• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ben even douchen, zo terug! (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    Ze veegt haar wangen droog. "Ja, maar ik was mezelf niet toen. Ik was verblind door.." Ze valt stil en kijkt me recht in mijn ogen aan. Gewillig kijk ik terug, om haar blik te peilen, maar ook omdat ik weet dat ze dit waardeert.
    Misschien weet ik wat ik ze bedoelt. Zelf ben ik natuurlijk ook niet altijd de liefste geweest. Ik heb er geen spijt van, maar ik ken anderen die er wel spijt van hebben.
    "Ik heb dingen gedaan waar ik niet trots op ben. En als ik de tijd terug kon draaien, dan deed ik dat," Ze slikt en slaat haar ogen neer.
    Ik kniel bij haar neer en sla een arm om me heen. "Ik begrijp je," Zeg ik tegen haar. Als ze me nu raar vindt, kan ik me daar compleet in vinden. Ik ben eigenlijk een persoon met twee kanten. Vooral in de gevagenis. Eerst laat ik zien dat ik de baas ben, maar daarna doe ik wel iets aardiger. Alleen bij Maya was het anders. Die is gewoon anders.. Maar niet op de verkeerde manier.

    [Shit.. ik moet om half 10 stoppen met de computer.. Ik ga mijn best doen om te rekken. Mijn moeder moet rond 10 uur waarschijnlijk weg, dus dan ben ik op mijn telefoon en anders na half 11. Dan lig ik in mijn bedje.]

    Delphine Sarah Parker

    Ineens voel ik Drew's warme arm op mijn schouder en kijk verrast op.
    "Ik begrijp je." zegt hij lief. Nu is zijn stem wel zacht en lijkt de ruwe, kwade Drew van daarnet wel verdwenen. Ik snap er niets van maar ga er niet op in. Misschien verdwijnt zijn lieve kant dan wel weer, net zo snel als hij gekomen is. Als sneeuw voor de zon.
    "Ik heb mensen vermoord," begin ik ineens, en probeer de onzekerheid in mijn stem niet door te laten schemeren.
    "Een oudere man, zijn vrouw en hun dochter. Onschuldige mensen. Het meisje had nog een heel leven voor zich en ik benam het haar." ik staar voor me uit en zie de avond weer voor me. De ogen van de moeder, naar hulp zoekend. De gil van het meisje, toen de beiden kogels door de hoofden van haar ouders gingen. Ik had er bewust voor gekozen om hen door het hoofd te schieten, een korte pijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Mijn toipcs, waar is iedereen en mag ik een samenvatting? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Vampire diaries kijken, ben afwezig..]


    El Diablo.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Ik heb mensen vermoord," Haar stem is plotseling en iet wat onzeker. "Een oudere man, zijn vrouw en hun dochter. Onschuldige mensen. Het meisje had nog een heel leven voor zich en ik benam het haar,"
    Mijn hand streelt haar rug, terwijl ik één knie op de grond laat zakken.
    Aan de ene kant snap ik haar wel, ze leek me al geen schuldig meisje. Eerder kwetsbaar en pijnlijk.
    "Heb je het gedaan onder invloed van iets?" Mijn stem is iets minder kil en vals dan normaal.
    Voorzichtig veeg ik met mijn andere hand een paar tranen van haar wangen.

    [Ik moet gaan.. Wacht Delphine op Drew? (:]

    IHeartMusicc schreef:
    [ Mijn toipcs, waar is iedereen en mag ik een samenvatting? ]


    wil er iemand een samenvatting geven, ook voor mij? ^^

    Ik ga eerst schrijven voor Nick, daarna voor Nessarose. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    wil er iemand een samenvatting geven, ook voor mij? ^^

    Ik ga eerst schrijven voor Nick, daarna voor Nessarose. ^^


    Zal ik anders Samantha-May naar Nick toe sturen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ben er weer :3
    Had Dakota nog iets gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    Zal ik anders Samantha-May naar Nick toe sturen?


    Nickje staat bij Isla, maar je kan haar wel naar ons toesturen! ^^ Ik zal zo posten, dan kan jij daar op inspelen als je wilt. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Delphine Sarah Parker

    Ik voel zijn strelende hand op mijn rug en het kalmeert me direct. De beelden vervagen en ik ben weer terug in de cel, naast Drew.
    "Heb je het gedaan onder invloed van iets?" vraagt hij, met diezelfde zachte stem. Ik grimas en knik.
    "Ik denk dat je dat wel kan zeggen ja," mompel ik. Ik zucht en verzet me een beetje, zodat mijn knie tegen die van Drew steunt en ik nog wat verder onder zijn arm zit. Zijn warmte is overal.
    "Zijn naam was Lucas," begin ik. "Hij leek onverwoestbaar en alles dat hij zei klonk interessant. Ik was al verloren voordat ik hem helemaal kende.' Een zucht rolt over mijn lippen.
    "En toen hij me zover had als hij zelf wilde, verloor ik alles. Ik wou die mensen niet vermoorden, maar ik kon niet anders! Ik was niets zonder Lucas en zijn groep, en hij wist het zelf ook. Toen de politie aankwam was het al te laat." mijn stem wordt zachter naarmate mijn verhaal eindigt. Ik kijk op om Drew's reactie te zien en om in zijn ogen te kijken. Nu ik ze van zo dichtbij zie, merk ik dat ze helemaal niet zo veel op die van Lucas lijken. Drew's ogen zijn als diepe poelen met een klein randje rond. Die van Lucas zijn enkel koud en zonder enige emotie.

    [Natuurlijk wacht ze ^^]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Is goe d^^]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Boq Mead
    ‘Hun. Ik liep hier mijn psychologische studie en ben verslaafd aan deze plek. We voeden de gevangenen op, ieder op zijn eigen manier. Ik zoals mijn eigen opvoeding: Spartaans. Tot nu toe werkt het. Elke dag wordt de verslaving aan deze plek groter.’ Ze zucht en geef me een glimlach. Mijn eigen gezicht verandert niet; een strakke, rustige gelaatsuitdrukking ligt op mijn gezicht. Geen wonder dat ze zo kil overkwam op me, met zo’n opvoeding. Zelf was ik losjes opgevoed, ik deed wat ik wil wanneer ik het wilde. Maar ik kon haar wel begrijpen. Iedere gevangene had een verhaal. Ik knik eventjes.
    ‘Interessant.’


    [Nu even ergens anders reageren, dan komt mijn Nessarose post. /Die lang gaat zijn, want die lieve Endure typt altijd zo lekker veel. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aragog schreef:
    [Ben er weer :3
    Had Dakota nog iets gezegt?]


    [dsi] nee, want ze is nog bij nessarose.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.