is nog met Vic.]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Nicole Joy Eastwood
    'Ik kan je noemen zoals ik wil, wat wil je er aan doen?' grijnst hij.
    Voordat ik ook maar kan antwoorden, reageren of zoiets dergelijks praat hij alweer verder.
    'Ik blijf hier zitten, nogmaals, wat wil je eraan doen?' vraagt hij. Er klinkt zelfs wat vrolijkheid in zijn stem.
    Hij klemt zijn benen steviger rond die van mij waardoor het nu echt vrijwel onmogelijk wordt om nog weg te komen.
    Ik kijk hem nog bozer aan. 'Ga van me af!' zeg ik bijna snauwend. Ik kronkel wat heen en weer maar het helpt niet. Ik zucht diep en kijk hem weer boos aan waarna ik mijn armen over elkaar sla en demonstratief de andere kant op kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik denk even na, en strijk wat lokken van mijn schouders.
    'Oké, niet mijn beste idee, maar er staat vast wel voedsel dat je op muren ofzo kan smeren.' mompel ik.
    Ik weet het, in de ochtend had ik geen goede ideeën.
    'Of iets glads op de grond' grijns ik.


    El Diablo.

    Luca Jones

    "Ga van me af!" Ik moet zacht lachend om haar blik en haar snauwende stem, alsof ze denkt dat ze iets te zeggen heeft. Ze kronkelt onder me heen en weer, maar het helpt helemaal niets. Ik hoef geen eens moeite te doen om zo te blijven zitten. Ik hoor haar zuchten en ze kijkt me weer boos aan, waarna ze haar armen over elkaar slaat en de andere kant op kijkt.
    Ik moet ervan lachen, maar zacht, niet iedereen hoeft het te horen. Ik trek haar armen uit elkaar en duw ze boven haar hoofd, terwijl ik mijn hoofd haar richting op duw. Ik glij met mijn tong over haar oorlel en daarna over haar nek, een rilling schiet door mijn ruggengraat als ik haar vrouwelijke smaak proef.
    "Wat een verspilling om zoiets als jou hier in deze gevangenis te stoppen." fluister ik in haar oor.


    Your make-up is terrible