• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [@xJohnnyDepp Je kan naar Chay?]


    El Diablo.

    [Ik ga even de stad in kijken of er wat te doen is en als het saai is ben ik weer vroeg terug bye.]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Luca Jones

    Ze stribbelt tegen, minder dan ik verwacht heb eigenlijk, en ze zucht.
    "Wat moet je?" vraagt ze.
    Ik kan alleen maar naar haar grijnzen en hou met mijn ene hand haar polsen bij elkaar boven haar hoofd gedrukt. Een suprieur gevoel gaat door me heen, hier is de controle en de macht weer, ik hoef er niet eens echt iets voor te doen dit keer. Mijn hand glijd over haar lichaam en ik bijt kort op mijn lip, dat heb ik gemist onder mijn handen zeg.
    "Gewoon, eens laten zien wat er gebeurd als je weinig eet." weet ik uiteindelijk te zeggen. "En gebruik maken van de choas."
    Ik ben nog niet van plan om haar los te maken, ik vind dit wel best. Nu maar hopen dat ze niet vervelend gaat doen. Ze lijkt me een koppig meisje.


    Your make-up is terrible

    [Aangezien Maya weer in haar cel is gedumpt, verveeeeel ik me :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mallory Tracy

    Dit eten is echt niet te eten, vreselijk gewoon. Ik neem een slok water en negeer de drukte die ontstaat. Ik heb het niet op drukte, ik wil gewoon eten verdomme. Ik klem mijn kaken kort op elkaar en schuif dan mijn bord van me af. Mijn drinken drink ik snel op waarna ik opsta, mij raken ze gelukkig niet makkelijk met mijn kleine verschijning, dan moet je wel goed gaan mikken. Ik loop door de deur en blijf in de gang die terug naar onze cellen leid aangezien ik niet terug in dat hok wil. Zo heb ik het genoemd in mijn hoofd, het hok. Hardop niet, waarschijnlijk omdat ik hier met niemand praat. Ik leun rustig tegen een muur, ik kan hier nog wel blijven staan, aangezien de cipiers nu vast druk bezig zijn met het voedselgevecht op te lossen. Die extra tijd maakt me blij.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Hij grijnst en houdt met zijn ene hand mijn polsen boven mijn hoofd gedrukt en zijn andere hand laat hij over me heen glijden terwijl hij even op zijn lip bijt.
    'Gewoon, eens laten zien wat er gebeurd als je weinig eet.' zegt hij na een tijdje. 'En gebruik maken van de chaos.'
    Ik werp hem een dodelijk blik toe.
    'Laat me los,' sis ik en ik probeer mijn polsen los te rukken. 'Waag het niet om ook maar iets te doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [waar is Chay, kan ze niet naar Diego gaan hij loopt wat rond in de gangen.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chayenne

    Verveeld kijk ik rond, tot nu toe heb ik het voedsel kunnen ontwijken. Als je het voedsel kan noemen tenminste. Ik kijk weer rond, met wie kan ik even een gesprekje beginnen. Misschien met mijn celgenoot? Zij staat helemaal alleen. Ik loop naar haar toe, en bedenk me dan dat ze niet eens me naam kent. 'Hey, ik ben Chayenne trouwens, ben het helemaal vergeten te zeggen' zeg ik, en leun ook tegen de muur.


    El Diablo.

    Luca Jones

    "Laat me los." sist ze naar me, waardoor ik zacht lach. "Waag het niet om ook maar iets te doen."
    Ik breng mijn hoofd naar haar oor. "Maar lieverd, ik heb nu alle mogelijkheid ervoor, wie weet wanneer de volgende keer zich aanbied." fluister ik zacht.
    Ik moet mezelf inhouden om niet te snel te gaan. Heel veel tijd heb ik niet, maar toch, ik wil er wel een beetje van kunnen genieten natuurlijk. Ik druk een kus op haar oorlel en kijk haar weer recht aan, mijn hand zoekt de rand van haar shirt op om eronder te kunnen glijden. Ondertussen begint mijn hart sneller te kloppen en de adrenaline pompt zich door mijn lichaam heen.


    Your make-up is terrible

    [Chayenne staat nu bij Mallory..]


    El Diablo.

    Mallory Tracy

    Ik sta nog rustig als mijn celgenoot op me af komt.
    "Hey, ik ben Chayenne trouwens, ben het helemaal vergeten te zeggen." Ze leunt naast me tegen de muur.
    Mijn mond zakt en klein stukje open en ik sluit hem weer, terwijl ik stil blijf. Ik twijfel of ik mijn naam zal zeggen, waarschijnlijk zal ik het wel doen, vroeg of laat komt ze het sowieso te weten en misbruik kan ze er niet van maken.
    "Mallory." antwoord ik kortaf.
    Ik weet niet of ik slecht ben in sociaal zijn of er gewoon geen zin in heb of het niet wil. Ik gok erop dat ik het gewoon tijdverspilling vind, ik wil niet dat anderen in mijn persoonlijke ruimte komen, niet is mijn vertrouwen echt waard.


    Your make-up is terrible

    [kan Diego Nicole niet redden of willen jullie dat niet/kan dat niet?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Doe maar niet a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nicole Joy Eastwood
    Hij brengt zijn hoofd naar mijn oor. 'Maar lieverd, ik heb nu alle mogelijkheid ervoor, wie weet wanneer de volgende keer zich aanbied.' fluistert hij.
    Als hij een kus op mijn oorlel drukt gaat er zonder dat ik het wil een rilling door mijn rug. Hij kijkt me weer aan en glijdt met zijn hand onder mijn shirt.
    Ik doe weer een poging om mijn polsen los te rukken en probeer hem tegelijkertijd weg te duwen met mijn benen.
    'Haal je smerige handen van me af,' bijt ik hem toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    "Mallory." zegt ze kortaf. Ik knik, en kijk weer even voor me uit. 'Ik ken betere chaos maarja' zucht ik, en tik een beetje met mijn Adidas schoenen. Ook draai ik weer een van mijn lokken om mijn vinger. Ondertussen kijk ik of er ergens een zwakke plek in de muur of grond is, dan kan ik misschien vanaf hier ontsnappen. Heel link natuurlijk, dat weet ik ook zelf wel. Maar ik leef voor het gevaar.


    El Diablo.