• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Hetcellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijke gevangene

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 5: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.

    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 11:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Diego
    'En dan worden wij betrapt?' lach ik.
    'Joepie dan nog meer taakstraf.' ik keek even om me heen. '
    natuurlijk kan het wel maar met wat en wat als we gezien worden?' ik had geen zin in straf
    , deze plek was al erg genoeg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nicole Joy Eastwood
    Hij trekt mijn armen gemakkelijk uit elkaar en duwt ze boven mijn hoofd terwijl hij met zijn hoofd dichterbij die van mij komt.
    Ik krijg kippenvel als hij met zijn tong over mijn oorlel gaat en vervolgens over mijn nek. Maar niet het goede soort kippenvel. Juist het tegenovergestelde, het slechte soort.
    'Wat een verspilling om zoiets als jou hier in deze gevangenis te stoppen.' fluistert hij in mijn oor.
    Ik begin weer tegen te stribbelen ook al weet ik dat het zinloos is.
    'Ik kan niet hetzelfde over jou zeggen,' zeg ik droog. 'En laat me godverdomme gewoon gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    Ik schud lachend mijn hoofd en kijk hem aan.
    'Ga nou niet altijd uit van het ergste' mompel ik.
    Ik denk even na, met wat.
    Wat is glad?
    'Oké, wat is glad en kan je makkelijk smeren ofzo' mompel ik.


    El Diablo.

    Luca Jones

    Ze stribbelt weer tegen, wanneer leert ze het nou? "Ik kan niet hetzelfde over jou zeggen. En laat me godverdomme gewoon gaan."
    Mijn mond trekt samen in een smalle streep en ik kom een stukje omhoog zodat ik haar recht aan kan kijken.
    "Hou je verdomme gewoon stil." snauw ik naar haar. "Het heeft echt geen zin om dat steeds te zeggen, ik zie geen reden om je te laten gaan. Je bent nu in mijn handen." Mijn stem klinkt nu totaal kil, mjn vrolijkheid is verdwenen en ik word ruwer in mijn handelingen, ook als ik haar kus in haar nek.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Zijn mond wordt een smalle streep en hij kijkt met zijn ogen recht in die van mij. Zijn ogen lijken nog wel killer dan eerst wat me een beangstigend gevoel geeft maar ik laat niks merken.
    'Hou je verdomme gewoon stil.' snauwt hij. 'Het heeft echt geen zin om dat steeds te zeggen, ik zie geen reden om je te laten gaan. Je bent nu in mijn handen.'
    Zijn stem is net zo kil als zijn ogen en kust me ruw in mijn nek.
    Een rilling loopt over mijn ruggengraat en ik probeer met mijn hoofd zijn hoofd weg te drukken.
    'Ik hou me pas stil als ik dat zelf wil,' sis ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    Ik voel haar rillen onder mijn aanraking, het zorgt ervoor dat ik me geod voel. "Ik hou me pas stil als ik dat zelf wil." sist ze naar me.
    "Nou, dan moet je dat eens snel willen." zeg ik, dit keer lieflijk. "Hoe stiller je bent en beter je meewerkt, des te sneller is het allemaal voorbij."
    Ik wil dat ze stil is en meewerkt, het betekent dat ze zich heeft overgeven en ik de macht heb. Ik vind tegenstribbelen niet erg maar hier heb ik die tijd niet, ik kan het hier niet uitgebreid doen. Ze moet verdomme gewoon luisteren. Ik word een beetje kwaad en grijp haar steviger vast, terwijl ik met mijn benen meer druk uitoefen op haar benen.
    "Je wilt toch niet dat het pijn doet, of wel?"


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Nou, dan moet je dat eens snel willen,' zijn stem is iets minder kil dan net maar bezorgd me nog steeds rillingen.
    'Hoe stiller je bent en beter je meewerkt, des te sneller is het allemaal voorbij'
    Hij grijpt me iets steviger vast en oefent meer druk uit op mijn benen. Ik moet mijn gezicht in de plooi houden om niet te laten zien dat het pijn doet. 'Je wilt toch niet dat het pijn doet, of wel?'
    'Alsof het jou ook maar een ene flikker uit zou maken of je me wel of niet pijn doet vuile vieze klootzak die je bent,'
    Ik moet me inhouden om niet in zijn gezicht te spugen en begin weer tegen te stribbelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Alsof het jou ook maar een ene flikker uit zou maken of je me wel of niet pijn doet vuile vieze klootzak die je bent." Ze begint weer tegen te stibbelen en ik lach weer.
    "Eigenlijk maakt het me wel iets uit." vertel ik haar, haar scheldwoorden negerend en ik laat haar weer iets losser laat onder mijn benen. "Het is voor ons allebei fijner, denk je niet?"
    Zo veel maakt het me nou ook weer niet uit, het is gewoon makkelijker en beter om met een iets gewilliger persoon iets te doen.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga slapen, trusten.]


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    Hij begint te lachen.
    'Eigenlijk maakt het me wel iets uit,' hij oefent iets minder druk uit op mijn benen. 'Het is voor ons allebei fijner, denk je niet?'
    Ik kijk hem weer dodelijk aan. 'Als je denkt dat ik ook maar een heel klein beetje zin heb in dit dan ben je nog gestoorder en gekker in de verrotte kop van je dan ik al dacht.'
    Ik zucht diep en geef het tegen stribbelen maar op. 'Waarom kan je niet gewoon iemand anders hier pakken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Diego
    'Wat is glad en kan je makkelijk smeten of zo?' vroeg ze en ik dacht na.
    Wat was smeerbaar, glad, en hadden we hier?
    'je kan het met groene zeep en water dien maar ik weet niet of dat hier is en het is geen eten.' zei ik tegen haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga weer posten. Heb ik iets belangrijks gemist?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [hee laatste van Beau staat op page twee
    Luca Is bezig met een poging Nicole te verkrachten
    Na de rel zijn delphine en Maya in de cel gezet
    Drew zit met Delphine te praten over de reden waarom ze hier is
    Ben vast iets vergeten maar dit is er globaal gebeurd]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Thank you my dear. Ik ga snel een mooie post van Victor maken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."